sâmbătă, 3 septembrie 2016

milionu meu

Domnul Soros ar putea sa-mi faca cadou un milion de dolari. Am niste investitii de facut si mi-ar trebui fix suma asta. Nu-i o suma mare, as fi putut s-o am pana acum daca nu eram atat de delasator, m-am gandit ca oricum Dumnezeu imi ofera si nu m-am agitat. As vrea sa-mi construiesc o casa memoriala cu muzeu, am in cap ceva sensaztional, in casa unde-am crescut. As mai vrea sa calatoresc in niste locuri, sa-mi multiplic abilitatile prin niste studii exceptionale in niste domenii cu totul si cu totul speciale. Si mai am niste proiecte culturale megamisto. Oamenii ca mine ar trebui finantati cu milioane de euro si dolari fara prea multe intrebari, ce putem noi face cu astfel de sume cei care le au nici nu s-ar gandi. E extrem de inechitabila aceasta civilizatie pentru mine, n-am si io un milion de dolari doua trei. Sunt atatia oameni care au sumele astea si mor cu ele-n cont fara sa fi contribuit cu ceva la progresul spiritual al semenilor asa cum e firesc. Io, la inteligenta, abilitatile si valoarea mea nu pot decat sa fac politica de stat sau sa am un somaj substantial cuantificabil in milioane de lire sterline, insa la cat de inexpresivi si de vetusti sunt oamenii de stat contemporani din tara si de pe mapamond, si la cat de violenti si de lacomi si de rea credinta si de rauvoitori sunt, si la ce fetze au, ma simt in pericol departe de politica de stat. Imi place politica, toata viata m-am pregatit pentru politica pentru ca de mic mi-a spus Dumnezeu ca ma va face Imparat. Cand ma voi indumnezei intr-o masura optima ma gandesc sa modific complet marele mers politic al lumii, sa iesim ca umanitate din acest mare retard in care marea majoritate a oamenilor nici nu stiu pe ce lume traiesc. Noua Ordine Mondiala la care ma gandesc io, bazata pe avansul extraordinar al tehnologiei si pe resursele ei nelimitate, cat si pe resursele nelimitate ale planetei si ale fiecarui individ al speciei in parte, va produce iluminarea intregii umanitati, scutirea tuturor indivizilor de munca, abundenta pe toate planurile si altele acum greu de imaginat dar la fel de posibile :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu