duminică, 19 septembrie 2010

sa morara cichi de ras

dupa ce am fost administrator pe clubliterar.com timp de doua zile, in care vreo douascinci de insi de pe site, mai putin sau mult mai putin relevanti din pct de vedere literar, sub imperiul invidiei si a pizmei, mi-au umplut posteriorul de amprente dentare si l-au convins pe proprietarul domeniului, alt prost, sa ma demita:) au mai urmat doua zile de circ. a fost proptit un alt administrator si sleahta aia de infanti isterici, adica vreo 70% din asa zis-a generatie 2000, a continuat sa se ia gura-n pula, ca exact asta a facut, cu mine. a incercat sa ma dea afara de pe site dar nu i-a iesit, intrucat a vrut sa procedeze democratic si cum eu sunt si imi sunt un bun avocat am facut pipi pe ea de sus :) totusi, noul administrator n-a stiut ce face si i-a restrans accesul celui care a creat siteul. asta evident ca s-a simtit ofuscat si cum a crezut ca eu am facut asta si cum nu eram oricum in relatii prea cordiale, spre bucuria multora, m-a dat afara :) apoi s-a certat cu proprietarul domeniului si a inchis siteul. astfel ca siteul clubliterar pe care il stiam nu mai exista. cel putin momentan. cica calculatoristii generatiei creaza altul caci domeniul mai exista. oricum, eu am terminat-o cu bucata aia de realitate virtuala asa ca de-acum imi voi posta textele pe acest blog, pe noul site BoomLit.com sau pe reteaua prietenului meu gelu vlasin. kiss

4 comentarii:

  1. si relevant, si scriitor, si avocat,,, pula mea, ce cauta un mediocru plurivalent inca in tara asta de tonti?

    RăspundețiȘtergere
  2. regula nr 1 (nescrisa, dar de obrajor) a bloggingului: pune link-uri la lucrurile despre care vorbesti, link la club, link la boom, link la retea, link la blogu lu gelu samd.

    dup-aia berea curge mai bine.

    daca poti sa iei contact cu aia 70% din ex-club care s-au saturat si ei, cheama-i la noi pe boomlit, stiu ca multi sunt autori f ok si daca vor sa se implice, nu le voi onora prezenta doar cu un simplu cont, pt. ca merita mai multa atentie. macar aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. frate am citit si eu tampenia de acolo. aia o sa ramana cu un "restaurant privat" si "mancare" expirata.

    RăspundețiȘtergere