duminică, 1 aprilie 2012

California Dreamin'

Am fost ieri la filmu'asta, la cinematograful Scala in cadrul unui festival de film care n-am retinut cum se cheama, cu distinsa doamna si excelenta poeta Dana Banu. Nu-l vazusem pana acum dar ma bucur ca l-am vazut pentru ca filmul este o critica la adresa pupincurismului romanesc fata de cetatenii statelor gen SUA si o critica la adresa societatii romanesti subdezvoltate din punct de vedere politic, social, cultural, spiritual etc. I-am vazut tatele Mariei Dinulescu, ce porumbite! Si cu o voce neimpacata mi-am soptit in barba ca data viitoare cand o intalnesc o sa ma instalez in capul ei neaparat. Lumea din sala radea, mie nu-mi venea.. am depasit de mult stadiul in care ma amuza ignoranta alorlalti, acum parca ma doare caci stiu care-i sunt cauzele si consecintele, si cred ca numai un ignorant se poate amuza de ignoranta unui om, iar personajele filmului erau ignorante de la primul la ultimul. In fine, un film excelent din care am tras alte nenumarate concluzii referitoare la societatea in care traiesc. Kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu