joi, 18 septembrie 2014

TORRENT - Cartea psihedelica pe care Brigada Antidrog o vrea ACUM scoasa de pe piata


Numai belele mi-a adus cartea asta. Desi, la publicare, mi-a adus cateva beneficii, atat de ordin financiar, cat si sufletesc, gen:
- Am incasat un avans de o mie cinci sute de lei de la editura Herg Benet;
- Criticul literar si profesorul doctor Alex Matei, care a vorbit la Lansarea de la Romexpo, s-a vindecat dupa lectura cartii de bâlbâială, ceea ce l-a determinat sa-mi prezinte vesnica sa recunostinta;
- Criticul literar si doctorul in Litere, Cosmin Ciotlos, care a vorbit de asemenea la Lansarea de la Romexpo, a crescut in inaltime cu patru centrimetri si-umpic;
- Polivalentul Marius Ghilezan, care a vorbit de asemenea la Lansarea de la Romexpo, a primit Gratia Divina chiar in timpul lacturii cartii, ceea ce l-a determinat sa renunte la politica;
- Bunica-mea a intinerit pana cand s-a reintors in floarea varstei, ceea ce a determinat-o sa inceapa o noua viata departe de Romania;
- Proprietara locuintei mele de-atunci m-a telefonat sa ma felicite, sa-mi multumeasca si sa-mi transmita ca ma scuteste de la plata chiriei jumatate de an, dupa lectura cartii;
- Pacientii Spitalului Municipal din Tecuci s-au insanatosit brusc cand unul dintre ei inceput sa recite din carte in gura mare Poemul pentru pian si-o alta seara;
- Criticul literar Paul Cernat spus transant intr-o cronica: "superdrogul Torrent, producător de orgasme nelimitate şi climaxuri poetice pe măsură."
- samd
Asta timp de o luna dupa Lansare. Dupa care, siderata de efectul uluitor al cartii, a intrat pe fir Securitatea.
Brusc:
- Toate librariile din tara si-au refuzat cu adanc regret placerea de a o mai vinde;
- Orice semnal din partea criticilor literari, jurnalistilor, rediourilor, revistelor, televiziunilor samd privind cartea a fost interzis, totusi, scriitorul Hora Garbea a scris laudativ la adresa cartii, ceea ce a condus la desfiintarea ulterioara a Asociatiei Scriitorilor din Bucuresti al carei Presedinte era;
- Patriarhul a catalogat cartea drept Blasfemie si le-a interzis-o imperios crestinilor;
- O MARE parte a Scriitorimii romane a dezvoltat o deșănțátă Aversiune vis a vis de mine, pai cand m-am intalnit cu Cartarescu si l-am salutat politicos cu respect, acesta s-a intors cu spatele, a tras un patz si-a luat-o fulgerator la fuga;
- N-am mai fost invitat la Cenacluri, Colocvii samd, iar H. R. Patapievici, in calitate s-a de Presedinte al Institutului Cultural Roman de atunci, a interzis functionarilor institutiei orice contact cu mine, refuzant orice fel de promovare a mea sau a Literaturii mele;
- Nicolae Manolescu a scris un sfasietor editorial la adresa persoanei mele in revista Romania literara;
- Tuturor editurilor romanesti li s-a interzis sa mai publice ulterior vreun rand scris de mine;
- Patru mii de basculante cu cacat au fost aruncate in Imaginea mea si
lista poate continua...
Alexandru Voicescu, editorul, si sotia sa, Cristina Nemerovchi, au primit amenintari cu moartea, ceea ce l-a facut sa ma sune disperat si sa ma intrebe ce-i de facut. I-am spus:
- Ingroapa toate exemplarele care ti-au mai ramas, caci va veni ziua cand un exemplar va valora mai mult decat aurul dacilor.
Ceea ce-a si facut.
Cu toate astea, fragmente xeroxate, foi rupte, fotografii sau chiar TORRENT-ul in toata splendoarea, a circulat fara zarva pe sub toata aceasta adevarata Cruciada in anumite cercuri mai mult sau mai putin suspuse si, din cand in cand, pe cate-un zid, pe Internet sau chiar la radiourile pirat, mai aparea cate un vers sau uneori chiar si un Poem sau Povestire din TORRENT, ceea ce a condus la Protestele care au avut loc ulterior in Bucuresti si-n marile orase ale Romaniei.
Ulterior, la invitatia prietenilor mei George Lepadatu si Florin Tanase, am mai facut o lansare in Braila, in Clubul Asociatiei "Universul Cultural". Fix in timpul Lansarii au venit mascatii, au aruncat cu gaza lacrimogene si ulterior, Clubul a fost inchis. Si sigilat.
Cum TORRENT nu se incadreaza in vreunul dintre genurile literare consacrate, i-am zis SUPERPOEM. Cum efectul sau este psihedelic, narcotic, halucinogen, revigorant, acesta este mai mult decat Literatura, este SupraLiteratura. Cum l-am memorat intr-una dintre calatoriile mele in viitor din cartea poetului care l-a scris cu-adevarat... si l-am publicat inainte ca autorul sa-l fi scris, acesta [SuperStralucitorul, de altfel si personajul principal al cartii] nu va mai exista.
Zilele trecute m-am intalnit intamplator cu Alex, editorul, si l-am intrebat, iata, dupa trei ani, ce-a facut cu exemplarele ramase. Mi-a spus ca sunt la loc sigur in cavoul familiei sale, fix sub sicriul strabunicasii, Printesa LYAU. Excelent, i-am zis. A venit momentul sa le scoatem din nou la lumina, i-am zis, asa ca, pentru elevarea spirituala si sociala a poporului roman, le vom oferi GRATIS. Cate exemplare mai sunt? Vreo doosute, mi-a raspuns. Putine, am zis. Da, a zis el, prea putine ca sa le oferim de pomana si, stii si tu, ca ce-i pe degeaba nu se bucura de respect, consideratie si apreciere. Touche, am spus.
Asadar mai sunt vreo doosute de exemplare din SuperPoemul TORRENT, iar valoarea unui exemplar, este cu-adevarat INESTIMABILA. Ca atare ar trebui vandut exemplarul cu cel putin 971 euro. Si cum fiecare exemplar va avea o scurta dar ebluisanta dedicatie din partea mea catre achizitorul sau, + autograful meu infam, pretul unui exemplar ar trebui sa fie de cel putin 7903 dolari.
Cu toate astea, avand in vedere ca am intentionat sa ofer toate exemplarele GRATIS, n-o sa cer nici 7903 dolari, nici 971 euro.
N-o sa cer nici macar 1021 de lei/ exemplar.
Aaa, fi atenta numai cum incepe:
"
ca o geană fără capăt
făcută ghem
mă rostogolesc în cuvinte și mă opresc în imaginația ta &
cu cât mă gândesc mai mult la tine
cu-atât liniile din palme ţi se modifică
de parcă lumea ta ar fi în subconștientul meu
și din piele îţi încolţește un oraș
prin care calc cu o pereche de teniși mișto
îmbrăcat la mișto în pași de tango-
lan psihopat beat drogat mort pus pe șotii
și
"
Am incheiat citatul.
Asadar, daca intradevar, chiar VREI sa ai TORRENT de Stoian G. Bogdan, n-o sa ti-l vand nici macar cu 101 lei.
O sa ti-l vand, pentru ca daca chiar il VREI cu-ADEVARAT inseamna ca ti-l permiti incepand de-ACUM, cu mult prea accesibilul pret de 33 lei. Pomana curata. Cu tot cu ebluisanta dedicatie si infamul autograf
DORINTA TA E COMANDA MEA
asa ca Comanda ACUM TORRENT la numai 33 lei
pe adresa de mail: stoiangbogdan@yahoo.com
sau la numarul de telefon: 0734406701

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu