duminică, 3 iulie 2016

Pentru Posteritate :D

Stateam si ma gandeam la scandalul ala cu scriitorii, care a fost lunile trecute. Si ma gandeam la autorii care au declansat scandalul si care au fost exclusi din usr. Ce-au facut ei prin conduita pe care au adoptat-o? Nimic. Nu aveau din start nicio sansa sa preia USR, iar ei sigur stiau asta ca-s baieti destepti si mai aveau si avocati pe langa ei.. In realitate, in opinia mea, tot scandalul a fost o manevra. Pregatita sa induca in eroare lumea ca actuala conducere a USR n-ar fi din aceeasi tulpina cu cei care voiau sa preia conducerea, ba chiar s-au si declarat drept "conducere". Din ce tulpina? Din tulpina aia care-i ca matrixu, peste tot si nicaieri si care-i adapata cu vodca, ca sa zic asa. Cand Mircica candida impotriva lui Nikiduta io am sesizat si-am si scris ca-s mana-n mana oamenii si ca fac un joc.. ieftin. Si-am mai scris cu alt prilej ca astia de conduc institutii din astea cultural artistice prin tara sunt in special mari ofiteri agenti samd, precum si cei care sunt promovati drept artisti si mari artisti si care primesc fonduri si alte beneficii. Am mai scris cu alt prilej si ca asta e marea mare problema a culturii din tara asta: e pe mana soldatilor. Sol-dat: suflet dat. Sufletelor vandute, carevasazica. Un soldat e un doldat indiferent ce grad are. Or daca te uiti bine vezi ca sunt unii care-s cu vestu si altii care-s cu estu, dar dintre aia care-s cu estu sunt si de aia care-s cu vestu si invers, iar ca sa se sublinieze cine-i cu cine, se mai fac jocuri de astea, ca aia care-s de fapt cu estu si-s in tabara alora care-s cu vestu sa para ca-s intr-adevar cu vestu :D E foarte foarte amuzant. Cum stiu exact asta? O vad, o simt, o miros, se vede pe fetele lor. Mai ales din exterior. Si mai si stiu istoria adevarata a ultimilor treij de ani :D c-am trait-o si intuit-o perfect. Si cum mie nu mi se da nimic, desi merit mai mult ca toti la un loc, c-am scris cele mai importante poeme si texte din cultura asta... deduc ca nu e pe merit ci pe grade si pile relatii cunostinte :D dar, mai mult decat atat, deduc, asa cum am observat, ca pe marii artisti filosofi ca mine, au ordine sa nu-i sustina, ca artistii din alte parti, din partile alea pentru care lucra ei, sa aiba cote superioare. Ca si-n cultura se invart miliarde si cultura e importanta ca prin ea se excita mintile, trupurile si vointa oamenilor. Da-ti dai seama cam cat de elevati si de patrioti sunt acesti domni si aceste doamne din moment ce mie nu mi se da nimic? :D In plus, cultura demonstreaza superioritatea natiilor. Or daca la noi se investeste cum se investeste in cultura, adica in special in ofiteri si copii de ofiteri, care se vede ca-s inferiori in talent si elocventa in raport cu noi, astia care nu suntem nici ofiteri nici copii de ofiteri, si deci daca nu se investeste in noi astia magistrali, si noi nu ajungem sa fim promovati samd si ajung aia, care in raport cu altii din afara pierd si pierd mereu, se interpreteaza la nivel international ca natia noastra e inferioara cultural sportiv politic samd. Or cand o natie nu se mai remarca prin artisti de exceptie la nivel international, in special prin poeti, ca poeti-s copiii Luminii Intelepciunii vin alte natii peste natia aia care este considerata inferioara sa o civilizeze :D Or stii cum i-au civilizat spaniolii pe mayasi? Nici scheletele n-au mai ramas din ei :D
Am scris acest text pen tru posteritate, sa nu creada ca toata lumea era proasta in tara asta la orele astea :D

Poezia Dacă eram și io băiat de securist de Stoian G. Bogdan
versuri-si-creatii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu