marți, 9 septembrie 2014

Aia i aia i aia i

mi-a trimis mama o plasa cu vreo treispe kile de miez de la nucul din spatele casei bunica-mii care-i un soi ce face nuci neobisnuit de foarte mari cu un miez auriu cafeniu deosebit de gustos si cu niste proprietati... multi vecini au incercat sa replice nucul, care-i strasnic ca un mercenar ucrainean si cu niste ramuri de poveste pe care insisi platanii le au in imaginatie cand trag de fiare ca m...odel de excelenta, dar nicio nuca n-a vrut sa-ncolteasca si nicio creanga sa prinda radacini, asa al dracului nuc. al de bunicii mei l-au gasit acolo cand si-au facut casa, sigur in mijlocul unei mlastini, dar cica era mult mai pricajit pana sa stranga bunica-miu, Fantanaru, izvoarele-ntr-un singur izvor, despre care am ajuns si eu sa cred ca e fermecat, fix in apropiere. zice un proverb oriental ca la umbra nucului sa nu te culci daca nu esti pregatit sa te inzeiesti, si eu acum cand chiar rontai din plasoiu cu mieji, care-s fix ca niste neocortexuri de aur mai mici, imi dau seama ca mai toata copilaria si-adolescenta am dormit sub nucu ala, si sub celelalt care-i paralel si cu nuci mai slabe, alt soi, din ala de se prinde pe toate gardurile. din ala nu mai primesc. miejii astia se urca in neocortex, il simt luminescent si se deschid cerurile, inchid ochii si vad ca printr-un superecran polidimensional toate energiile, stau relax pe undele bucuriei lui beethoven si tre sa iau mainile de pe taste



Cel mai mult ma amuza reactiile multor oameni vis a vis de anumite subiecte pe care le abordez. Acestia, citindu-ma sau auzindu-ma vorbind pe subiecte gen nemurire, om, politica, filosofie, seductie, literatura, prostie, yoga, puteri supranaturale, religie, tehnologie, extraterestri, circuite neurocerebrale, politicieni, literati etc. etc. au stupida idee, pe care evident ca, maxima lor inconstien...ta le-o insufla, ca as fi nebun.. sau ca as abera. Cum tot ce tine de inteligenta peste medie este considerat a fi nebun, nenormal, ei au dreptatea lor. Ceea ce ma face de-a dreptul sa rad este motivul pentru care acesti oameni isi permit sa emane astfel de idei. Ei au din nou stupida idee, pe care evident ca, maxima lor inconstienta le-o insufla, ca sunt mai destepti decat mine. Plecand de la aceasta premisa falsa, ei formuleaza pseudorationamente in urma carora concluzioneaza ca sgb este nebun, ba chiar unii au si mai mare tupeu, ei cred ca sgb este prost.
Morala:
Ce spun eu este clar, daca cineva nu vede asta, eu n-am nicio vina. iar faptul ca ce spun eu este clar este la fel de valabil.




Refren

Daca ai valoare dai valoare si ai intotdeauna valoare
Daca n-ai valoare iei valoare si n-ai niciodata





Ce naiv mi se intampla sa fiu uneori
ce naiv am fost pana adineauri cand mi-am dat seama
mama, ce naiv
inainte voiam sa vand Tehnici Secrete de Seductie cu 59 de lei
asa cum ma gandisem impreuna cu Ioana
dupa care am stabilit cu partenerul meu ca e mai bine cu 79.97 lei
da dupa ce am rasfoit-o ca sa-mi aduc aminte un shto adineauri
cred ca era cat pe-aci sa cad in capcana naivitatii
era sa dau ac...easta supertehnologie
aceste uluitoare secrete pe care generatii si generatii de artisti ai seductiei le-au pastrat cu sfintenie
la pret de dumping
de chilipir
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pai plm numai formulele alea magice care fac femeile fleasca
sau alea care le fac sa sse indragosteasca sunt nepretuite
si eu ce nebun..
sa le dau pe maruntis
auzi tu
pffffffffffffffffff

suta de euro frate cine ca doar nu-s pe centura ce naiba




"Nevoia painii zilnice ii dreseaza gradat pe oameni." - spune un citat mason, de-aceea oamenii destepti tin cel putin doua zile post negru pe saptamana, iar celelalte posturi ale anului deopotriva de negre. Este eronata ideea conform careia "post" inseamna abstinenta de la consumul de carne, lactate si oua. Oamenii destepti sunt vegetarieni. Postul ii ajuta sa devina constienti de corp si sa-l poa...ta tine sub control ca pe un animal salbatic, sa fie sanatosi, sa-si mentina vitalittea, sa nu mai imbatraneasca si sa dobandeasca puteri psihice neobisnuite. In timp, ADN-ul degradat li se regenereaza si din bietele fiinte de carne care sunt se fac fiinte de lumina. Atunci, nimic nu le mai poate sta in cale, caci lumina nu are bariere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu