luni, 2 aprilie 2012

La Vianu

Am fost invitat azi la liceul Vianu sa stau de vorba cu elevii in calitate de scriitor. Am ceva fani pe=acolo. A fost prezenta si scriitoarea si profesoara Georgiana Sarbu care joi la ora 17 isi va lansa la Sala oglinzilor romanul Despartiri aparut la CDPL. Le-am citit niste texte din viitoare mea carte Dragoste si le-am vorbit despre seductie, libertate si politica. Erau vreo 40 si printre ei erau niste domnisoare carora acum imi pare rau putin rau ca nu le-am luat nr de tel. Acum mi-a trecut. Imi plac pustoaicele pentru ca au o inocenta pe care mai apoi, cand se maturizeaza, si-o pierd. Am stat la catedra si mi-a placut acolo, s-o fac pe profu'. Mi-ar placea sa ma fac universitar dar din pacate n am timp de asta. Am de schimbat Legea Educatiei Nationale mai intai. Cum fac parte din Comisia pentru Educatie a PNL stiu ce probleme au atat elevii cat si profesorii din cauza acestai legi prost facute. Uneori ma gandesc ca daca invatam in clasele 1-12 ma indoctrinam atat de rau incat probabil nu mai ajungeam sa ma trezesc niciodata. Ma invarteam intre gratiile ideilor alora eronate si pervertitoare intru robie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu