joi, 27 august 2015

samd

Povestea celor patru sau cinci Clase Sociale

Pe lumea asta sunt trei Stiinte Juridice, chiar daca dintre acestea doar una este o Stiinta. Prima si cea naturala, corecta, adevarata, veridica si juridica este: Dreptul Regilor. A doua, falsa, neadearata, inechitabila, injusta, dar justa in felul ei, este: Dreptul sclavilor. A treia este: Nedreptatea. Nedreptatea are ca si cauza degenerarea si prostia. Dreptul sclavilor are ca si cauza tot degenerarea si prostia. In timp ce Dreptul Regilor are ca si cauza Adevarul.
Fiecare dintre aceste Stiinte reglementeaza relatii inter-umane.
Pe lumea asta, in mod natural, exista patru sau cinci clase sociale. Prima si cea mai de jos este clasa sociala a sclavilor. Sclavii sunt acei oameni care muncesc in folosul altora mai mult decat in folosul, sau chiar in detrimentul lor. A doua este clasa sociala a comerciantilor. Comerciantii vand produsele produse de ei insisi sau de sclavi sau vand chiar si sclavi. A treia este clasa sociala a Militarilor. Acestia se ocupa cu apararea si cu executarea hotararilor celei de-a patra clase. A patra este clasa Desteptilor. Acestia, in functie de nivelul lor de umanitate si de nivelul de degenerare si de prostie al indivizilor Speciei, creeaza Marele Mers al Societatii. Ei, Desteptii, guverneaza, adica manageriaza campul ideatic al majoritatii indivizilor Speciei si le influenteaza conduita, comportamentul, ba chiar le releva o conduita ideala. In interiorul fiecarei clase sunt deopotriva patru clase. La Sclavi, spre exemplu, prima clasa este cea a alora care muncesc cu ziua pe unde apuca, sau poate chiar a celor care se complac in a munci siliti. A patra clasa din Clasa sclavilor este cea a vasalilor comerciantilor. In prezent, vasalii comerciantilor sunt functionarii de stat. Prima clasa a Clasei Desteptilor este Clasa Artistilor, a Artistilor care nu fac Arta vulgara, populara, cacat, ci a celor care fac Arta-Stiinta, gen cum e Da-Vinci, Tesla etc. Ultima si cea de sus clasa din Clasa Desteptilor este cea a Inteleptilor, a alora care sunt aproape perfecti, magicieni, maestri, smecheri, care stiu si pot mai mult decat toti din toate clasele.
Spuneam ca sunt patru clase sau cinci. Ei, a cincea Clasa este or mai presus decat primele trei Clase, dar mai prejos decat Clasa Desteptilor, or mai presus decat toate cele patru Clase, inclusiv decat Clasa Desteptilor. Mai presus decat primele trei Clase si mai prejos decat Clasa Desteptilor este clasa Nebunilor, in care sunt inclusi boschetarii, aurolacii, nebunii bolnavi psihic, handicapatii, batranii si infractorii. Mai presus decat toate cele patru sau cinci Clase enumerate pana acum este Clasa Iluminatilor. A celor nelimitati in spatiu sau timp, a celor nemuritori, absoluti..
Ei, fiecare dintre aceste Clase are Stiinta ei Juridica. Sclavii, Comerciantii si Militarii au Dreptul sclavilor si Nedreptatea. De ce? Pentru ca atat ii duce capul sa aiba, fiind cei egoisti, egotisti, egomani, egocentrici, care isi vand, inchiriaza sau lasa supuse sufletele. Nebunii au tot Dreptul Sclavilor si Nedreptatea. Tot din acelasi motiv ca si ceilalti. Iar Desteptii au Dreptul Regilor si uneori Nedreptatea. Nedreptatea caci uneori, atunci cand subiectii Dreptului Sclavilor se razvratesc impotriva Desteptilor, cu scopul de a-si depasi conditia si fara a putea sa si-o depaseasca in fapt, pentru ca Desteptii practica nonviolenta, unii Destepti sunt agresati.
Ce-nseamna Dreptul Regilor? Inseamna ca Desteptii sunt mai presus de Sclavi, Comercianti, Militari si Nebuni, si egali intre ei cu diferentele implicite. Dreptul Regilor implica ca Desteptilor li se cuvine in mod natural [gratuit] toate resursele de care au nevoie, inclusiv produsul muncii tuturor Claselor subsidiare, inclusiv superioritate vis a vis de indivizii Claselor subsidiare. De ce? Pentru ca Desteptii Cred ca au Dreptul Regilor si pentru ca desteptii sunt singurii care conduc, asa cum ai conduce o femeie acasa, toti indivizii Speciei catre Clasa Desteptilor, pentru ca cu cat mai multi destepti sunt, cu-atat mai multi si mai destepti destepti sunt, iar pe ei insisi desteptii se conduc catre Clasa Iluminatilor, adica produc Evolutia Speciei. Iluminatii sunt mai presus de toate Stiintele juridice emoticon grin 




psss..
mi-am luat materiale sa-mi fac o piramida. teava de cupru de cinspe mm, opt buc la un m juma si opt coturi. fac colturile de saij de grade si asta e. bucuria vine din faptul ca eu, care sunt politician printre n altele, stiu sa fac electricitate, lumina, curent alternativ emoticon grin nu-ti poti imagina ce inseamna asta pentru umanitate.. deja viitorul este luminescent curcubeescent. e atat de simplu sa faci curent din nimic, incat imi dau seama ca toate afacerile cele mai profitabile care exista, exista strict pe baza prostiei umane. e atat de simplu sa faci curent alternativ incat practic, daca lumea ar fi indeauns de desteapta, nimeni n-ar mai plati nici electricitate, nici internet, nici nimic. la aceasta performanta este necesar sa ajunga omenirea in acest secol. sa ilumineze planeta, sa se ilumineze. asta inseamna un pas inspre evolutie. asta inseamna printese din broaste si fluturi din viermi. iar asta este atat de simplu de realizat incat imi dau seama ca deja in viitorul apropiat s-a realizat. ca sa intelegi ce-nseamna ce zic eu ca va fi, o sa descriu. sub cerul lumii in viitorul apropiat, secolul asta, atentie, toti oamenii vor comunica telepatic, vor avea acces la toata cunoasterea umanitatii, la mai mult decat internetul, la tot ce a fost, tot ce este si tot ce va fi, adica la prezentul continuu, nimeni nu va mai manca, pentru ca omul este electric-magnetic, toata lumea va zbura, se va teleporta etc., planeta, care este mai mult decat o nava cosmica, este o zee, o fiinta constienta, iar noi suntem neuronii ei, noi si celelalte animale si plante, va fi Paradisul care a fost si care este de fapt. ce zic acum e real, tot ce exista functioneaza cu electricitate si magnetism, de aia oamenii nu vor mai manca, pentru ca vor avea energie din abundenta, de la cer si pamant, pentru ca sufletul lor, sau corpul lor eteric, care este la majoritatea noastra bulit, cu multe circuite nefunctionale, deteriorate etc. este atat de smcher si incat toate astea, ba chiar mai multe, sunt posibile. noi suntem ingeriii cazuti :Dmoi suntem cea mai avansata tehnologie, supercalculatoarele emoticon grin tre sa ne ridicam din propia noastra cenusa emoticon grin iar asta vom face, asta facem. nu mai zic ca mortii vor invia si for fi perfecti, asa cum vom fi toti emoticon grin vom putea calatori prin univers fara nave si alte ustensile emoticon grin vom fi pentru ca suntem atat de smecheri incat nici nu putem momentan sa ne inchipuim cat de smecheri vom fi emoticon grin asta nu-i poezie, asta-i o fresca din viitor, din era de aur la inceputul careia ne aflam, caci incepe vara universala
ei si cu piramida asta pe care mi-o.. app, am zis la Emisiunea Talk Shok pe N doi ca cu aurul de la rosia montana putem face o superpiramida.. fac o sa ma regenerez complet pana cand imi foi atinge ingerul care sunt, ceea ce-ti recomand si tie sa faci ieri 

am hotarat sa nu mai scriu statusuri pe facebook. asta e ultimul. si-asa am scris cele mai smechere statusuri de pe facebook. mult mai smechere si decat cele mai smechere poze. am zis sa fiu generos sa-i fac cartzulia de valoare Z-ului, cu o proba din Smecheria de Romania. sunt niste creatori de Smecherie la noi in tzare de n-a vazut tot globu pamantesc, gen daca iei toti smecherii din lume, si-ii amesteci sa faci unu din toti, iese un Smecher pitic de Romania. fara misto. ce au noroc astia mai sculati de pe glob e ca din cand in cand isi mai ia avri-n-afara cate-un Smecher de-aici si le creeaza modernitatea - ce au ghinion astia de-aici, poporul, e ca, desi aici sunt si se nasc cei mai Smecheri Smecheri, c-aici e Inima Lumii, cum Sistemul e administrat de târlani, si cum sistemul de valori e inversat, adica cei multi, inclusiv intelectualii si formatorii de opinie, sunt programati sa ia drept smecherie Prostia si drept prostie Smecheria si sa-si faca modele din târlani si din mârlancutze, Spiritul Smecheriei n-ajunge si la popor. pai Tristan Tzara, care a fost unul dintre creatorii Secolului XX si care venea la strabunica-miu Mihai sa-i indrepte versurile, n-a plecat de-aici? da' cati altii... de altfel ma gandesc sa-mi iau avri si eu, desi incearca astia sa ma puna rege, da io-s de principiu: decat Smecher in iad, mai bine Smecher mai in rai. am gasit o planeta pe care ma pot teleporta. unde vibratia e cu mult mai inalta si unde nu exista târlani. ce planeta.. si-n ce armonie traiesc oamenii acolo.. aici, la noi, pe Terra, e ca-n Romania comparativ cu Japonia comparativ cu cum e acolo, dar mult, mult mai bine. ce sa faci aici in primitivismul asta unde esti fortat sa platesti ca sa traiesti? unde psihopatii guverneaza? n-ai vazut ca si Iisus si-a luat avri de-aici? nu mai stau ca daca mai stau mi-e ca termin cu visu asta urat care le place celor multi atat de mult incat nu se trezesc din el emoticon grin





am avut o iubita care nu mi-a supt-o

mi-a muscat-o asa la misto
mi-a pupat-o da'
nu mi-a supt-o..

si-acuma o iubesc

in schimb sor' sa
niste felatii de ejaculezi roz




nicio femee nu e
curva, tarfa, coarda, bagaboanta, zdreamta, jartea, taratura, maimuta bla bla,
dar orice femeie e cel putin una din astea din punctul de vedere al cuiva




noi, oamenii, conform unor tablite descoperite in sumer, am fost facuti ca sa fim sclavi, mai precis ca sa exploatam aur, de aia si disperarea noastra dupa aur, de unii foarte avansati si inalti, pe care i-am putea numi zei, in felul urmator: sperma de zeu combinata cu sange de maimuta si cu pamant. amestec. hop, omul. de aia marea noastra majoritate o arde ca maimutele emoticon grin desi potentialul nostru este zeiesc




Cand esti :D
cand esti oligofren vezi realitatea ca si cand in fiecare clipa ti se tranteste usa in nas
cand esti foarte prost vezi realitatea ca pe sub usa
cand esti prost vezi realitatea ca prin gaura cheii
cand esti normal vezi realitatea ca prin usa intredeschisa
cand esti destept vezi realitatea ca prin usa deschisa
cand esti genial vezi realitatea ca de-afara
simti gandesti iubesti traiesti
cand esti desavarsit vezi realitatea din toate partile deodata
in toate partile deodata
si esti absolut



 Daca as cunoaste trei supradestepti in tara asta, as duce-o in suprarealismul cel mei paradisiac. Da' nu cunosc niciunul.




http://serbantomsa.blogspot.ro/2015/08/talentul-pur.html





Am cerut chiar pe acest blog mai de mult sa mi se ofere un milion de dolari euro sau lire, si cum nu l-am primit inseamna ca cel sau cea care mi-l va oferi nu a auzit ca am cerut un milion pe acest blog. Pentru cititoaruea noua pe acest blog zic ca nu vand blogul, doar am cerut sa mi se ofere pro bono o suma de asta ca-mi trebe pt ceva urgent. Pai e frumos asa? Sa cer de atata vreme un milion si sa nu-i primesc. Inseamna ca voi, cititorii mei, nu ma iubiti atat de mult incat sa raspanditi vestea ca-mi trebe un milion, pe cat va iubesc eu care va ofer smecheria :D Bine, ma multumesc si cu banii de pe un Nobel, nu-i bai, doar ca, cum autoritatile din tara mea nu promoveaza decat antivalori, nonvalori si valori relative, si cum responsabilii cu promovarea Culturii dau si ei sama cu literatura si-s in adancul prostiei lor superinvidiosi pe mine caci citindu-ma isi simt crunt micimea, nu reusesc sa fiu tradus pe banii statului in tari straine, iar pe-ai mei nu-mi permit, astfel ca nu vad cum pot afla Suedezii de mine in timp util. Desi am una dintre primele minti de pe Pamant, desi sunt unul dintre spiritele cele mai evoluate. De fapt, in clipa cand voi lua Nobelul sa stii ca media IQ-ului mondial va trece de o suta doua zeci, care medie in prezent e sub suta. Cu cat mai repede iau io Nobelu, cu-atat mai repede omenirea va fi mai inteligenta. Pai numai cu eseurile si poemele astea de pe acest blog, pe care le-am scris la misto in ultimii doi-trei ani pe facebook, pot lua pe merit nu doar Nobelu..Ba chiar si Oscaru, caci ce mai e sa se faca un film dupa si cu ele? Pai iti dai seama sa se-auda shtourile astea intr-un film cam ce cultura de neuroni vor imbalsama? Io le dau pe net ca ma pis oricum pe ele si pentru ca pe internet am gasit informatia care a produs revelatia, da ele, chiar asa fara diacritice si pe degeaba cum sunt, fac mai mult ca toate tezaurele.




zilele trecute am chemat un vierme uman sa faca curat prin curte si nu-ti spun ca m-a curatat de cana de apa a cainelul, care era intr-un fel, si de o coasa, ha ha. m-am enervat putin, nu pentru cana cainelui, nici pentru coasa, ca mai pis pe ele, ci pentru gest. ca dupa ce ca i-am si platit cat nu facea si i-am mai dat si-un tricou amaratului, de care n-a vazut tot neamul lui de la maimuta la vierme, m-a mai si furat. cum am un master in Stiinte Penale, m-am gandit ca trebuie sa-i aplic o pedeapsa exemplara. ce sa-i fac, m-am gandit? si mi-a sarit in privire o bata pe care mi-am luat-o prin liceu intr-o excursie, si pe care am scris medicament. sa-i dau niste bate prin muschi, am zis. da m-am gandit ca daca-i dau prea tare ii rup ceva si nu-i bun. dupa care m-am gandit sa-i dau pumni. da iar nu-i bine.. si-am ajuns la concluzia ca tre sa-i dau niste curele emoticon grin ca alea nu rup nimic si fac bataia medicament. as putea sa-l iert, ca a ierta este divin, doar ca daca fac asta ma ia de prost. bine, n-ar fi o problema ca ma ia de prost, doar ca, in orasul meu daca esti luat de prost se-apuca lumea sa te injoseasca emoticon grin Si tot gandindu-ma la o pedeapsa potrivita pentru furul ala, m-am gandit ca pe hoti nu este eficient si nici rentabil sa-i tii in penitenciare. c-acolo se inraiesc si mai tare si le si oferi servicii nemeritate din banii contribuabililor. si m-am gandit ca cel mai eficient e sa-i bati. da nu oricum ci, la talpi, la cur, si la palma. de ce in felul asta? pentru ca in talpi, in palme si la cur sunt centri nervosi, iar acei centri nervosi, prin bataie, sunt stimulati. fiind stimulati corespunzator, cauzele psihice care il fac pe fur sa fure, dispar. caci e un drac care se instaleaza-n sistemul nervos, dracul hotiei, care numai asa poate fi scos. si cum trebuie batuti la tapli acesti indivizi? pana se pisa pe ei sau pana isi pierd cunostinta. astfel, ii indrepti si-i faci oameni de vaza in societate :D glumesc.





S-a umfalt Florin Iaru ca avem doar vreo douaj de mii de medici in Romania la o populatie de vreo nouaspe milioane. I-am scris sub postare ca din aia o buna parte sunt slab si prost pregatiti si ca unii sunt cu intentii si conduite samavolnice, insidioase, malefice emoticon grin Ca se si vehiculeaza-n folclorul urban vorba: Nu te du la spital ca te omoara doctorii. Sistemul sanitar din Romania, adevarul e ca e cumplit. Ba unii ar spune ca e criminal. Medicii, pentru ca au salariile jalnice pe care le au si pentru ca n-au nici intelepciune, practica o coruptie strigatoare la ceruri, in marea lor majoritate. Am avut un client care s-a dus la Fundeni ca printre altele avea o potenta mai mult decat obisnuita, iar medicul l-a diagnosticat cu cancer la testicule, dupa care i-a spus ca trebuie operat, dupa care l-a si operat si a vandut testiculele alea unuia care era compatibil cu ele emoticon grin Pe oricine intrebi zice ca tre sa dai spagi ca sa te internezi daca ai o problema. Unii medici cica nu dau sau nu stiu sa dea nici diagnosticul corect nici leacul, ca sa poata trage bani de pe pacenti indelung. Da ce sa mai zic, l-am avut pe tata mai acu cativa ani internat in spital pentru o incizie, si l-a inectat un anestezist in coloana de i-a atins un nerv de-a dat-o dupa aia-n scleroza laterala amiotrofica, i-au scazut functiile motorii si-a murit. Asta dupa ce, dupa incizia respectiva, fiind in perfuzii, cum se terminase licoarea dintr-o punga de aia de perfuzie, i-a intrat o gramada de aer in vene de era cat pe-aci sa dea coltul atunci emoticon grin Si ziceam acolo sub postarea lui Iaru ca tot raul spre bine, ca astfel, cu realitatile astea insanitare sociale, cel cu capul pe umeri si-i va umple si cu putin mai multa anatomie, medicina etc. astfel incat sa nu cada pe maini nasoale. Si mai ziceam ca in Romania de azi tre sa fi atoatestiutor ca sa traiesti, ca sa traiesti bine emoticon grin Gen sa stii in primul rand cum functioneaza corpul tau, sa stii ce sa mananci astfel incat sa-ti iei nutrientii de care ai nevoie, sa iti intinzi tendoanele, sa ai coloane flexibila, sa stii cum se fac bolile si cum se vindeca ele etc.
Se vehiculeaza ideea ca Planeta e suprapopulata si ca nu ne mai poate tine pe toti. Si cica e suprapopulata din caza prostilor, care-s miliarde si care se inmultesc in stil barbar. Eu nu cred ca planeta e suprapopulata si ca nu ne mai poate tine pe toti. Dar cred ca cei prosti sunt cu miliardele si ca nu stiu nici ce sa manance, nici cum, nici cat, si nu stiu nici ce sa bea, si nu stiu nici sa evite sa polueze, si nu stiu multe, ba cred si ca prostii se inmultesc ca puricii. Dar solutia nu e sa-i lasi sa moara in prostia lor, ci sa-i ajuti sa se destepte, sa evolueze.





In lumea asta, aparent totul e de vanzare. Pana si sexul, timpul oamenilor, organele lor, viata, moartea. Si multi oameni cu bani, dar nu bogati, au falsa senzatie ca daca au bani isi pot permite orice. Iar unii dintre ei, sub imperiul acestei iluzii, uita de politete, bonomie, omenie, toleranta.. Si devin foarte aroganti incat devin complet nepoliticosi, neomenosi, intoleranti, malitiosi emoticon grin Ba unii dintre ei se cred, pe considerentul ca au si pe ca li se tolereaza, li se permite, si niste mici dumnezei.
Pe de alta parte sunt cei care sub imperiul iluziei provocate de bunurile si aparenta celor de acest gen, le intretin iluzia, confirmandu-le si permitandu-le nepolitetea, neomenia, intoleranta, malitiozitatea. Fac asta din doo motive: ca vor sa obtina foloase sau ca le e frica.
Dar atat comportamentul primilor cat si al secunzilor, desi sunt vast raspandite, este degradant, injositor, inestetic, prost. Survine din neconoasterea Dreptului sau din neputinta de a-si eleva atitudinea si conduita la inaltimea Dreptului.
La noi, desi probabil sunt vreun milion de absolventi de Drept, si desi Legea prevede ca Legea se prezuma a fi cunoscuta si este obligatoriu a fi cunoscuta, putini sunt cei care se comporta la inaltimea Dreptului.
Din aceasta cauza survine dezechilibrul social.
De-aceea, este necesar ca Dreptul sa fie materie obligatorie din scoala generala si pana in liceu. Caci Dreptul este cea mai fina si reala si consistenta Smecherie, atentie. Este Adevarata moneda de schimb. Inclusiv banul este creat prin Puterea Dreptului, atentie, iar banul are putere numai daca un anumit numar de oameni crede ca are putere.
Numai prin cunoasterea corecta de catre toata lumea a Dreptului si numai prin manifesterea de catre toata lumea de la inaltimea Dreptului se poate edifica cu-adevarat si cu succes un Stat de Drept in Romania, o natiune cu putere intelectuala si civilizata in care Siguranta este garantata.





Daca te-apuci sa meditezi
gen sa stai intr-o postura relaxata,
sa-ti focalizezi atentia intr-un punct,
cel mai bine e in zona nasului, unde-i inima sufletului,
pe respiratie,
si sa nu te gandesti la nimic,
ceea ce-i greu la inceput,
iar asta e o dovada ca nu-ti controlezi mintea, atentie,
care minte are cinci functii, gen
gandirea corecta, gandirea gresita, imaginatia, memoria si somnul,
ca sa te prinda-n capcana, mintea,
care-i smechera tare si care cand nu-i sub controlul tau e dracu,
ca sa nu-si piarda controlul asupra corpului tau si-asupra ta,
care esti lumina energie viata divinitate zeu dumnezeu totul,
incepe sa aduca in planul constientului din subconstient
informatiealgoritmiprogramesmecheriedesertaciune..
si la un moment dat sigur iti va pune la dispozitie toti pasii,
planul perfect si infailibil pe care daca-l urmezi fara doar si poate ajungi sa ai lumea la picioare,
gen sa imparatesti peste lume.

Doar ca, daca stii cu Tarotul
si daca stii si cu Evanghelia
iti aduci aminte ca dupa Imparat
mai sunt niste carti si ca cartea I e Magicianul,
iti aduci aminte ca si pe Iisus l-a ispitit in felul asta in cele 40 de zile si ca n-a halit-o emoticon grin
si-alungi si visul asta desertaciunea asta
si te adancesti si mai adanc inlauntrul tau
si mai adnac
pana cand esti cu-adevarat absolut absolut absolut





d'acia de unde radiaza smecheia

au venit persii aici
si n-au trecut de noi
au venit grecii aici
si n-au trecut de noi
au venit romanii aici
si n-au trecut de noi
au venit mongolii aici
si n-au trect de noi
au venit cumanii aici
si n-au trecut de noi
au venit turcii aici
si n-au trecut de noi
au venit tiganii aici
si n-au trecut de noi
au venit ungurii aici
si n-au trecut de noi
au venit rusii aici
si n-au trecut de noi
au venit nemtii aici
si n-au trecut de noi
au venit americanii aici
si n-au trecut de noi

dar cati altii n-au venit si n-au trecut de noi

stau toti calare pe noi
dau cap in cap in tara no.astra
imperiile
si ne prind intre ele
dau cap in cap
si ne fac de lovele
vin toate aici
ca daca de-aici a plecat smecheria
ca daca aici e buricu lumii
ca daca aici e gradina

da ei vin in casa noastra ca si cand am fi noi prostii nu ei
ca si cand nu de-aici a plecat smcheria pe care ei o fac de doi lei la ei
ca si cand..
e drept ca au si ei contributia lor la smcherie si ca fiecare are smecheria lui
da noi cum suntem nascuti nu facuti
le-am asimilat tuturor smecheria si-am facut o smecherie mai mare pe care numai auzind de ea o ascuti haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
care-i evident mai smechera decat smecheriile lor
si pe care ei n-o stiu fiindca din smecheria lor ca pizda in smecheria noastra
si pe care tre sa le-o predam
ca ei
in marea lor inconstienta de fapt de aia vin agresiv aici
sa-nvete smecheria
si inca n-au invatat sa fie niste elevi cuminti 




ascult Tchaikovsky la 432 Hz si mi se invarte svatistana atat de tare incat am scris cuvintele astea fara sa ating tastele



cum strica germana operele lui wagner.. daca le facea-n italiana erau perfecte.. germana are ceva grotesc cand e cantata..




:D

azi stateam pe burta si ma-nacarcam la soare
cu ochii-ntr-o carte despre negociere
cand a aparut la vreo juma de metru in iarba
o lacusta
ne-am privit in ochi ca doi vechi amanti dupa o lunga apsenta
si mi-am cerut scuze -
in inconstienta copilariei faceam sa sufere din specia ei





https://www.youtube.com/watch?v=tNCXjU-5Tzo&feature=share





sa fi stapan pe cuvinte inseamna sa taci..
iar cand vorbesti sa ramana lumini in aer  





:D

ai grija de inima ta iubito
ca de-un copil divin ce trebuie pastrat mereu copil

ai grija de inima ta iubito
si nu calca pe ea nici in pasi de cadril

ai grija de inima ta iubito
ca si cand inautru-i e mereu sarutul meu

ai grija de inima ta iubito
pentru ca prin iubirea ei sunt supraeu :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu