miercuri, 10 septembrie 2014

Catre cititorii mei din alte tari

Vad ca acest blog este citit constant in toate colturile lumii, ceea ce ma onoreaza si ma bucura nespus. Totodata, asta ma determina sa va solicit, voua, celor care ma cititi din strainatati si care aveti conexiuni cu organismele culturale ale tarilor in care locuiti, sa faceti niste miscari prin care sa fiu invitat in calitete de scriitor sau filosof sau politician sau.. in tarile voastre pentru schimburi culturale samd. Sunt foarte plictisit de tara asta si de tot filmul tragic-absurd care se petrece aici, am chef sa ma aerisesc, sa traiesc si alte filme din alte spatii, unde lumea e mai civilizata - mi-a cam ramas mica tara asta... din foarte multe puncte de vedere. Ma gandesc la Suedia, SUA, UK, Belgia, Rusia, Germania, China, Japonia, India, Polonia etc. etc. Din pacate autoritatile in masura sa faca astfel de demersuri din tara mea nu ma agreeaza, ba-mi baga niste bete-n roate de nu-ti vine sa crezi, plus ca nu vor, fiind in special formate din agenti antiromani sau supuse unor interese sau manipulate contra mea, sa ma promoveze sub nicio forma, parte si pentru ca nu au interesul sa arate lumii ca inca mai exista si minti luminate in tara asta, de altfel tot ce-i mai de proasta calitate din arta contemporana a tarii asteia este scos in afara tarii, asa ca ce-ati vazut pan-acum prin tarile voastre e pleava tarii asteia nu spuma, cum v-ati fi asteptat, spuma e subminata.. parte si pentru ca unele dintre ele sunt formate chiar din scriitori, filosofi, politicieni samd care isi simt micimea in mod dureros cand ma citesc sau ma aud vorbind. Ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc, o sa va subliniez ca, desi posed unul dintre primele zece creiere din aceasta tara ever si prin insasi existenta si literatura mea contribui in mod evident, elocvent si masiv la elevarea spirituala si sociala a poporului meu si implicit a intregii umanitati, nici macar poemele nu vor sa mi le mai publice revistele literare romanesti, daca va puteti inchipui asa ceva... despre editurile asa zis importante, nici nu mai vorbesc... toate sunt contaminate ba cu monarhisti, ba cu marxisti, ba cu promaghiari, ba cu pula-n gura lor si cum eu sunt peste genul lor de prostie... stau cu capodoperele la sertar, ce vorbesti.. sunt cenzurat la propriu si pe fata... discriminat, nu mai zic... pe criterii culturale, politice si etnice: cultura pe care o promovez desteapta, politica pe care o fac desteapta, iar etnia mea este zeiasca ha ha... este cunoscuta si arhicunoscuta atitudinea autoritatilor din tara asta vis a vis de valorile ei incontestabile: ba le cenzureaza, discrimineaza, submineaza, ba le face sa se autoexileze, ba le arunca-n puscarii, ba le omoara... Cand te nasti si traiesti intr-o tara al carei popor se vrea exterminat din exterior prin agenti infiltrati in interior si impotriva caruia se iau masuri clare de distrugere sistematica si deliberata, si mai si suferi de excedent de geniu contagios, prezinti pericol :D Cand scrii o literatura, promovezi o cultura si faci o politica ale caror scop sunt elevarea spirituala si sociala, intri fara sa vrei in conflict cu smecherii lumii, cu cei care vor si fac demersuri in sensul opus si...
Asadar, onorati cititori din alte tari, astept sa-mi manifest recunostinta vis a vis de dumneavoastra in viitor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu