luni, 29 februarie 2016

zywxs

ce zi superba azi ca nicio alta data
ma uit pe geam la piramida mea si-ascult un nai
i-atat de luminos ca pot sa vad o zi de douasnoua februarie din viitor
pe urmatoarea chiar :D

cand tot tanar si frumos ca pururi..

si jucandu-ma cu un sentiment orbitor in palme
inspir aerul gales al florilor de iarna

va fi pace, fiul meu si-atunci are ochii inocenti si-i o liniste atat de ireala

o zi ca asta chiar ca o data la patru ani e
si putem sa dam timpul inapoi timpul inainte
si putem sa pasim in poeme albastre chiar acum

suntem lumiina nu avem bariere iubito

infinit liberi si triumfatori in oceanele constiintei

asta e xiforul de trezvie din iubire soptit
coada-i straluceste ca cristalele pe bit
ochiis k atunci cand pe terasa ne-am zambit
i-am dat drumu-acu k-acuma l-am pescuit



pentru aceasta luni douasnoua februarie doomiisaispe
..











Ce ma amuza cel mai mult la tot scandalul asta cu Grupul de Reforma a USR si USR este retorica celor din Grup in ceea ce priveste Conducerea USR. Acestia zic ca conduita USR in ceea ce-i priveste pe cei doi poeti exclusi si pe ceilalti admonestati este una stalinista, demna de anii cincizeci. Ceea ce nu-i adevarat, cu toate ca, vis a vis de mine.. De de ce ma amuza? Pentru ca in anii cinci zeci puterea era in mainile vasalilor si agentilor rusilor din tara si pentru ca, ei, membri Grupului, constient sau nu, sunt in prezent vasali ai politicii expansive a rusilor in tara, desi unii stiu foarte bine ce sunt sigur, marxisti, din acela si filon ideologic cu Stalin.
Sigur, Grupul acesta, in opinia mea, n-are cel putin in prezent vreo sansa sa reformeze USR, pentru ca este format din prea putin membri ai USR si dintr-o gramada de nemebri, destui dintre ei fara maiestrie literara .
Iata membri USR din Grup:
Adrian Suciu, Alexandru Uiuiu, Alexandru Vakulovski, Amelia Stanescu, Anca Mizumschi, Bogdan Cretu, Claudiu Groza, Cosmin Perta, Cristian Teodorescu, Dan Culcer, Dan Iancu, Dan Persa, Daniel Vighi, Daniel Vorona, Dinu Adam, Felix Nicolau, Florin Iaru, Gelu Vlasin, Ioan Vieru, Ionel Ciupureanu, Lucian Vasilescu, Michael Haulica, Mihai Vieru, Mircea Tuglea, Moni Stanila, Mugur Grosu, Octavian Soviany, Ovidiu Nimigean, Paul Cernat, Paul Vinicius, Petre Rau, Petru Iliesu, Pavel Susara, Radu Aldulescu, Radu Parpauta, Stefan Baghiu, Stefan Manasia, Stefania Cosovei, Stelian Tanase, Tatiana Segal, Valeiu Mircea Popa, Vasile Baghiu si, cu siguranta si altii.
Iata si nemebri USR din Grup:
Adrian Dinis, Adrian Parvu, Alexandru Petria, Alina Naiu, Andrai Dosa, Andrei Ruse, Andrei Zbarnea, Bianca Cernat, Bogdan Suceava, Bogdan Alexandru Stanescu, Caius Dobrescu, Cezar Paul Badescu, Chris Tanasescu [MARGENTO], Claudiu Komartin, Cosmin Dragomir, Cosmin Florin, Popa Cristian Fulas, Cristina Nemerovschi, Dan Ciupureanu, Dan Danila, Dan Mihut, Dana Catona, Daniel Sandru, Daniela Ionescu, Daniela Luca, Darie Lazarescu, Diana Iepure, Doru Pop, Flori Balanescu, Florin Dumitrescu, Florin Halalau, Gelu Diaconu, George Bondor, George G. Asztalos, George Mihalcea, Igor Ursenco, Iona Vasiu, Ioan Visea, Ion Popescu-Bradisceni, Iulian Tanase, Frencz Judit, Ligia Parvulescu, Liviu Antonesei, Liviu G. Stan, Luminita Amarie, Madalin Teodor Rosioru, Marin Malaicu Hontrari, Marius Daniel, Popescu Mihai Radu, Mihok Tamas, Nicolae Silade, Petruta Serban, Radu Bata, Radu Nitescu, Radu Vancu, Raluca Blezniuc, Ramona Strugariu, Robert G. Elekes, Sorin Despot, Svetlana Carstean, T.S. Khasis, Tiberiu Neacsu, Tudor Voicu, Vali Nicolae, Vasile Ernu, Victor Potra, Vlad Tausance, Yigru Zeltil si, cu siguranta si altii.
Am primit aceste liste de nume intamplator, de la un membru al Grupului care m-a invitat sa fac parte. I-am zis sa-mi aduca scris din partea membrilor Grupului ca ma vor intre ei, stiind ca, nu ma vor sigur. Si nici eu pe ei, desi pe unii ii respect. Dupa ce a intrebat pe ici pe acolo, respectivul care m-a invitat a primit ca raspuns ca, nu, ca sunt prea imprevizibil. Ha ha. De unde deduci ca oamenii au nevoie de oameni care sa stie sa urmeze ordine clare.
Ca membru al USR si ca roman care cunosc istoria adevarata, chiar si in acest context in care, din pricina expresivitatii si inteligentei mele superioare care confirma despre natia asta ceea ce nimeni nu mai vrea a fi confirmat, sunt interzis de la publicare samd oricum n-as putea face parte dintr-un astfel de grup. Mirosul de rubla nu ma incanta, desi, avand in vedere contextul geopolitic local, si expansiunea rusilor, ar trebui sa ma dau dupa timpuri emoticon grin Cum sunt totusi ultimul dintre greii limbii romane , cel mai important poet al tuturor timpurilor , ma simt dator fata de stramosii mei care au luptat si murit de-a lungul epocilor pentru libertatea si suveranitatea natiei , si fata de Zeul tarii , ca atare n-as putea lasa posteritatii dovada ca m-am pervertit marxist, nici ca m-am dat cu rusu . Desi sunt de parere ca accesul romanilor trebuie sa fie liber si-n Federatia Rusa ca si-n UE samd.  In opinia mea marxismul este contrar tuturor principiilor de drept pe care le respect, contrar ordinii firesti, contrar umanitatii. Iar dreptul e dragoste si creeaza ordinea fireasca. Si am indeajuns de multa demnitate masculina incat sa nu-mi intorc dosul ca sa arat fata rusului emoticon grin
Se cam strange surubul libertatii in tara asta, o simt in cenzura care mi se aplica, atat in mediile aflate sub imperiul Grupului astuia, cat si in mediile de sub Conducerea USR. Daca un scriitor de calibrul meu a ajuns sa fie cenzurat ca nu impartaseste anumite convingeri si orientari politice, inseamna ca e belea..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu