marți, 18 iunie 2013

ICR fără președinte

Am criticat deseori conducerile și mult din personalul Institutului Cultural Român pentru că, ca mare, dar mare e puțin spus, ca poate ultimul spirit strălucitor din țara asta, căci țara se transformă cu pași repezi în mai multe sate, atenție! nu am beneficiat de nimic din partea acestei instituții, cum de altfel nu am beneficiat de nimic din partea niciunei instituții a Statului actual, în timp ce toți scamatorii, nontalentații, nulii, ignoranții, păcălicii, turnătorii, securiștii, ce să zic... toată tărâța, hai nu chiar toată, a beneficiat și beneficiază din plin. Dacă-mi pun diplomele pe cei care au beneficiat, beneficiază și pe cei care i-au făcut să beneficieze, nu se mai ridică de jos niciunul, dar nu fac asta că mi le șifonez ;) Am spus că majoritate sunt înapoiați pe-acolo, primitivi, tributari ai unei culturi pe care o pot compara cu un abac pe care îl iluminez cu i phone-ul spiritului meu, cum iluminează hingherii câinii cu lanterna. Oameni care nu contribuie cu nimic la elevarea spirituală și socială a acestui popor. Oameni care toacă banu jupuit de pe popor în virtutea prostiei lor, a pilelor lor și din nou, a prostiei lor. Cei mai valoroși artiști, oameni de cultură, savanți ai acestui popor nici măcar nu sunt cunoscuți, atenție! cunoscuți de conducerile și de personalul ICR, din care fac parte în special fosile și ici colo câte un tânăr timorat și cu idei puține ajuns pe-acolo prin nu știu ce cunoștință sau rudă. Eu sunt cunoscut datorită glasului meu vibrant, dar asta n-are nicio relevanță. Scriu acest text pentru cititorii mei din viitor, să vedeți printre ce porci străluceam în mocirlă. Căci porci mă înconjoară grohăind prin mai tot mediul cultural politic și social român. Ieri, Andrei Marga, și-a dat demisia de la conducerea ICR din mai multe motive, printre altele și pentru că toți securiștii și guguloii au umplut la toate nivelele această instituție. Și ce dacă? N-am beneficiat de nimic din partea acestei instituții nici sub conducerea domniei lui, ba când era să plec la Chișinău mi-au surpat plecarea, ca atare pentru mine, Andrei Marga nu se distinge cu nimic de cei pe care îi înfierează. Voi, doamnelor și domnilor, nu promovați și nu faceți nimic pentru cultura română din moment ce mă ignorați pe mine, căci eu, în prezent, sunt și coaiele și falusul strălucitor al culturii române, iar voi, în cel mai bun caz, sunteți pubis. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu