miercuri, 20 martie 2013

Privește dârele morții

mă uitam adineauri la cerul Bucureștiului și vedeam vreo 4 avioane care împrăștiau dârele morții, chemtrailsurile sau cum le mai zice. am mai scris despre asta pe acest blog. lumea care citește despre asta, de fapt, lumea care citește ce mai scriu eu pe-aici, cum nu vede la televizor lucrurile astea, cum nici în presă, zice că teoria conspirației, că aberează sgb, că... bla bla. ce să le faci, n-ai ce, sunt ca olteanu când a văzut girafa, zic: așa ceva nu există. și la fel ca ei sunt miliarde. iar genul ăsta de ignoranță creează regres. ei nu iau în calcul că ar putea fi adevărat ce zic eu și alte milioane de oameni conștienți cât de cât de habitaclul lor, ei resping din prima, ca niște ignoranți perfecți ce sunt. de obicei fac o glumiță când resping. dar să trec peste ei. mai mulți prieteni din țară au remarcat aceste dâre pe cer, iar ele apar aproape în fiecare zi, în special când e cerul senin. am pus mai jos un film ca să înțeleagă, cei care nu vor să își îngroape ca struții capetele în pământ când pericolul e iminent, mai bine pe ce lume trăim și cam unde se îndreaptă.   







2 comentarii:

  1. Ba, tu ai fost singurul care a incercat sa ma promoveze cumva si undeva. Dau un vin la Comanesti. George Grigore

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, George! Ma bucur sa vad ca mai traiesti. Abia astept sa stam la un vin, desi eu nu mai beau alcool, pentru bucuria de-a ne revedea voi ciocni un pahar ;)

    RăspundețiȘtergere