joi, 25 aprilie 2013

Lectură de vineri seară

Diseară la 7:30 parcă, voi recita niște poeme fabuloase în Tramvaiul 26.
În cercul de pe strada Cercului.
Am recitat și-n seara asta într-o spelucă în mai nimeresc întâmplător să privesc oameni terminați,
oameni terminați înainte să fie începuți, oameni urâți care se sinucid lent
cu tutun și alcool nasol, oameni care îmbătrânesc degeaba, oameni fără simțul ridicolului,
și-am ascultat cea mai kitschoasă muzică și ce-a mai kitschoasă poezie
zâmbind condescendent, compasiv, la o sticlă de apă plată.
Ce molimă e ignoranța. Ce monștri hidoși creează.
Le-am recitat din cap două poezii, una scrisă de Ciotloș prin liceu și alta de mine-n rime mai de mult
și-am sedus câteva femele. Am primit și o carte de la o în vârstă poetă.
M-am auto flagelat stând acolo. Am plecat după vreo 2 ore și. Pe jos.
Când am ajuns pe stradă am văzut niște puști care beau și-am simțit miros de iarbă.
Le-am zis că vreau și eu să trag două fumuri și-am tras 4.
Le-am zis că în România e cea mai scumpă iarbă, deși pe vremuri creștea la orice colț.
Savanții știu că uleiul de cannabis vindecă cancerul.
Savanții știu că preparatele din cannabis sunt benefice pentru om și guvernanții îl interzic.
Este abnorm să interzici lucruri benefice pentru om. Este subuman băga-v-ați pula-n mă-ta.
Câteva fumuri de iarbă te fac să vezi lucrurile mai clar, te fac mai inteligent și ești mai prețios prost.
Simt că mă sfâșie atâta nedreptate, mârlănia proștilor ăstora.
Zilele trecute l-am văzut pe Vadim într-un GL. Era palid ca un mort.
Oameni morți toți guvernanții și deputații și senatorii și magistrații, sufletul le-a fugit departe de ei.
Zombi sunt și distrug destine.
N-au sentimente umane, sunt jâșpe și nu mai înțepenesc.
Cât de trist e să vezi printre orbi.
Momentdat zicea aseară că România nu-i departe de Africa, că suntem în lumea a treia, asta spun toți străinii care vin aici.
Mai acu o lună două stăteam la el la studio cu doi marocani. Mi-au zis că în maroc femeile se mărită virgine
și că ei vin aici ca să fută romanian girls de antrenament.
Erau urâți ca foamea și veneau din Casa Blanca unde cică e foarte ieftin hașiș și nu-ți interzice nimeni.
Proastelor care vă futeți ca vacile fără să iubiți și să fiți iubite! Așa ați văzut la televizor că se face.
Proastelor care nici nu știți să faceți dragoste.
Oamenii din speluca aceea sunt produsul Culturii Antiumane promovate non-stop de sute de ani.
Oameni sluțiți de idei greșite.
Aș citi din Dragoste diseară dar îmi vin numai versuri subversive.
Voi strivi cu vorbe infecția asta de lume căci mă scoate din minți.
Înainte înjuram, acum nu-mi mai vine - ce rost are să înjuri oameni morți?
Trebuie să-i trezesc sau ne omoară, buhaii.
Nu se mai poate, România a devenit o rană care mănâncă românii de vii și n-am chef să mă migrez.
Voi citi din SUBVERSIV, oamenii au nevoie de o ploaie de idei deștepte să-i curățe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu