duminică, 10 august 2014

Vrajeala suprema

Vrajeala suprema

O sa te cunosc, o sa te seduc, o te fut si la finalul orgasmului o sa-ti sucesc gatul.
Moartea iti va prelungi extazul in infinit.
N-ai suficienta rezistenta sa-mi opui.
Cu cat incerci sa-mi opui mai multa rezistenta, cu-atat te surprinzi ca vrei 

sa mi-o pui mai mult,
cu-atat mai demonica si mai obsedanta dorinta simti pentru mine.
Ca atunci cand erai mica si tati te tinea pe genunchi
si imprejurul tau lumea se invartea si se invartea si se invartea
de para erai intr-un carusel si-n ureche simteai respiratia lui cu miros de coniac..
Si-o sa ma implori sa te fut, o sa ma implori suspinand, o sa ma implori disperata,
ca atunci cand te lasau ai tai singura-n casa si peste tot erau numai tenebre,
o sa ma implori mangaindu-mi piciorul, mangaindu-mi progabul, fleasca si cu clitorisul licarind..
Cu ardoare-o sa vrei sa simti toata dulceata penisului meu in genunchi, 

toata poezia miscarilor mele si toata
o sa simti electricitatea aceasta pe care deja incepi sa o simti dinspre pantec
pentru ca sunt incarnatia tuturor fanteziilor tale
pentru ca de pe buzele mele curge numai placere
pentru ca sunt barbatul pe care l-ai cautat toate vietile
Te voi face femeie fetito
iti voi arata ce inseamna Vrajeala suprema
te voi integra in sublim
;
) 



Multa lume are gresita impresie ca pentru arestarea domnului Voiculescu este responsabil presedintele Basescu. Nimic mai fals. Pentru arestarea si condamnarea acestui domn este responsabila Justitia si bineinteles Karma, si foarte posibil proprii sai aliati. Pe nimeni, totusi, n-ar trebui sa bucure faptul ca un semen al sau, fie el si de o factura morala si umana licentioasa, este condamnat la o p...edeapsa cu inchisoarea pentru ca, o data, nimeni, nicio entitate nu are dreptul sa pedepseasca un om, practic tot dreptul penal si sistemul penal sunt construite pe sofisme si pe barbarie cu si pentru incalcarea flagranta a drepturilor omului, care sunt mai presus si mai importante decat legile omului, si inca o data, pentru ca este subuman sa te bucuri de suferinta cuiva. Cat despre Antene, duca-se pe pustii, caci au indobitocit si indobitocesc natia mai ceva decat sistemul educational.



Aforism

Voltaire spunea ca 'Fiecare poet zugraveste moravurile tarii sale' -
eu am trait in epoca in care poporului meu supus genocidului ii era trasa tara de sub genunchi
si-a trebuit sa-i zugravesc cu blitz
prostia dezbinarea dezumanizarea
inconstienta civica politica si juridica
imaturitatea demoralizarea betia ratarea târșa submisivitatea saracia
putrescenta morala si functionarii cazuti cons...iderati gen conducatori..
si-a trebuit s-o fac fara nicun menajament sau partipri, limpede si concis,
ca privind in oglinda trecutului copiii viitorului sa nu le mai repete nici cu pistolul la cap.
Am creat moravuri noi pentru vremuri glossy,
am luat mintea de pe butuci si-am pus-o pe roti pe autostrada intelepciunii cu basul la maxim,
am oferit Vrajeala Suprama pentru progresul spiritual si social al tuturor,
caci am iubit umanitatea ca pe mine.


 


aici e r a i ?

am trait șiraguri de vieti pan' acum - ște?
si-am iubit poate toate frumoasele lumilor fistichii
si-am simtit poate toate profunzimile atingerii
vieti dupa vieti dupa vieti dupa vieti
si mi-au curs de pe buze cele mai insiropate poezii
din iubire șoptit -

dar tu esti atat de frumoasa.. atat de ascutit de frumoasa incat...
cand ma uit la tine simt ca ma iluminez sideral incat
ca pe muntele sacru imi vine sa te escaladez si sa nu ma intorc niciodata

ca ma superindragostesc cum n-am mai simtit vreodata in eternitate chiar acum
incat
din cuvintele mele se preling briliante duium
si-mi dau seama ca tot ce am simtit pana-n clipa asta a fost doar un prag

inaintea absolutului
ca tu esti atat de ametitor de sfașietor de interzis de frumoasa incat
ma magnetizezi cu expresia ta si ma sublimenzi cu surasul tau incat
iata, chipul meu capata incet incet expresia ta
de parca
acolo la cel mai secret nivel al fiintelor noastre ne conectam intrutotul -

ște ? daca te sarut acum iti voi umple gura cu stele





Poem

Intr-o tara batuta fututa si cu banii luati ca curvele proaste
poetii care nu sunt disidenti subversivi si antropocrati nu sunt poeti
sunt onanisti lingvistici care denota atat insensibilitate cat si retard -
ferice de poetul care trezeste constiinte




Poem

Abia cand am iesit din Romania mi-am dat seama ca tot timpul mirosise a formol.. si mi-am adus aminte cuvintele lui Iisus Cristos: Lasa mortii sa-si ingroape mortii..




Zicea Micleuşanu Mitoş ceva ce se va deduce imediat intr-o postare pe care a sters-o fix inainte sa-mi termin de scris comentariul asta:

Referitor preferintele pentru tancurile americane, Mitos, nici americanii nu mai sunt ce-au fost, cum de altfel, niciodata nu au fost ce crede lumea ca au fost sau sunt din cauza marii lor propagande cinematografice, muzicale samd, cu care au spalat si continua ...sa spele creierul mondial care, fiind atrofiat in procent de nouassapte, poate fi spalat si colorat intocmai unei rufe, iar decat sa le dea americanii ciocolatele lor cu substante nocive producatoare printre altele de retard, mai bine sa nu le dea rusii nimic - sa nu uitam ca Putin a interzis organismele modificate genetic in spatiul rus, in timp ce in SUA, inafara de mancarea pe care o mananca elita si bogatii, aproape toata mancarea e organisme modificate geneitc, cum si in Romania, caci si UE le recomanda imperios, din doomii noua, multumita guvernantilor nostri care de fapt sunt agenti ai altor puteri, nu ca poporul roman ar fi vreo putere, ba din contra, este cobaiul lumii si demonstrat, cel mai prost si necivilizat popor din UE, in ciuda elitelor sale, IQ-ul national scaznd de cand s-au introdus aceste produse cu mai multe procente. Caci patronii corporatiei UE sunt aceiasi ca si ai SUA si au acelasi plan de exterminare a unui mare procent din populatia lumii, cum de altfel au si recunoscut, public, atentie. Patronii UE si SUA sunt descendentii fascistilor si nazistilor si nobililor care au tinut sute si mii de ani omenirea in grajdurile lor, iar produsele modificate genetic sunt, asa cum au demonstrat nenumarati savanti care din pacate nu sunt mediatizati in presa mainstream, controlata de patronii UE si SUA, sunt otravuri, pt mai multe informatii despre efectele lor aici : http://nexusilluminati.blogspot.ro/2012/10/shock-findings-in-new-gmo-study-rats.html si http://nexusilluminati.blogspot.ro/2013/01/genetic-engineering-and-gmo-industry.html . Evident ca pentru retarzi nu conteaza ca mancarea e otravita daca are gust, ii satura si efectul otravii nu e imediat, au exact aceeasi mentalitate ca si fumatorii, caci retardatul precum bovina nu traieste decat sa-si atisfaca nevoile primare, sa manance, sa bea, sa se reproduca si sa-si castige stima si aprecierea semenilor pentru a-si demonstra siesi ca e important-valoros, toate astea pe cheltuiala trupului. Oricum, Rusii in prezent poseda cea mai inalta tehnologie, caci printre altele ei sunt cei care au descoperit Psihonul Bender, adica Particula lui Satan : http://buriculpamantului.blogspot.ro/2012/12/particula-lui-satan.html . Dar oricum, in realitate, elita lumii e una si membrii ei se cearta la misto ca sa vada lumea, in timp ce sclavii civili mor intr-o totala inconstienta de sine pentru ideile ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu