vineri, 2 iulie 2010

pe strazi

Suparat si bucuros in acelasi timp, plec cu o masina de imprumut intr-un loc care nu-i pe harta Romaniei, in compania lui Gelu Vlasin, Andrei Ruse si a frumoasei lui prietene Loredana. Ma duc sa ma mai aerisesc ca anul ce-a trecut a fost obositor. Ieri am inregistrat o emisiune la City fm cu Arthur Suciu si pot sa zic ca e o emisiune care merita ascultata intrucat am facut show. Se va difuza maine de le 14:30. Altfel, am vorbit cu Radu Aldulescu care mi-a citit manuscrisul romanului si a fost foarte incantat, lucru care imi confirma ca n-am mancat cacat cand am spus ca Nu-stiu-cate-zile e un superroman. Astept raspuns de la Polirom in vederea publicarii desi parca tot la Cartea Romaneasca l-as publica. Mai vedem. In fine, ceau.

3 comentarii:

  1. Gresesti, se spune "cea"! Daca te referi la boi. Altfel, se zice "ciao"

    RăspundețiȘtergere
  2. Intra pe blogul lui Claudiu Komartin, e unul care scrie super de tine ! Destept tipul !
    Dan W.

    RăspundețiȘtergere
  3. aerisire placuta...si poemul de luni 12?:D

    RăspundețiȘtergere