joi, 28 aprilie 2011

Rondelul giointului târziu în noapte

în gioit e un vis ce aşteaptă
trăind să-l trăieşti imanentă
pisico îmi eşti o deşteaptă
iubită în noaptea cadentă

şi-n dragoste-o ardem la fentă
cu line mişcări ce deşteaptă
în lume o lume mai dreaptă
in love să o ardem la fentă

în fum e o ţară stridentă
cu codri adânci de safir
pierd rimă şi ritm nu mă mir
pupila ta tulbure-apsentă
în şoaptă-mi îngână Come here



Rondelul feliei de cozonac

o felie de cozonac knock
deschide un lac un very good luck
pe limba mea cârpă de sac suck
my big dick şi dă-te-n mother fuck

sacăre pac pac pac pac pac pac
ptu ptu ptu şi mai ia şi-un capac
până una alta o felie de cozonac
mănânc şi mărturisesc că-mi plac

e bine să ai ochi pe abac
să aduni privirile ce-ţi plac
mâncând felia de cozonac
făcută de mamaia cu mac
pentru un nepoţel bla bla blac


Rondelul ştefan augustin doinaş

dacă mai fac un gioint mai fac un
rondel ca să-l fac şi pe dracu-n
vreo patru felii precum ca cu-n
cuţit care pot să desfac-un

înşfac un muguraş pătimaş
şînt chiar ştefan augustin doinaş
versus dracul cu colţii de haş
totîntruncuvânt totbăştinaş

şi te topeşti spre mine mortal
precum un mare şal ca un val
oros eros şi thanatos pal
într-o augustă sală de bal
şi totul este de-men-ţi-al

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu