luni, 7 octombrie 2013

Erau curcubee


Erau curcubee pe întreg cerul
Oriunde te uitai erau curcubee
Peste tot numai curcubee

De parcă plouase continuu 491 de ani
De parcă tot universul era îndrăgostit
De parcă toate femeile aveau orgasm chiar în momentul acela
                                                                                                      (când totul strălucește
Curcubee! De diferite mărimi
Curcubee! De diferite forme
Curcubee! De diferite frecvențe hipnotice de roșu oranj galben verde azur albastru violet
Curbându-se lin

Curcubee vii, mișcătoare încât
dacă te uitai atent
                              puteai vedea undeva
în zare
            un curcubeu luând forma numelui tău

Un curcubeu luând forma versul meu curcubeu
                                                                                ca un vintraliu dintr-o viață parasită.

și sub curcubeul acesta piața unirii din bucurești  parcul ei ne-nțeles eu pe alee
spre bancile din foișorul crucii. i-o bancă și lipită de ea altă bancă
c-o tipă culcată lângă poșeta neagră

părul ei lung și șaten reflectă razele soarelui care răsărea orbitor
era un septembrie voalat citeam o carte și puteam levita până acolo relaxat dar
                                                                                                            tulburam privirile românilor
care mai erau prinprejur așa că pășeam nici țanțoș nici pleoștit pur
și simplu pur și simplu

și m-am așezat picior peste picior pe banca de lângă banca cu domnișoara care s-a sculat
s-a uitat chiorâș spre mine și pare drăguță așa că am întrebat-o te-am deranjat
a dat din cap că nu și s-a culcat
doar că tot în acel moment dat i-a sunat

și-a controbăit prin geantă și-a luat
și-a dus la ureche și-a zis

Citeam pagina 123  scria
Nicio faptă sau gând al meu nu va nega că deja am primit, în spirit, împlinirea dorinței mele care acum este adusă în manifestare la o vizibilitate perfectă.

- Ești interesantă așea, i-am zis după încă un rând privind-o cu ochiul minții și adâncindu-i în zările ochilor fermecele privirilor, te-ai relaxat acum, observ că te simți mai bine, ce te deranja?
- Mă durea burta
- Păi?
- Probleme
Era căzută din cireș, vorba lu’ tataia, nebuna, avea crampe menstruale...
Săraca
Am tăcut și m-am sprijinit de spătar după care am zis contemplând-o în imaginație plină de nectar întinzându-și nudul pe cearceafurile mele aurii
            - Ti-ar plăcea să te dai cu rolele pe curcubeul ăla de sub soare, care iată, a luat forma numelui tău, Adriana... Și să sari până pe ăla de sub lună care i-a forma numelui meu...
I-am întins mâna, zic:
- Bogdan, mă numesc
- Încântată. De unde știi cum mă chemă, mi-o strânge cu mânuța ei alunecoasă
și-i observ prin pâlcurile pulovărului kaki din prim plan sfârcurile ca două cartușe de calibre nici mari nici mijlocii
            - Am ghicit, zic. Zâmbește. Gândește-te la tot ce nu te gândești acum. Închide ochii și amintește-ți cea mai frumoasă senzație pe care ai trăit-o într-un moment dat

Prin palmă îi ofer energie trandafirie din sfera cosmică a iubirii, ochii ei se închid și pe ecranul minții apare un flash cu cel mai demențial orgasm și în întreg corpul unda de șoc a senzației lui înroșindu-i vibrațiile. O privesc – mustește un zâmbet, contemplează, deschide ochii, mă privește cumva roze și evident că mă asociază cu orgasmul acela acum.
            - O să vin lângă tine, zic, și cu mâna ei în mână un timp și cu cartea în cealaltă mă așez lângă ea. Luna, cu numele meu sub ea, e un taxi pe care putem să-l luăm printre curcubee mai pe seară. Las cartea lângă poșetă și-i zic să-mi dea mâna stângă să-i văd liniile. Iau mâna ei stângă, deschid palma și abia atingând-o cu stânga mea ca și când aș descânta-o, mă uit cu atenție îi privesc liniile lungi care împletesc poema viitorului ravisant, nu știu să ghicesc, dar mimez perfect, îmi caut cuvintele potrivite, ea mă privește cu sute de mii de semne de-ntrebare-n priviri – 
- O să facem dragoste, i-am zis surâzând și i-am închis ușor palma cu palma mea.
Dintr-odată s-a întunecat  se întrezăreau stelele din adâncul ei un surâs ca spuma dintr-o șampanie...
Mă privește instigant, zice:
            -Dac-o să facem asta n-o să mai poți trăi fără mine

erau curcubeie pe întreg cerul
oriunde te uitai erau curcubee

de parcă tot universul era îndrăgostit
de parcă toate femeile aveau orgasm chiar în momentul acela


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu