luni, 9 martie 2015

Sa fiti sanatosi :D

La sfarsitul anului trecut, intr-o postare, dadeam termen pulimii culturale din Romania, de la varf la baza, sa se miste si sa faca ceva pentru mine pana la data de opt martie anul curent, avand in vedere ca-s unul dintre putinii oameni de cultura din tara asta care contribuie concret la progresul spiritual si social al poporului roman si al umanitatii in general. Azi e noua martie, constat privind retrospectiv ca nu au facut nimic. Nici nu ma asteptam la cat de tzugulani sunt. Le-am zis ca-i blestem sa le mucegaiasca creierii de vii daca nu fac. Nu-i blestem ca-s deja blestemati la cat de prosti sunt, si oricum, la cat de prosti sunt, e posibil sa aiba deja creierii mucegaiti. Iti dai seama, Posteritate.. vorbesc cu tine caci sunt cu multe zeci de ani peste timpul meu si, oricum, mult din Contemporaneitatea-mi, asa cum poti obseva privind retrospectiv, e de o prostie clara cristal, iar cei mai prosti sunt cei care joaca chiar rolul autoritatilor culturale.. iti dai seama cam pe ce coaie stau din moment ce suport aproape indiferent, detasat, aceasta ignoranta cu care sunt improscat? Da' nici n-am nevoie de nimic de le prostovanii astia, da-i pe pustii. Sa se umfle ei cu plimbarile, laurii si restul scamatoriilor. Dumnezeu are mai multa grija de cei mai saracuti intelectual, cultural, netalentati, nuli si prosti.. Noua, celor puternici, ne da numai din alea care sa ne faca si mai puternici, si mai destepti, si mai coiosi, si mai si. Multumim Doamne pentru nimicul contemporan, pentru lipsa de rasplata fireasca si cuvenita pentru geniul nostru: e destul ca ne-ai dat geniul, multumim, remuneratiile plimbarile si laurii sa le ia prostimea, ca prostimea si-asa nu are geniu, ceva tre sa compenseze cat de cat :D Adevarul e, Posteritate, ca nici nu pot avea pretentii din partea Contemporaneitatii, chiar daca insasi bruma ei de inteligenta vine tot prin lectura textelor mele, prin imitarea comportamentelor mele etc etc. E lege ca prostii nu manifesta recunostinta pentru invatatorii lor, ca, a recunoaste ca au invatat ceva de la cei de la care au invatat inseamna a recunoaste ca la un moment dat au fost mai putin invatati, adica mai prosti, si prostii niciodata nu-si recunosc prostia, sunt prea prosti pentru un astfel de demers destept. Sunt un fluture intr-o tara de plosnite gandaci tauni si viermi, am manifestat prostie cand m-am asteptat de la astfel de bleshnitze la ceva, recunosc... desi nu m-am asteptat :D Ce sa-mi dea ei daca nu ce au mai presus? Ignoranta si uratenia lor. Ptu. Nu degeaba toate valorile tarii s-au tirat de-aici.. aici e mediu vitreg pentru valori, genii, savanti, in timp ce penru prosti, mediocri, nuli si alte primate e paradis. Da stii care-i smecheria, Postetitate? Smecheria e ca Contemporaneitatea trece, iar eu raman :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu