luni, 16 iunie 2014

De pe Faceb

Hai ku

ce spleen ravasitor
nu ti vine nici macar
s-o faci pe desteptu'



N-am fost la vot ca nimeni nu ma reprezinta

Toti politicienii din lumea asta au ca unic scop sa-ti impuna prin coercitie, violenta, manipulare, indoctrinare, propaganda etc. trei obligatii:
sa dai
sa faci
sa nu faci
. si toti fac asta intr-un fel sau altul.
A sustine vreunul este prostie curata strigatoare la cer.
Dar peste tot in lume oamenii sustin si aleg oameni care le vor impune cele trei ...obligatii, iar asta le confirma maxima prostie. Un om care are habar pe ce lume traieste cauta sa fie liber si independent, sa nu fie constrans de nimic prin nimic din niciun punct de vedere, sa traiasca cat mai bine, cat mai relaxat, cat mai detasat dispunand de resurse din abundenta, de-aceea omul care are habar pe ce lume traieste n-o sa sustina niciodata vreun politician dintre cei existenti in prezent, caci a face asta inseamna a-i da resurse unuia care vrea sa-ti ia resursele, care vrea sa te constranga sa faci ce vrea el si grupul sau de interese si/sau sa nu faci ce vrea el sau grupul sau de interese. A sustine un politician este a-ti pune singur lesa si a-i intinde lui latzul.
Din pacate marea majoritate a oamenilor care compun umanitatea de pe aceasta planeta sunt in transa, sucumbi, somnambuli, ei cred ca este natural sa existe alti oameni care sa le impuna lor obligatii, care sa le conditioneze realitatea, care sa le fie stapani. Caci scopul oricarui politician este sa-ti fie stapan, sa te faca sa dai din ce posezi sau sa produci ca sa dai, sa faci lucruri pe care nu vrei sa le faci si sa nu faci lucruri pe care vrei sa le faci. Toate astea sub sanctiune, adica daca nu dai esti sanctionat, daca nu faci esti sanctionat, daca faci ce-ti impune el sa nu faci esti sanctionat.
Si-atunci cum sa ma duc eu, care caut sa fiu liber si independent, la vot? Ce sa caut, sa-mi aleg stapani? Sa perpetuez acest obicei inselator? Sa ce? Toti candidatii candideaza pentru a-mi impune ulterior cele trei obligatii, imi folosesc ei oare mie? In niciun caz, dar ei cauta sa ma prosteasca pe mine sa cred ca-mi folosesc, ca am nevoie de ei, ca este natural sa fie asa, adica sa fie cum crede majoritatea, care e retardata, cand in realitate ei nu-mi folosesc la nimic, n-am nevoie de ei, si-n realitate nimeni nu are nevoie de ei. Caci pentru ce le dau eu ca asa imi impun ei cu forta, desi eu caut sa le dau numai pula si numai la figurat, pentru ce fac eu pentru ca asa imi impun ei cu forta, pentru ce nu fac eu ca asa imi impun ei cu forta, nu pot primi ceva care sa compenseze asta. Caci ce poate compensa lipsa de libertate? Nimic. Si-atunci de ce sa votez eu pe vreunul? Dar de ce sa sustin eu acest teatru numit sufragiu, acest teatru burlesc prin care oamenii isi aleg stapani, isi dau pe mana altora suveranitatea individuala?
E greu sa gandesti, intr-adevar, dar odata ce te obisnuiesti sa gandesti, devinde usor si devine benefic, ba chiar indispensabil si cu cat gandesti mai mult cu-atat gandesti mai corect, pana cand dobandesti Gandirea Corecta, Discernamantul. E mai usor, intr-adevar sa iei de bun ce-ti spune altu fara sa alalizezi critic, dar aproape intotdeauna este nociv, perdant, litigios.
Iar politicienii sunt ca parazitii, traiesc pe spinarea altora, pe sangele si pe vietile lor, iar a crede ce spun ei, dar mai ales a face ce vor ei, este nebunie curata, caci cu ce-ti sunt ei mai presus decat tine? Cu nimic, caci daca ti-ar fi ai fi discriminat. Au ei oare vreun drept natural real asupra ta sau asupra cuiva? N-au. Ei exista pentru ca au hipnotizat miliardele ca ar fi necesari, vitali - pffff - ha ha ha
Statele functioneaza prin controlul mintilor cetatenilor lor, prin confectionarea credintei ca ele sunt absolut necesare... cand ele nu sunt decat niste fictiuni, iluzii desarte... Este Statul, aceast construct al mintii umane, pironul in roatele libertatii si independentei majoritatii, iar politicienii sunt cei care il compun.



..

Cat sa mai sufar si sa plang pentru amorul tau nemarginit?
Ce e gresit rau sau urat ca vreau sa fiu de tine preaiubit?
Ce fel de suflet ai de nu vrei doar o noapte sa-l privesc?
Desi o noapte-i prea putin cu tine, o, sa domolesc
Focul dorintei ce ma arde-n piept...

De ce ma strangi ca pe-un gandac in pumnul nepasarii tale?
Ma simt strivit... O, ce sa fac, sa simt cum ma cuprinzi sub poale?...
De ce sa nu te-aud cum canti pierduta-n mrejele placerii?
Nu iti dai seama ca blestemi chiar fluturasii primaverii
Cand cu refuzul tau ma-mpungi in piept?

Cat sa mai sufar si sa plang pentru amorul tau nemarginit?



N-am mintit nici daca am mintit cand m-am laudat ca sunt CelMaiSmecherPoetdinlume

Pe o alee luminata de reflectoare multicolore din viitor poemele mele au deja statui
Si si mai departe se vad statuile poemelor mele inaltandu-se in toate capitalele lumii
Porumbeii placerii se aseaza din zbor pe umerii lor
Tu ca o fetita dulce urci in bratele lor surazi si prevesti luna care parca acopera tot ceru...l

Cine te iubeste pe tine mai mult decat mine?

Esti pe mainile cele mai bune
Precum valurile poemele mele te vor aduce mereu oriunde voi fi

Dar asta nu-nseamna si ca te las sa profiti de trupul meu..

Sau?




Sonet in pasi de dans

Ce soapte cilibii ma faci sa-ti zic
Cu felul tau de-a fi, cu ștoul tau
Cu dansul asta-mbatator de șic
Bagi muzele-n somaj, nebuno, zău

Dai clasa cand te-nvrti, mor astea-n jur
Ar omorî sa aiba stilul tau
Cand ma cuprinzi si eu te-ating pe cur...
Ma faci sa fiu atat de rău de rău

Ah sfarcul ala cum ma-nteapa-n piept
Ma-nvaluie-n sublim m-agita tot
Delirul tau atat de intelept
Imi spune cum cu tine orice pot

Sa fac acum.. Hai sa iesim.. Te vreau
Mi-e sete si din pizda vreau sa-ti beau..




[...] pai vorbim dupa ce faci baie dar

sa nu te
gandesti la
mine cand te
masturbezi

sa
nu-ti imaginezi
cum te
sarut
usor si te
musc de
clit
sub dus

sa nu crezi ca o sa ma mai teleportez
din nou pana in
apele tale
nerusinate
prin portalul de petale
cu vreo corola de flori la gat

nu mai fac magie cu sentimentele

nu mai colorez fluturi de purpura in stomac

nu mai dirijez concertul simturilor cu vocale cu aroma de mir

o nemaisimtita stare
de relaxare
se inalta
auriu
ca din mare

pana departe

in piept
supersoare

si mai sus
mai sus

lotusul inimii explodeaza in efluvii si focuri si dantelarii si confeti si bezele si stelute si bijuterii sonore care fac tot universul sa trepideze si
o coroana arteziana tajneste din cap
ca sampania pana-n ceruri pana peste ceruri
si-n reflux umple capul cu cocktailuri de briliante topite scaparand incat numai artificii sub pleoape si
toata fiinta devine translucida si lucida si cameleon

si paseste difuz
prin parfumuri plutind curge toata
cum pot sa mi-o refuz
corasonu spre ea imi inoata

dar ma trag inapoi
nu ma las cuprins in valtoare
dar nu pot sa rezist
nudul tau imi da aripioare

nuuu
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu