miercuri, 27 iulie 2016

Vad ca-mi cititi din Rusia cateva sute blogul

E bine, ma simt onorat :D Nu va ganditi sa-mi traduceti poeziile si sa-mi scoateti o carte-n spatiul vostru? Astia la mine-n tara nu misca un deget pentru mine si literatura mea, nu mai iubesc deloc, oligofreni cum sunt :D Si sunt Soarele Literaturii si Culturii romane. Nu stiu ce-asteapta, dar oricum, va marturisesc ca e foarte greu pentru un geniu ca mine sa traiasca intr-o tara ticsita cu prosti, fiind mai destept ca toti intelectualii la un loc. Multi sunt pupincuristii vostri, pupincuristii politicii tarii voastre, iar io cum va mai critic si cum sunt cumva prooccidental, desi Occidentul nu-mi ofera nimic si vad ca e pacalici in fata voastra, imi baga niste bete-n roate de nu va vine sa credeti. Da na, m-am obisnuit. Nu va spun ca m-au si iradiat intr-o noapte nebunii, pe mine si pe iubita mea de-atunci, prin doomiitreispe. M-am trezit intr-o dimineata stramb de durere, si iubita mea nu mai zic. Noroc ca faceam yoga si mi-am revenit repede, da am ramas cu sechele si-acum. Daca nu-mi traduc in engleza, nici in franceza, nici in spaniola, nici in italiana, ma gandesc ca puteti sa-mi traduceti voi poeziile in rusa, sa-mi publicati o carte la voi si sa-mi dati drepturi de autor in avans in cuantum de o suta de mii de dolari :D Ca sa-mi dau seama ca de fapt sunteti niste oameni buni. Va spun ca in tara asta toti uratii si prostii din cultura sustin politica voastra. Iar care nu sustin politica voastra sustin politica altora. Io-s cu nonviolenta ca-s sfant si.. Toate nulitatile literare, autori de duzina, agenti sub acoperiri de poeti, fosti turnatori samd samd vor iar tara sub ciocurile vulturului vostru, da io cand ii vad cat sunt de urati, de perversi, de agiamii, de chiori, de betivi samd imi dau seama ca ceva-i nasol cu ei.. si cu voi.. Pai nu? din moment ce numai urati si urate, chiori si chioare, perversi, mincinosi, rauvoitori, prosti samd va sustine politica, ma gandesc ca e ceva putred in politica voastra. Liderii vostri arata a criminali, daca-i iei la bani marunti n-au nicio vrajeala, da-s buni pe muschi si provoaca teama.. Da agentii vostri sunt excelenti, desi se vede pe ei ca-s agentii vostri de la o posta, cum de altfel se vede pe toti care sunt cu voi, nu stiu de ce.. Probabil de la ritualul de initiere, probabil sunt hipnotizati, nu-mi dau seama, da-i vad de la o posta.. Chiar sunt curios cum traiti voi acolo la voi.. femeile voastre imi plac maxim, nu stiu cum naiba ies asa superbe, unele zici ca-s ingeri.. Poate se termina conflictele astea dintre tarile noastre si va vizitez si io tara, mi-au zis ai mei ca aveti niste locuri de moare lumea.. Bine ca daca imi activez superputerile altfel ma misc.. Am niste poezii, vi le indic io, nu-i bai, de maxim talent si smecherie, pline de lumini nemaivazute si bunatati.. Ar merita si popoarele voastre sa se bucure de ele.. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu