sâmbătă, 14 septembrie 2013

Femeia ta

Femeia ta nu-i femeia ta
Femeia ta gândește singură,
e liberă și deșteaptă și frumoasă și plină de farmece, dar
nu-i femeia ta
Nu, nu-i un obiect,
nu-i în proprietatea ta,
nu e obligată să respecte autoritatea ta și-a nimănui
Și-n niciun caz nu e obligată să-ți suporte incapacitatea de a te autocontrola
crizele imature de gelozie sau lipsa de politețe sau comportamentul agresiv sau..

Femeia ta nu-i femeia ta
Nu e obligată să facă ce vrei tu, când vrei tu, cum vrei tu, nici măcar să-ți fie fidelă dacă nu vrea
Iar asta nu e nicio secundă lipsă de respect sau considerație față de persoana ta, ci
LIBERTATE

Femeia ta nu-i femeia ta
Nu am nevoie de acordul tău ca să vorbesc cu ea, nu sînt obligat să respect autoritatea ta
Pot să-i șoptesc orice vreau,
pot să o fac oricât să râdă,
pot s-o curtez și s-o seduc fără să-i dau cuiva vreo minimă explicație
Fără ca asta să fie problema ta, fără ca asta să însemne vreo secundă lipsă de respect pentru persoana ta
Căci dacă cumva nu mă place sau dacă nu e dispusă de mine mă poate foarte politicos ignora
Și eu pot să o înțeleg

Femeia ta nu-i femeia ta
Ca atare ești terț față de conversația mea cu ea
Și dacă nu ești terț o arzi prost, mârlan, țugulan și nerespectos
și față de mine și față de ea







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu