luni, 7 decembrie 2015

Mdea

Sub soarele asta primavaratic, in atmosfera sarbatoreasca a orasului, doar ce am finalizat o piesa de teatru absolut excelenta, la care am tot scris in ultmii ani, o satira cum poate nu s-a mai scris de mult: Imparatul Lumii. Am trei piese de teatru, deci: Lectia de drept; Teatru Stil si asta, ultima, Imparatul Lumii. Tot ma chinui sa ma las de scris de ceva vreme, dar geniul literelor mereu reuseste sa ma ispiteasca sa mai dau cate-o bomba retorica emoticon grin



Am trait s-o vad si pe asta: mi-am gasit cateva dintre versurile mele pur religioase si magice totodata, pe care le folosesc in ritualurile in care am fost initiat de stramosii mei evrei, intr-o manea, ha ha ha, daca-ti poti imagina asa ceva: versurile:
Pentru cine arunc milioane?
Pentru tine Iubirea Mea Mare.
Prentru cine ? numai pentru tine:
Suta la suta numai Iubire.

Astea-s versurile in care am fost initiat pentru cele mai inalte taine iudaice emoticon grin Cei mai mari maestri ai kabbalei efectiv arunca milioane pentru iubirea lor mare pe strazi pe oameni samd pentru a-si confirma iubirea si pentru a simti trilurile produse de aceasta jertifa. Chestiile astea par suprarealiste dar ele in realitate se petrec. Cand banii iti vin usor sau, atentie, prin injosirea si exploatarea semenilor tai, simti nevoia sa-i arunci pentru iubirea ta cea mare fara de care esti mort desi te misti samd



Exista un nivel de degenerare pe care unii oameni, din cauza inconstientei sau a culturii eronate sau a altor factori, ajung sa-l atinga. Astfel, ei ajung atat de degenerati incat ajung sa comita infractiuni unii impotriva altora. La inceput infractiunile sunt minore, dar cu cat degenerarea se accentueaza, cu-atat ele devin mai majore. La noi in tara nevelul de constiinta al multor oameni este infractional. Neincrederea si lipsa de respect pe care o avem unii fata de altii, cauzata de cultura in care am trait in ultimele sute de ani si de ceea ce promoveaza mass media, ii face pe unii dintre noi sa ajunga atat de departe incat sa-si fure singuri caciula sau sa tainuiasca furtul caciulii cuiva, adica o sa nu spuna, or sa cumpere caciula vecinului si "prietenului" sau. La nivelul acesta sunt nenumarati in tara asta, iar asta se intampla din cauza ca am fost condusi in ultimii douascinci de ani de foarte multi infractori, prinsi sau nu. Mai e un aspect aici, am ajuns sa fim atat de insensibili incat ramanem nepasatori de problemele semenilor nostri, de parca cineva ne-ar fi amputat solidaritatea si compasiunea si caritatea. Dupa nivelul ala, in jos, vine nivelul cand nu se mai fura si-nseala oamenii ei in de ei, ci-ajung chiar sa se talhareasca. Sau ajung sa-si impuna vointa prin violenta. Loviri, Vatamari, Violuri, Morti... Dupa nivelul anterior, in jos, vine nivelul cand ajung oamenii sa se se dispretuiasca intr-un asa halat incat ajung sa se omoare intre ei si chiar sa se manance.
Goya, acest geniu al Umanitatii, are o vorba pe care cu totii am auzit-o, dar pe care putini au inteles-o: Somnul ratiunii naste monstri. Ratiunea este acel simt superior care ne distinge de alte specii de pe pamant. Dar ratiunea fara compasiune, fara caritate, fara iubire, nu face doi bani. Bitza spunea ca fara vicii am fi doar niste roboti, eu spun ca prin vicii ne degeneram si ca fara compasiune, fara caritate, fara iubire am fi doar niste roboti, ba mai nasol, niste unelte ale raului. Raul este atat de real si atat de puternic incat are propriile lui animale prin care lucreaza. Un om degenerat ajunge un nasol, o unealta a raului. Un om rau nici nu mai e om, este o energie distructiva, o eroare genetica, un virus. De altfel ratiunea este creata de aceste nobile emotii, de compasiune, caritate, iubire, iar cine nu le are este degenerat. Iar compasiunea si caritatea si iubirea nu sunt daruri ale nobletii care pot fi oferite numai oamenilor, ci si animalelor si plantelor si intregii naturi. Cand mananci carne n-ai compasiune, este primul pas spre degenerare. Cum si oamenii simt durere si animalele simt, cum nici tie nu ti-ar placea sa te manance unii, nici lor nu le place, dar nu doar asta e, e simplul fapt ca mancatul de carne iti strica chimia naturala, iti slabeste ratiunea si celelalte functii vitale precum si psihice precum si durata de viata.
Dar in univers exista pradatori si pentru oameni, or oameni degenerati din specia noastra, gen cu sunt aia din Cloud Atlas si altfel, or alte specii. Cand se vorbeste despre rau se vorbeste de fapt despre o specie mancatoare de oameni, mare atentie. Monstri, cum ar veni. Ei sunt si pe pamant si sub pamant si deasupra. Dar sunt mai multe specii din alea. Dar specia cea mai avansata are multe planete sub aripa si cica si pe-a noastra.


B se citeste in unele culturi ca V. De aia Boier se poate citi Voier, adica care are V oie , Vointa. Asa, boier, e sec, ce-i ala boier? Care are boi, care mana boi. Pe cand Voier e altceva emoticon grin Fiti voi Boieri ca io-s Voier

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu