luni, 3 februarie 2014

pis pe poezia ta

E 3 fara 7 minute  si-ti dictez poezia asta si ma enervez cat de incet o scrii, Ioana
Dar acu’ca ai auzit versul precedent ti-ai mai revenit
 Incepi sa-ti misti degetele pe tastatura mai bine ca si cand fiecare litera ar fi un sunet la pian
Stralucind ca o chii tai in lumina pixelilor
Ma enervez iar ca te poticnesti si inspiratia ma gadila ca si cand as fi clitorisul tau
Te-ai strambat cand ai auzit asta
Si acum zambesti
Razi
Imi spui “stai ma-n pula mea! Ce naspa-I poezia ta”
 iti spun… atat de naspa ca te indragostesti de ea
si apesi literele pe taste una cate una, una cate una, una cate una pana la capat
si-mi spui hai sa mergem,
vrei sa iesim, sa ne pierdem in noapte unul in altul
te scarpini la nas si astepti un final demential pentru poemul asta despre carre tu crezi ca e incredibil de prost, proasto!
m-am certat cu tine ca sa scrii cuvantul  “proasto”, proasto !
si acum esti o fetita desteapta..scrii frumos, scrii frumos
vin langa tine si-mi spui tare mai esti nesimtit
te sarut pe obraz imi zici ma saruti in cur
razi imi zici sa plecam eu m-am spart de la jointul asta
si parca ma topesc in jazz, in jazz-ul care tasneste din laptop ca sampania pe care o vum ciocni inainte sa te fut
altadata. Acuma vino sa te-mbr




2 comentarii: