marți, 29 octombrie 2013

30

Am implinit treij de ani de cand m-am incarnat in aceasta existenta in care ma simt din ce in ce mai bine mai constinet si mai indumnezeit, sunt la varsta la care multi dintre maestrii mei spirituali levitau si valsau pe luciul apei pe care o faceau limonada, ce sa zic, mananc o prajitura cu prietenul mircea, ardem o lulea, mai stam umplic relax si mai vedem noi

la la multi ani SGB
la la multi ani Stoian G. Bogdan
la la multi ani Stoian George-Bogdan

e si ziua numelor mele


sa te-mbat cu efluvii de poezie si lacrimi de bucurie (freestyle fără să mă opresc 1 minut jumate

:

ce noapte a fost aia când ne-am adunat in the box jos în romana și ne-a cinstit padrino cu vin roz și vrăjeală de vulpoi bătrân
venise viku zen cu ceva de fumat era și cristina prozatoare și irina cântăreața și antonia kașmir vara era frumoasă noaptea era pe sfârște dar zorii tot întârziau și barmanul era ciufut somnoros și prost
punea totuși piese mișto
îmi vărsam nurii retoricii ca pe o tânără dezbrăcândă de dantelării
și cu toții visam pe noi / / care beți și fumați care numai beți care euforici de-a dreptul
fetele răspundeau bine vorbele lor erau ademenitoare nu ne așteptam să ajungem acolo jos nici într-o mie de ani pe la doișpe când ne-am împletit în grup [...]
era bine deși aerul era greu și dintr-o dată anunțată de cântecul pașilor
ca o aluviune a nopții apare ioana

- Care Ioana?

ioana

în pas zglobiu salutând și așezându-și poșeta la masa din spatele scaunului meu
se descalță și începe să-și danseze plină de grație și stil curbele sublime sub rochița argintiu până pe coapse
rune sunt mișcările ei coase versurile unui descântec magic
picioarele îmi fac ochi dulci  fesele alea mă disperă  părul brun ca tutunul arăbesc în coadă pe spatele gol
ritmul și vibrațiile ei varsă unde multicolore efluvii de poezie o privesc în ochi
și mișcările ei îmi dau tot mai clare și cristaline semne de interes
atenția surâsului meu o provoacă să-mi arate cea mai explozivă feminitate
am mai vorbit de câteva ori în trecere pe terasă la muzeu și pe stradelă
din nefericire nu ne-am cunoscut prea bine dar asta pare să fie o ocazie ofertantă
apare și mari blonda și amantul ei amețit zâmbind salută și iau loc cu noi
n-am timp de ei sunt total absorbit de dansul ioanei care în clipa asta e poezie cu gene lungi și glezne pline cu șampanie
tinerețea ei proaspătă ca trifoiul cu patru foi
cât ai clipt apăru și tipul cu care se vede că și-a petrecut până să coboare aici jos seara pentru că se inoculează în spațiul ei intim prin spate dar e ignorat exhaustiv fără menajamente
scrumul cuiului cade dintre degetele mele care ah cum s-ar răsfira pe șoldurile și pe spatele ei
continuăm să ne privim cu ochii de dormitor și la un anumit nivel începem să ne-nțelegem din priviri  
îmi face semn cu degetele se apropie slow mition și mă invită s-o curtez
nici nu bănuiește mișcările mele hipnotice de superseducător care o vor fascina total și etern

îmi întinde mâinile                                                              nu mi le ridic zâmbesc dar insistă să i le dau așa că i le dau.. e fierbinte și beată și mă trage să mă ridic dar fac în așa fel încât să mă roage să dansez cu ea deși..
mari blonda îmi spune să mă ridic  soarele strălucește sub tricoul meu roz  muzica e frișcă și caramel
iau ritm și mă ridic surâzând coțcar cu mâinile de mâinile ei și cu pașii tot mai calculați pe ritm
magnetismul meu e mai mult decât imperial n-o lasă să-și scoată privirile din ochii mei coercitivi  suntem în lumină aproape prea aproape unul de altul  încep s-o învârt
și s-o apropii și s-o îndepărtez și s-o apropii și s-o îndepărtez de catarama albă a curelei mele de blugi indigo
când cu mâinile pe talie  când pe șold  când în mâinile ei  cine ne vede zice că rimăm perfect mai ales tipul care se evaporă și dispare brusc ca un cerculeț de fum

ar fi și culmea să nu rimăm perfect, sunt poezeul ///////////////////////////////////////////// limbajul corpului meu topește briliante pe podea bălți violetpurpurii în care tălpile ei goale calcă pe vârf
tot mai aproape și mai aproape de mine de
MINELE DE AUR
în spațiul strâmt dintre bar și scaunele tovarășilor noștri parcă se dilată licărim într-un tangaj absolut desfătător

padrino pare că e invidios pe succesul meu neașteptat și nebănuit  e doar foarte copleșit trag un fum din lulea dar e stinsă
e bine că ioana e aprinsă ca un brad de crăciun
ca de ziua mea


MORALA

- Oamenii sunt mult mai preocupați să fie iubiți decât să iubească,
de-aceea majoritatea nu ajung niciodată zei. A fi iubit e încântător întăritor,
a iubi e divin îndumnezeiește

și ecoul ioanei se-ngână la nesfârșit
și ioana vibrează în brațele mele cu ochi mari căprui în care încep să văd viitorul
cu ochi mari de zahăr și mirodenii
făcută din vise din tot ce-i mai frumos e dragosta mea

ea mă face să fiu bărbatul perfect

2 comentarii: