miercuri, 11 noiembrie 2015

Da

Da, bun discursul de investire al noului Premier, Dacian Ciolos. Hai sa vedem ce face si Guvernul asta, sper mai multe ca anteriorul Guvern care a ridicat cat de cat Calitatea Nivelului de Trai. Sper ca acest Guvern sa se ocupe si de marile probleme din Cultura, care Cultura este plina de indivizi si individe de o prostie si-o samavolnicie crase. Personal, desi sunt ce sunt si cine sunt , n-am beneficiat de nimic de pe urma Guvernului anterior si-ai oamenilor sai din Cultura. De Nimic, esti prost? iar impactul meu si-al literaturii mele asupra Creierului National este extrem de pozitiv si consistent. Cultura unei natiuni este Capul unei Natiuni, cand activeaza in Cultura prosti samavolnici Capul Natiunii este greu si vai mama lui. Premierul a vorbit despre Maturitatea la care a ajuns Societatea Civila a Romaniei, confirmand ca intelege ca Statul trebuie sa inceteza a mai ne trata ca pe niste copii oligofreni si sa inceapa sa ne trateze ca pe fiinte Suverane. Schimbarea trebuie sa inceapa din Cultura, de la Cap, de unde s-a-mputit totul. In acest sens, fosilele, sinecurii, incompetentii [nenumarati] si agentii nasoi trebuie pensionati si facut loc oamenilor, dar mai mult celor pana-n cinzeci de ani, competenti, geniali, cu spirit de initiativa si idei intru propasire spirituala si sociala. Cultura trebuie sa uneasca Natiunea, sa eleveze Umanismul din oameni, sa creeze o atmosfera de bonomie familiala in societate, sa infrumuseteze Natiunea [prea ne-am uratit, ne-am chircit si ne-am curvit in ultimii ani], sa ridice IQ-ul national, care este jalnic, sa infrumuzeteze arealul in care traim, gen orasele sa fie frumoase si curate, sa produca in mod concret Propasirea Spirituala si Sociala a Natinii. Asa sa-l ajute Dumnezeu pe Premierul Dacian Ciolos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu