marți, 28 aprilie 2015

shantih

Am primit prin posta numarul din martie al revistei Cronica veche in care apare un text, facut din doua texte care-mi apartin, al carui titlu este Savante, si nu-mi apartine, semnat cu Bogdan D. Stoian, care iar nu-mi apartine, dar pe care, avand in vedere situatia, mi-l insusesc, na.. Multumesc. Imi amintesc ca mi-a cerut o doamna/domnisoara un text ca raspuns la o ancheta al carei subiect era: Tabu, si ca i-am zis sa ia ce text vrea de pe blogul meu chipurile.blogspot.com. Ma asteptam sa-l semneze cu numele meu de autor: Stoian G. Bogdan. Se pare ca au preferat sa-mi scorneasca ei, ghidusi si scamatori cum sunt, un pseudonim, care nu e tocmai rau, e chiar princiar asa ha ha. Bogdan D. Stoian, auzi tu. Textul facut din cele doua texte ale mele este chiar excelent, titlul e cam ih, da na... Adevarul e ca am cel mai destept blog de scriitor din tara asta si din multe altele.. Ce-am scris pe blogul ala e smecherie cu fusta de blugi si fara chilotei, cum spunem in TORRENT emoticon grin Acolo am dezvaluit si calea pentru nemurire si cate altele.. E drept ca primul lucru pe care tre sa-l faci ca sa fi nemuritor este sa crezi ca esti nemuritor. Eu, mai acu vreo patru ani, cand nu stiam calea pentru nemurire, mi-am zis ca sunt nemuritor chiar daca nu stiu inca cum sa fac ca sa fiu nemuritor. La nici un an dupa, am aflat. Vezi daca sunt destept? E drept ca toti suntem nemurotori, doar ca nu toti avem trupurile nemuritoare emoticon grin Ca le degeneram cu o asiduitate de necrezut. Adevatul e ca singura ocupatie rela a miliardelor de indivizi ai speciei este degenerarea trupurilor lor, noua noua, noua noua noua % din ce fac ei are ca rezultat degenerarea trupurilor.. Biete primate inconstiente.......



cum sfasie apropierea mortii celor dragi
si ce cumplit este sa-i vezi sfarsind
te-ndoaie lacrimile pe care in prezenta lor le-nghiti
cand ii vezi slabi si tot mai slabi inspre pamant
te consoleaza gandul ca-s batrani
bolnavi si ca-si cer moartea fara teama
dar gandul ca n-o sa-i mai vezi si-asculti si simti
e-aproape-un vierme necrofor
chiar daca stii ca inteleptii nu plang nici vii nici mortii





Exista doua vorbe de la care natiunea romana nu poate face exceptie. Prima e: "cei din urma vor fi cei dintai". A doua e: "cacatu se mananca cu randu". Mult am fost noi si-n continuare suntem "cei din urma". Mult cacat am mancat noi si continuam sa mancam. Fortati. Doar ca se apropie si vremea noastra. Insusi pamantul de sub picioarele noastre inalta in noi o putere extraordinara, si insusi cerul de peste capetele noastre coboara in noi o putere si mai extraordinara. Ca doua maini intr-o rugaciune cele doua puteri se unesc in piept si se amesteca formand curentul care incet si sigur ne transforma din "cei din urma" in "cei dintai". Dar pe unul dintre noi, pe acela pe care tzarana si limba romana l-au plamadit demn sa primeasca, cerul il inalta nu doar pentru romani, ci pentru intreaga omenire: Stralucitor. Acesta va invia atat mortii vii cat si mortii morti 





Doar ce am terminat de vazut filmul Idiotul dupa romanul cu acelasi nume al lui Dostoievski. Ce film... Ce poveste... Ce actori... Am remarcat jocul lor perfect si mi-a parut rau ca actorii din filmele rusesti nu primesc Oscar, caci actorii aia cu siguranta meritau premiul asta, care nu-i decat un shto, in fond, dar totusi...



Nenumarati oameni nu ating niciodata maturitatea. Or se degenereaza in drumul spre maturitate, or mor, or nu se regenereaza, caci unii se nasc degenerati - motivele sunt nenumarate. Cert este ca omul matur e perfect emoticon grin Nenumarati oameni sunt imaturi, dar si mai multi sunt degenerati, iar cei mai multi dintre ei n-au niciun habar despre asta, iar cei mai multi dintre cei care au habar despre asta, nu fac nimic ca sa-si depaseasca conditia.. ba unii chiar se degenereaza cu o asiduitate extraordinara, constienti de asta. Celor care vor sa atinga maturitatea cei perfecti le-au oferit religia emoticon grin Religia inseamna Uniune cu Dumnezeu. A te uni cu Dumnezeu inseamna a te indrumnezei. Dumnezeu e tot ce este, tot ce nu este, tot ce este si nu este, tot si nimic, spiritul luminii, absolutul.. nu poate fi exprimat in cuvinte. A te indumnezei inseamna a te maturiza, a fi omniscient, omnipotent, omniprezent. Nu te poti indumnezei citind carti, poti doar afla cum sa te indumnezeiesti emoticon grin Cea mai simpla tehnica intru indumnezeire este sa stai in genunchi relaxat/a si sa nu te gandesti la nimic emoticon grin Drept e ca pentru unii e greu sa stea relaxati in genunchi, pentru unii e greu sa nu se gandeasca la nimic, iar pentru cei mai multi e greu sa faca amblele emoticon grin Asta nu demonstreaza decat ca sunt extraordinari de imaturi, caci ce om matur nu-si poate controla propria minte si propriul corp? ha ha



ei, fi antena
egoul, adica ce crezi tu ca esti
cine crezi tu ca esti
cum crezi tu ca esti
cum crezi tu ca nu esti
numele tau si toate ideile despre tine
nu esti tu
tu e doar o iluzie
o proiectie a mintii
un shto
tu din mintea ta asadar nu existi
tu esti in spatele mintii
: absolutul





ce primavara dureroasa si placuta ca o deflorare
din coiul drept imi urca un poem
si imi cresc aripi cand ma uit la soare
si-n jurul meu totu-i asa boem
de-mi vine sa-ti ling stelele din cerul gurii
frumoaso fascinat de shtoul tau
pe care mi-l presari falindu-ti nurii
in aerul care se face hău
ce primavara dureroasa si placuta ca o deflorare

 



Sunt cu duiumul in tara si pe tot globul poeti, prozatori si dramaturgi, si tot cu duiumul sunt cei ale caror creatii [texte] sunt lipsite de valoare sau de valoare scazuta. Ceea ce pentru mine reprezinta in prezent literatura de mare valoare este acea literatura care are puterea sa destepte, intelepteasca, aprinda neuroni, deschida inimi, slefuiasca suflete, inalte suflete, faca cunostinta cu Adevarul despre care Iisus spunea ca, atunci cand il vei cunoaste te va elibera... Orice text este un duh si extrem de putine duhuri sunt "sfinte", ca sa zic asa, extrem de putine iti pot rafina si alchimiza samd duhul pana la elixir emoticon grin caci duhul din orice carte citita rafineaza sau bahleste duhul cititorului, cu sau de cele mai multe ori fara voia acestuia. Si multe duhuri din carti sunt proaste, rele si cu mare putere de a bahli duhurile cititorilor, de a le prosti, inrai etc. Insa intre miliardele de duhuri care exista in carti exista unele angelice care pot angeliza chiar si cele mai bahlite, turtite si schimonosite duhuri. Din pacate in literatura romana prea putine duhuri de maxima valoare sunt, iar cele mai cele sunt cele ale basmelor populare, pentru ca acelea sunt duhuri de zburatori, de smecheri din aia... In rest, literatura scrisa de autorii de limba romana e slaba de la un punct incolo, cu cateva exceptii, fiind scrisa in special de muritori de rand, iar literatura contemporana romana.. aoleu.. numai duhuri bahlite, numai flegma si muci si noroi si kkt si intunecime si frici si depresii si dusmanii si frustrari si... bleah, cu minuscule exceptii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu