vineri, 10 iunie 2011

o carte, doua carti, trei carti, patru carti

De vreo 3 saptamani,
determinat de faptul ca retorica de dragoste mi se pare invechita,
dar mai ales dominata de patetism si de fake,
si de faptul ca textele respective nu produc efectul scontat,
in sensul ca nu au atitudinea seducatorului ci mai degraba a sedusului,
am tot scris o cartulie pe care am terminat-o adineauri,
cu poeme de dragoste, de agatat, de dinastea. o carte de vara,
ca sa zic asa, patruj de texte, mai cu rima si ritm, mai fara,
destul de puternice sa suceasca minti.
si-aici am testat.
o voi numi jazz as sgb.

nu ma grabesc s-o scot.
ma laud. si ma laud cu unul dintre poemele care dau tonul talentului:

round midnight

tu vezi cum versurile-mi explodează cînd le citeşti
şi fluturii trandafirii îi simţi scîntei sub piele
şi florile cu gene sidefii
şi soarele plăcerii cum răsare cu vorbe
perlate care-n care strălucesc vreau să te flatez să te-nebunesc

alb dulce rece fin sonor delicat magic divin absolut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu