joi, 30 aprilie 2015

Imi trebuie un milion de $ de € sau de £

Cica "cere si ti se va da" zice Dumnezeu dar nu se refera neaparat la bani ci mai mult la intelepciune. Cat sunt eu de destept intamplarea face sa am nevoie de un milion si sa nu stiu sa-i fac acum. Ca atare o sa-i cer, conform dictonului: cere luna de pe cer si ti se va da, cere nimicuri si vei primi nimic. E drept ca exista oameni pentru care un milion e nimic sau, e la fel cum e pentru mine un leu. Ca atare, dati sfara-n lume ca-mi trebuie un milion urgent. Vreau sa stiu si eu cum ma simt cu un milion in buzunar.. sau hai, in cont, desi nu-mi place sa lucrez cu bancile.. si vreau sa stiu ce senzatie am cu un milion cat mai curand. Din pacate nu am momentan nicio perspectiva sa fac un milion repede. As avea totusi una, gen sa public cartea Tehnici Secrete de Seductie si sa vand vreo 5O de mii de exemplare la pretul de 99 lei pentru elevi si studenti si 180 lei pentru toata lumea, doar ca n-am nici bani de tipar, imi trebuie vreo mie de euro ca sa scot cinci supte de exempare in conditii grafice excelente, si-n plus, imi ia ceva timp sa vand vreo 5O de mii de exemplare, si chiar daca le vand, ceea ce se intampla binainteles, avand in vedere cat de tare e cartea, tot n-o sa fac un milion odata :D Ca atare tre sa mi-i ofere cineva. Could someone give me one milion $,  € or £, pls? Imi trebuie aceasta suma si ca vreau sa vad niste tari, gen Egipt, India, Indonezia, China, Japonia, Thailanda, Brazilia, Columbia, Cuba, Panama, Rusia, Polonia, Cehia, Portugalia, SUA, Mexic, Canada samd samd samd. Am un vis de ceva vreme, vreau sa ma-nvart pe glob ca coiu-n galeata ha ha si nu mi-l pot implini din lipsa de resurse financiare sau din lipsa de destula intelepciune: inca nu mi-am activat superputerile, ca inca nu m-am regenerat intrutotul, am fost foarte degenerat ca am ejaculat mult in viata, am mancat carne ca spartu si oricum m-am nascut cu ADN-ul futut. Asadar sa-mi ofere vreun destept sau vreo desteapta un milion, zic destept sau desteapta pentru ca un prost sau o proasta nu are nici simtul estetic intr-atat de dezvoltat incat sa poata un astfel de gest si nici sufletul intr-atat de bun incat sa poata un astfel de gest. Apropo, am observat ca majoritatea oamenilor cu bani sunt prosti gramada, chiar daca ei par destepti pentru cei saraci, ba si mai rau, sunt sclavi ai banilor pe care-i au, fac in mare aceleasi lucruri ca si cei fara bani, ba mai rau, continua sa munceasca, ceea ce denota ca sunt saraci, caci asa cum spunea cineva, averea e cate zile poti trai fara sa muncesti, si multi dintre ei mor fara sa se fi bucurat prea mult de viata, fara sa-i fi simtit nectarul, cu milioane-n conturi. Aoleu. Pai cum sa ai stiu eu, cateva milioane, si sa te mai agiti, sa mai muncesti, sa te mai zbati sa faci altele? E nebunie. Cum sa nu investesti in creierul tau, sa te destepti, sa te elevezi spiritual, sa te luminezi? De aia zic ca majoritatea oamenilor cu bani sunt prosti. De aia zicea si Coco Chanel ca exista oameni cu bani si oameni bogati. Ei, si nu doar ca as calatori in tarile astea si-n altele, dar as mai si studia. As studia muzica, ma si vad compunand o opera muzicala extraordinara. In astrograma imi zice ca am talent pentru muzica, ceea ce simteam oricum. Si-mi mai zice si ca dupa ideile mele, atentie, ha ha, se va inrozi viitorul, se va schimba in bine lumea :D Ceea ce stiam dinainte sa-mi fac astrograma si sa citesc interpretarea. Asadar, sigur exista cineva care poate sa-mi dea un milion, ca atare trebuie sa i se aduca la cunostinta aceluia sau aceleia ca-mi trebuie mie un milion ca sa mi-l poata da si/sau trebuie sa devina constient/a de asta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu