miercuri, 6 ianuarie 2016

N-aveam nici sase ani cand am spart tablou cu Nicolae Ceausescu


era prin optzeci si noua si tataimiu era mare director al comertului local
a cazut tablou cioburile prin fata ochilor mei si io cu aratatorul cu care-mi luam peste palma in mana blitz
sala de clasa mai mare dacat caminul mai mare si decat tara
si colegii mei in delir giganti ca niste tenori lupi aumind in aumul zeului lupilor
statul si societatea romana care cadea ca o sandrama de ashi la nici cateava luni
si eu exmatriculat din camin instant cu toata smecheria familiei mele
care a gasit de cuviinta sa ma dea la gradinita la scoala numarul unu in clasa doamnei borsh
si cioburile prin fata ochilor mei si io cu aratatorul cu care-mi luam peste palma in mana
cand a auzit Ceausescu gestul meu imperial a zis: "Iata un shoim al Patriei
cand a auzit Securitatea a zis Ave Iata un shoim al patriei
cei mai de elita soldati ai natiei tin dosarul meu la icoana si citeste din el ca din Psalmi Fulgerul Absolutului
cand m-au exmatriculat din camin am simtit cum din pieptul meu tajneste de cristal bumerang vduvf


cand am dat io cu aratatoru a fost semnul divin
iata un copil de nici sase ani indraznind ce nu mai visase nici

si uite-te la mine-acuma talentezaur si poezeu
tril al geniului absolut din absolut fiu si amant al iridescentzei
pai daca la nici sase ani incepeam lovituri de stat si n-am nici macar bonus de revolutionar dupa douashase de ani
si sclavetii editoriali si mass media si celelalte taratoare se fereste de dramatismul meu imperial
iti dai seama cam ce-i in capul meu la nici treistrei

:D


ca de aia nici nu ma mai las sa scriu zic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu