sâmbătă, 18 august 2012

Mircea Cartarescu

De multe ori mi s-a intamplat sa ma gandesc citind cartile lui Mircea Cartarescu la faptul ca am mai auzit propozitiile pe care le citeam, sau am mai vazut scenele din cartile sale prin alte carti. Mult timp m-am gandit ca mi se pare. Apoi am auzit diferite zvonuri cum ca acesta ar plagia mult prin cartile sale. N-am crezut, m-am gandit ca vorbesc scriitorii din invidie. Zilele trecute, la o intalnire cu un mare carturar al Romaniei al carui nume nu-l voi dezvalui imi spune ca intr-adevar, Cartarescu plagiaza mult in cartile sale, pasaje intregi. Intru pe net si caut "Mircea Cartarescu plagiat" pe google. Si ce-mi apare? Iata:


faptul a fost semnalat si de poetul Cezar Ivanescu


si de multa alta lume.

Incep sa-mi pierd din ce in ce mai mult rabdarea. In aceasta tara coruptia este peste tot si creeaza saracie, suferinta, moarte. Este nevoie de de o Revolutie. Este nevoie de o schimbare a tuturor oamenilor care ocupa functii in Stat. Este nevoie de un nou aparat de Stat, modern, in favoarea cetatenilor pentru ca politica inseamna a crea o lume careia fiecare om sa-si doreasca sa-i apartina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu