vineri, 15 aprilie 2016

sayani

Gazel

Subţire-i luna nouă şi sprâncenele-ţi subţiri..
Obrajii tăi trandafirii roşind la trandafiri..


Fiindc-a-nflorit inima azi sub roua dragostei
Încet încet că-ntr-un delir spre mine te răsfiri.

E de dantelă noaptea, întrevăzându-ţi sânul
Sunt un borfaş cu gândul fix la ce-ai pe sub ceakşiri.

Căci vreau să simţi extazul, că să trăim extazul -
Visul tango ce-ncheagă lin lăuntrice-mpliniri..
 





Am fost interogat de catre domnul Friedrich Eccehomo cu urmatorul text: "Bogdane, de cand te stie lumea [e drept, doar ceva lume], tot trambitezi ca esti cel mai etc. Dar ce naiba e cu colegii tai, cu critica de specialitate, de nu te descopera la... genialitate? Tac malc. E a bine, e a rau?"
La aceasta interogatie o sa incep prin a raspunde ca nu ma stie doar ceva lume.. ma stiu multi oameni, probabil cateva sute de mii din tara asta.. si ma stiu nenumarati oameni importanti, cu o inteligenta superioara, cu o cultura serioasa, cu abilitati deosebite, functionari publici de inalta prestanta, capete bisericesti, masoni, artisti, oameni de televiziune, securisti, academicieni, oameni de renume samd, si nu doar din Romania. Blogul meu Chipurile este citit din nenumarate tari de pe glob.
Si de ce colegii mei, cu critica de specialitate nu ma descopera la genialitate si tac malc? Asta e o intrebare care are un raspuns foarte complex si deloc comod. Mi-ar trebui mult spatiu si timp ca sa-l dau exhaustiv, asa ca o sa-l dau foarte vag acum. Inca de pusti, de la debut, mi-a fost descoperita genialitatea chiar de catre distinsa poetesa Constanta Buzea, in Romania literara. Ulterior, prin cateva premii, nationale, inainte de debutul editorial, aceasta genialitate mi-a mai fost recunoscuta, intrucat premiile respective ma aveau drept laureat pe locul I. Ulterior, am castigat Concursul de Manuscrise al USR si drept premiu mi s-a publicat la ed. Cartea Romaneasca volumul de poezii Chipurile. Acest volum a fost foarte foarte recenzat si comentat, mai intensiv ca orice volum de poezii de debut de dupa nouazeci si, probabil si dinainte. Majoritatea colegilor mei critici, cat si criticii mai in varsta s-au pronuntat despre aceasta carte in termeni superlativi. Pentru aceasta carte am fost distins cu Premiul Iustin Panta, cu Premiul National Mihai Eminescu, cu Premiul revistei TIUK, cu Premiul revistei Romania literara si cu Premiul USR, plus ca am avut parte de multe nominalizari la alte premii. Fix inainte sa primesc Premiul USR am scris doua poeme foarte importante in stiluri complet diferite de stilul din Chipurile si de stilurile la moda in anii respectivi. Am scris Poemul care fute-n gura politicianul roman, un poem care a facut mare valva si care mi-a creat peste noapte o pleiada de neamici, in mediile cele mai inalte ale societatii. Celalalt poem, aparut in R.l., se numeste Poem pentru pian si-o alta seara. Datorita acestor succese am aparut pe la radiouri si pe la televizor si, cum discursurile mele erau atipice, neconventionale si incomode pentru clasa megacorupta care conducea tara l a momentul respectiv, cat si pentru lumea literara artistica culturala , pe zi ce trecea patrimoniul de neamici mi s-a imbogatit. Am ajuns administrator pe siteul clubliterar.co pentru doua zile, timp in care am admis pe club niste autori care au confirmat si care din cauza unor scriitori de factura marxist-blosevica care administrau pana atunci siteul nu erau admisi, plus ca am schimbat regulamentul siteului instituind o mai mare libertate de expresie si abolind cenzura care se manifesta pana atunci prin ascunderea unor texte si stergerea unor comantarii... cum grupul de marxisti-blosevici ma si invidia ca aveam succes si multe alte si nici nu agrea reforma pe care am initiat-o au facut niste cacanarii de tot rasul care au condus la excluderea mea de pe site si la inchiderea siteului care, pana atunci era un fel de site literar reper. Apoi a venit toamna si mi s-a admis spre publicare supeRomanul Nu-stiu-cate-zile la ed. Trei, care mi-a si dat o suma de bani avans. Romanul respectiv a avut panou publicitar masiv in sase statii de metrou din Bucuresti, iar la lansarea lui de la targul Gaudeamus au vorbit Florin Calinescu si Dan Silviu Boerescu. Calinescu a zic ca se gandeste sa faca un film dupa acest roman. Sigur ca aceste succese mi-au creat o aroganta cu totul deranjanta pentru spiritele lipsite de umor si scunde, care uneori, cum beam si fumam si cum ma degenerasem ca ejaculam des, se amesteca cu marlania, iar marlania deranja si alte spirite, insa, marlania si aroganta erau in anii respectivi trasaturile multor oameni de succes, care apareau la tv , aveau functii in Stat samd. In romanul respectiv exista un capitol in care vorbeam din punct de vedere juridic despre Statul creat in urma Loviturii de Stat din optnoua si criticam societatea contemporana intr-un stil cinic si ralist. Ca atare romanul nu s-a bucurat de succes la critica de specialitate care, pe-atunci era subventionata cu bani de la Statul pe care il criticam emoticon grin si care din cauza dependentei sale de bani de la Stat obisnuieste sa nu scrie despre operele incomode, prea critice la adresa societatii contemporane, preferand in stilul deja consacrat sa ascunda "gunoiul" sub presh si astfel contribuind la inradacinarea coruptiei generale :D Ulterior am publicat superpoemul TORRENT la ed. Herg Benet, pe care criticul literar Paul Cernat la etichetat drept: "superdrogul TORRENT, producator de orgasme nelimitate si climxsuri poetice pe masura". Si pentru aceasta carte am primit bani avans. Si cum si aceasta carte critica societatea istoria samd, o buna parte a criticii a preferat sa nu se exprime despre aceasta carte. Intre timp multi dintre literatii pe care ii consideram prieteni s-au transformat in neamici, detractori si calomniatori ai mei sub imperiul a tot felul de rumori viscerale. Apoi, in doo mii doispe am aparut la emisiunea Talk Soc adomnului Doru Braia unde am spus niste vorbe care au deranjat niste oameni care au replicat in stilul anilor saizeci emoticon grin Inte timp am mai publicat niste texte si articole in care criticam insasi critica literara de specialitate si colegii mei critici poeti samd. In doua mii zece m-am inscris in PNL si cum lumea culturala este sub bagheta trojanului PSD.. na emoticon grin Ulterior m-am certat cu ed. Paralela patrucinci si-am retras de la publicare volumul de poezii Dragoste care trebuia sa apara la aceasta editura. Ulterior am publicat comedia Poemul poemelor la ed. A.T.U. si cam in acea perioada am fost informat ca critica literara de specialitate are "ordine" clare sa se manifeste cu ignoranta vis a vis de mine si de literatura mea, cum si editurile emoticon grin Trebuie mentionat si ca grupuri de interese externe au foarte multi oameni, agenti de influenta, in toate mediile din Romania, inclusiv in cel cultural, iar cum respectivele grupuri de interese nu au interesul ca eliberarea natiunii romane sa se produca prea curand, pentru a nu pierde avantajele si resursele.. na emoticon grin boicoteaza oamenii de valoare patrioti.. care oameni de valoare oricum sunt boicotati de catre unii conationali emoticon grin Mentionez ca si accesul la edituri imi este blocat. Nu sunt primul dar sper ca sunt ultimul autor din tara asta care este interzis de la publicare la editurile clasice. In prezent, cum neamicii mei sunt oameni cu functii prin reviste si edituri, nici nu ma mai obosesc sa trimit texte pe undeva.. Am publicat manifestul filosofic Made in Romania pe internet, cat si manuscrisul volumului de poezii Dragoste.
Cred ca tot raul e spre bine si ca este de bine ca critica literara de specialitate nu ma descopera la genialitate emoticon grin Critica literara de specialitate oricum este constienta de geniul si valoarea mea, chiar daca se abtine de la a le sublinia. Prin aceasta atitudine de adanca ignoranta pe care o manifesta fata de mine critica literara de specialitate nu face decat sa-si sublinieze si demonstreze rolul, importanta si inteligenta emoticon grin Valoarea frumusetii si geniului literaturii mele este eterna si inestimabila. In viitorul apropiat sigur sunt distins cu Premiul Nobel pentru literatura mea. Ar fi de rasul curcilor sa ia premiul Nobel pentru literatura un autor care n-a riscat nimic in niciun regim politic in care a trait, care nu a ridicat niciun cuvant impotriva coruptiei si a monstrilor ei si care a beneficiat de sprijin politic in toate regimurile politice prin care a trecut, regimuri constatat corupte.




Am terminat de scris cea mai frumoasa si mai geniala carte de poezii din literatura romana si creca din toate literaturile emoticon grin n am citit carte mai buna.. Se cheama Absolute Palace. Cu cartea asta am abrogat multe carti de poezii si am anulat multi poeti.. Practic sunt cel mai suptanatural poet in viata. Nu degeaba m am autointitulat Poezeu




Cand ti-ai dat seama ca, asa cum este confirmat de cercetatori, carnea este nociva pentru fiinta ta, esti cu mult mai inteligent/a decat cateva miliarde. Garantat. Cand ti-ai dat seama ca si animalele au dreptul lor la viata si libertate si nu consimti la privarea de libertate, uciderea si consumul lor, esti cu mult mai inteligent/a decat cateva miliarde. Cand ai renuntat sa mai consumi carne.. te poti numi fiinta umana civilizata. Gen, ti-a venit mintea la cap emoticon grin
Cand ai asa vreo cativa ani de cand nu mai mananci carne simturile tale se imbunatatesc si se inmultesc, intuitia ti se dezvolta, capacitatile telepatice ti se dezvolta, ochii ti se limpezesc, puterea psihica ti se amplifica, clarviziunea la fel, ba chiar ai puterea sa vezi fiintele umane demonizate, dracii. E plin de draci pe strazi si la televizor. Plin.
Cand a trecut indeajuns de mult timp decand nu ai mai mancat carne structura moleculara si psihica ti se imbunatateste, ADNul "junk" ti se activeaza, incepi sa te inzeesti si nu mai rezonezi cu destui oameni . Te rafinezi, cum s-ar zice. Te uiti la mancatorii de carne si le vezi gandurile, intentiile, trecutul, viitorul.. le vezi micimea si statutele de rebuturi.
Ca barbat nu mai rezonezi cu femeile carnivore, vezi intunecimea din ele, scarnavia, duhurile proaste etc. si nu te mai poti iubi cu ele, incepi sa crezi ca a face sex cu ele e un act zoofil. Te simti atras fizic de formele lor, da sufleteste esti departe de orice atractie, ceva din ele te respinge. Femeile carnivore nu pot iubi, pentru ca consumul de carne le infunda niste supape la inima, le atrofiaza niste chestii, le degenereaza, plus ca le maneaza inteligentza. Cand iti zice o carnivora ca te iubeste, te minte sigur. Nu te iubeste. Are nevoie de tine. Cand cineva are nevoie de tine nu te iubeste, te foloseste. Majoritatea femeilor cauta un sponsor, un badigard, un stapan, un fraier, toate la un loc si mai putin un barbat ca, majoritatea femeilor n-au vazut niciodata un barbat, un om emoticon grin
Actul sexual neprotejat dintre un barbat si-o femeie este un transfer spiritual, un amestec energetic magic, care schimba fiinta partenerilor implicati in el. Cand te impreunezi c-o carnivora iti scade vibratia.. pierzi. E ca si cand tu ai fi aur si te-ai combina cu arama.. Da nici ele nu te prea plac pentru ca nu mai ai acea animalitate data de vibratia carnii-n tine cu care sa rezoneze .. te simt din alt regn si emoticon grin
Si rezonezi cu vegetarienele, care sunt mai fine, mai rafinate, mai line, mai controlate, mai incantatoare, mai simtite, mai apropiate de perfectiune. Si si ele rezoneaza cu tine.. Iar daca te impreunezi cu ele te reconfigurezi superior emoticon grin
Marea Criza actuala a Umanitatii este cauzata de consumatorii de carne, care sunt bolnavi, subcivilizati si au instincte criminale, infractionale, egotice si mentalitati de genul "dupa mine potopul", plus ca sunt plini de frici, rusini, vine, atasamente stupide, apatii, paranoia, furii, ura, trufie, invidie, suplicativitate, combativitate samd, pe care le preiau prin carnea pe care o mananca de la animale, gaini, vite, ovine, porcine etc. si care nu au nici neutralitatea aferenta omului civilizat, nici compasiunea, nici credinta, nici intelepciunea [inteleptii nu-i mananca pe altii], nici iubirea, nici fericirea, nici pacea, nici supraconstiinta..
Pentru regenerarea speciei si pentru evolutie consumul de carne este imperios necesar a fi evitat.





Catedrala Mantuirii Neamului, ca sa se stie, este un edificiu simbol care va aduce natiunea noastra in randul natiunilor civilizate, imbogatind patrimoniul nostru cultural , amplificand si rafinand vibratia din Capitala si din toata tara, caci vibratia acestei Catedrale este inaltatoare . Asa cum aurul tine departe microbii, asa aceasta Catedrala va anihila duhurile rele din spatiul nostru stramosesc national . Este cunoscut ca orice edificiu religios, fie el temmplu, moscheie, biserica, sinagoga, catedrala samd este o muzica inghetzata, vorba lui Goethe, o cunoastere superioara pe care fiecare si-o poate insusi exhaustiv sau in parte - numai afonii se pot impotrivi constructiei acestor "baterii". Natiunea noastra are un rol mai mult decat important pentru viitorul intregii umanitati fiind natiunea care a dat Suveranul Lumii. Catedrala este locul in care acest Suveran va fi uns prin Puterea Cerului.





Daca marii artisti mereu se contesta prin puterea artei lor, considerandu-se fiecare in parte unic , genia i, zeu, superior , supranatura i, smecher , magic, vagic, divin ; din contra, artistii minori mediocri scunzi urati strambi scamatori subtalentati gargarosi umbla in cardasie, in clici ordonate in ierarhii de agiamii fix ca-ntre cainii aceia care toti dau din cur in gol cand dulaul fute. Si-ntocmai cainilor, ei, minorii, se-arunca pe cate-un stralucitor sa-l intunece cu josniciile lor, crezand ca daca reusesc sa arunce cu noroi calomnios in imaginea publica a tintei lor reusesc sa-si amplifice cu ceva talentul, prestanta, virtutea, sau sa i le estompeze cumva celui in fata caruia ar fi demni doar sa se incline . Netrebnicii, se-agata de pomii roditori fix ca balariile si buruienile spinoase cu aceeasi marlanie cu care s-ar arunca mainile unui marxist pe coapsele Scufitei Rosii agatandu-i strampii licra in bataturile palmelor cu slin de secere si ciocane emoticon grin





a fost elinerat condorul sayani

si-n geam mi-a batut cu un pinten falos
batrane mi-a zis trezeste-te hai
si canta-mi la nai haide canta-mi la nai
am multe de plans caci am fost prizonier
doi ani zi cu zi intr-o cusca de fier
si-n geam mi-a batut cu un pinten falos


din morti am sarit si prin geam ca o raza
cu naiul meu tandru ce-n duh lumineaza
cu inima-n piept aurind pieptu-n sus
cu mainie-n cer si plutind in eter
cu totu-n spirale ca din caer in fus
simtind bucuria ca- ntr-un adulter

si zdrang a tunat si-n nai am suflat
o muzica plans de copil avortat
si cerul deodata cu totul in sange
cu ghiare din zbor pe coroana-mi s-a pus
condorul si-amandoi am cantat de te-ai frange
un vaiet abstrus din amaruri compus

a fost eliberat condorul sayani   






Este foarte interesanta definitia cuvantului Demagog: care se preface ca apara interesele poporului ca sa-i castige favoarea si sa-l expoateze. Ultrarelevanta despre demagogi este aceasta propozitie a lui Vacarescu : Dar n-aleg sa va imbat precum demagogii ce, imbatati cu fumul Atotputerniciei, umbla si inseala lumea ."
In acest sens, un romancier abil si cu dorinta de succes nelimitat ar putea crea romantat fresca ultimului sfert de veac, cu acest titlu sublim pe care il ofer gratuit spre utilizare: Sfertul Demagogilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu