joi, 12 noiembrie 2015

Ateneu

In acest pdf al revistei Ateneu am publicat un eseu extrem de important, intitulat Scurt despre poezie care poate fi citit la pagina 5. Atat de important este acest eseu incat nu s-a bucurat de nicio atentie, precum toate lucrurile importante culturale din tara asta. Aici cu cat esti mai prost si scrii mai prost, cu-atat ai mai mult succes, mai ales daca esti vreun fiu sau fiica de securist sau nomenclaturist, pe cand cu cat scrii mai bine, mai original, mai vibrant, mai pozitiv, mai special, mai excelent, cum fac eu, cu-atat ai parte de mai multa ignoranta din parte porcineloreptiloide din mediul cultural. Din partea domnului Dan Persa, care nu stiu ce scula e pe la Ateneu am avut parte de un comportament care m-a facut sa inteleg multe despre pupincurism, despre cum sunt fortati autorii sa-l practice. Ce-a facut dumnealui? Postasem aici un poem in care povesteam un vis in care zburam si cantam it's only the belief that i can fly, iar dumnealui, profitand de faptul ca trimisesem eseul si primisem din partea domniei lui promisiunea ca mi-l publica si-mi pune numele pe prima pagina, asa cum de altfel se cade la un autor ca mine si la un eseu ca ala, a comentat sub respectivul poem ca nu stiu ce zicea Freud ca daca visezi ca zbori ai tendinte homosexuale si ca dumnealui a visat ca merge pe apa si ca i-a zis Soviany ca asta inseamna ca a calcat cu subconstientul pe constient si pentru ca a facut asta este magistru. Cand am vazut ca omul cauta sa se puna si mai presus ca mine si sa se dea magistru am zis, ia uite ma ce face asta, cum incearca sa se puna mai sus de mine pe spinarea mea, cum imi forteaza mana sa-l aprob sau sa tac profitand de faptul ca imi publica eseul ala si ca mi-a promis ca-mi pune numele pe prima pagina. Am comentat ca Freud era un prost, ceea ce era, cel putin comparativ cu mine, ca Soviany e un pervers, un duh rau, cum de altfel si este, vibraza putrezicime si la propriu si la figurat, si ca expresia sa calci cu subconstientul pe constient este o prostie, ca e mai corect sa devii constient de subconstient, si ca n-are cum sa fie magistru in sensul pur al cuvantului. Mi-a raspuns zicandu-mi ca nu stiu eu si ca nu sunt in masura sa.. Conversatia e pe profilul mau aici. Apoi a scris un text aici pe facebook in care zicea c-am scris eu textul ala, exprima ideile din comentariul de sub poemul meu, ma punea intr-o lumina proasta si se punea pe spinarea mea mai presus ca mine: magistru. Am comentat si acolo ca abereaza. Si ce sa vad, apare eseul. dar numele pe prima pagina, ba emoticon grin Asta inseamna sa nu practici pupincurismul, nu mai ai loc la ziar. Acelasi eseu i-l trimit si domnului Horia Garbea care mi-a zis ca mi-l publica in numarul din august al revistei Luceafarul. Nu l-a publicat. Si cu dumnealui am avut clinciuri in trecut cand fiind Presedintele ASB a premiat pentru debut un autor prin incalcarea prevederilor statutare si legale. Ba chiar am si scris zeflemitor despre dumnealui. Ii trimit eseul si domnului Gellu Dorian, care nici nu mi-a raspuns. I-l trimit si lui Tudor Cretu, alt mincinos, care mi-a zis ca-l propune la revista aia de la Timisoara, dar mi-a dat de inteles ca mai mult ca sigur nu apare. Am si-acolo bete-n roate, ca daca nu pup cururi de securisti si de porcine reptiloide si mai sunt si genial... emoticon grin Eseul este exceptional de bun, dupa cum se poate constata la lectura, de ce sa nu aiba parte de o mediatizare substantiala, de ce domnii respectivi o ard samavolnic, de ce sa nu se cunoasca ideile aceui eseu pentru ca sa sa stie care sunt poetii, care e poezia si care sunt gainarii lingvistici si gainariile lingvistice?


http://ateneu.info/wp-content/uploads/at2015_7-8net.pdf



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu