joi, 29 octombrie 2009

Premiul Iustin Panta

L-am luat io!

3 comentarii:

  1. poezie de succes pe dracu` .


    esti un muist nenorocit.
    scrii despre cum ti se suge , ce panarama.
    si mai te si crezi jigodie de rasa :))=))

    esti doar o lepra iar asta nu t face de rasa.
    aveai o masina muci, o viata de kkt si un caracter de asemenea.






    tot fiul unui puscarias vei ramane,Bogdane !


    cine stie, poate si ma`ta`i curva...ca sa fie tacamul complet.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari din partea mea!
    nu lua in seama frustratii!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-i frustrat...vrobeste cum nu ar trebui sa vorbeasca public, dar sincer...revista de literatura "pana mea" ? Imi dau seama ce serioasa e treaba numai dupa tiltu...si imi dau seama ce serios ai inceput-o..."superRomanului..." . Deci nu stiu, ti-am citit si ce ai postat pe bloc , si chipurile...esti mediocru. Nu iti zic asta din rau, iti zic pentru ca l-am cunoscut pe Iustin Panta, sunt prieten cu fiul lui Iustin Panta, prieteni de familie cu fam. Panta, si ce-i care ti-au oferit premiul "Iustin Panta" ne-au onorat pe tine si au vexat un POET . Imi pare rau, dar imi pare mai rau de cei care au omis acest rau.

    RăspundețiȘtergere