luni, 12 mai 2014

Lectura la TNCP

Au binevoit sirii Literaturii romane sa ma invite si pe mine
sa citesc vineri dupa ora cinci in cadrul TNCP la Biblioteca Metropolitana.
Ma simt onorat, cu-atat mai mult cu cat nu ma consider un poet
nici atat de important nici atat de talentat incat sa fiu invitat
la un eveniment de o asemenea anvargura... Mi-e si jena sa ma afisez
cu mediocritatile mele intre atatia poeti cu asa shtaif...
Pai ce sa caut eu, care sunt poate cel mai slab poet
dintre cei invitati, acolo? ma gandesc.
Si cum sunt atat de slab, ma gandesc ca, pentru a-mi da valoare,
ar trebui sa cer de-acum pe o lectura cel putin cinci sute de euro... plm...
 daca nu ma mai invita nimeni nu-i pierderea mea, pana la urma...
adica, na, eu oricum nu sunt un poet valoros
si daca nu ma mai invita nimeni la lecturi...
si in mod sigur figuri din astea de stil o sa fac si cu viitoarele mele carti
pe care inca nu le-am publicat...
o sa cer cel putin o mie de lei pe exemplar...
cine vrea sa-mi citeasca elucubratiile plateste, cine nu, ia ceva mai ieftin :D
In fine, nu stiu daca o sa particip la acea lectura ca s-ar putea sa nu fiu in sat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu