sâmbătă, 5 noiembrie 2011

NU-STIU-CATE-ZILE-pe-lista-cartilor-propuse-oficial-pentru-festivalul-francez-Premiers-romans-roumaines-en-lecture

Cica. Nu am auzit de acest festival pana acum, sa vedem ce se alege.. Le urez succes nominalizatilor!

Cele șase romane românești propuse pentru acest festival – din care juriul va desemna un câșigător – sunt:

Cătălin Pavel, Aproape a șaptea parte din lume (Humanitas)

Bogdan Coșa, Poker (Cartea Românească)

Dan Coman, Irezistibil (Cartea Românească)

Cristina Nemerovschi, Sânge satanic (Herg Benet Publishers)

Stoian G. Bogdan, Nu-știu-câte-zile (Trei)

Marta Petru, Acasă, pe Câmpia Armaghedonului (Polirom)

6 comentarii:

  1. stai, am uitat să mă semnez: Maftei și-o Torpilă :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  3. băi chizdalăule! când vorbești cu un greu, tre să te umezești, așa-i datina la comănești! komartin și cock-loș. ce să le ceri? n-au evoluat... unu scrie poezii, altu mănâncă căcat! vă dau câte o foaie să vă ștergeți la cur. îmi bag pula în pecehașu mătii!

    RăspundețiȘtergere
  4. astia sunt poeti?! wtf, people?! tzopaila si magda petreu? c'mon, v-ati pierdut uzul ratiunii? si nepotul meu de 6 ani scrie mai bine ca astia! vai de poezia romana! si de tristii ei reprezentanti.

    RăspundețiȘtergere