duminică, 15 octombrie 2017

Parabola Trandafinului crescut din căcat sau a Mustăriei cu vin spurcat

Erată: Textele de mai jos sunt reprezentative inclusiv pentru înțelegerea mentalității scriitorilor în vârstă vis a vis de tinerii de viță nobilă ca mine. 

Motto: Stoian G. Bogdan
Nici anu ăsta n-am luat Nobelu..
Mi-erau buni op' su' de mii acuma și vreun miliard două cât mai făceam pe lângă..
Nu mi l-au dat că-s din România și că nu susțin căsătoria între persoane de același sex..
Ce dezavantaj să te naști și să trăiești în țara asta, ce dezavantaj să fii tânăr geniu într-o lume guvernată de oameni în vârstă, mediocri și corupți..
Comentarii
Adrian Alui Gheorghe
Adrian Alui Gheorghe Io cred că e mai bine așa, cu atîta bănet îți veneau idei, te țineai de prostii și nu mai scriai cărțile celelalte pe care trebuie să le scrii, conform destinului ... Mai bine ar fi să iei premiul Nobel pentru Pace, nu se înghesuie mulți, e și respectul mai mare, invidia mai mică.
Administrează
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Nu mai scriu cărți că le-am scris pe toate aici și pe blogul meu, și oricum, nu trebuie să scriu nimic. Io nu fac prostii, iar banii îmi sunt foarte necesari. Merit e drept și pentru Pace Nobelul, am scris de mult asta :D
Administrează




Parabola Trandafinului crescut din căcat sau a Mustăriei cu vin spurcat



am avut de-a lungul carierei mele de profesor o sumedenie de elevi care scriau bine sau foarte bine pentru vârsta lor. au confirmat vreo patru. e puţin? e mult? e bine?
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează
Comentarii
Nidelea Vaia Nicoleta
Nidelea Vaia Nicoleta E bine spre mult.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
3
· 10 octombrie la 11:39
Şterge
Daniel Vorona
Daniel Vorona unul dacă rămâne e foarte bine
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 11:40
Şterge
Corina Carp
Corina Carp suficient!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 11:41
Şterge
Radu Calin
Radu Calin confirm :)
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 11:46
Şterge
Nidelea Vaia Nicoleta
Nidelea Vaia Nicoleta Mie mi ați dat un mod de a gândi pentru toată viața. Nu stiu cat de buna v am fost ca eleva,insa stiu ca m ați învățat să gândesc.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
2
· 10 octombrie la 11:49
Şterge
Emil Chira
Emil Chira Vă mulțumesc pentru tot.....indiferent de care parte am fost...#mulțumim
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
3
· 10 octombrie la 12:02
Şterge
Diana-Iulia Săsărman
Diana-Iulia Săsărman Eu cred că e mult.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 12:04
Şterge
George Mihalcea
George Mihalcea Este enorm.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 12:17
Şterge
Mamier Angela Nache
Mamier Angela Nache e foarte bine
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 12:26
Şterge
Mariana Baicu
Mariana Baicu Încă nu am realizat ca intro clasa , chiar de excelenta, la sfârșitul anului se diferențiază 1-3 premianti, majoritatea medii și restul sub medie. Chiar dacă formam clasa cu toți premianții de la toate clasele sau cu toți repetenți de la toate clasele. Talentul și abilitățile native sunt un lucru special care trebuie descoperite și cultivate de formatori întrun mediu adecvat ( cercurile, cluburile, atelierele creative , stimulative, aplicative.) Acum cine nu are bani nu mai poate sa-si dezvolte aceste abilități (muzica, balet, limbi străine, pictura, lucru de mana, poezie etc) cu care se completează educația generala și orientarea profesionala.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 13:01
Şterge
George Mihalcea
George Mihalcea Komartin e, din câte știu, doar unul dintre rubinele coroanei tale de profesor.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
4
· 10 octombrie la 13:03
Şterge
Alis Bobe
Alis Bobe ce inseamna ca au confirmat?
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 13:23
Şterge
Manuela Camelia Sava
Manuela Camelia Sava Este excelent!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 14:34
Şterge
Doina Sotiriu
Doina Sotiriu Claudiu Komartin, Cristian Cotarcea,Miruna Troncota ...sunt multi talentati dintre elevii D-voastra....Puteti sa va mandriti cu ei ..si ei ca au avut sansa sa fie indrumati de PROFESORUL,SCRIITORUL si OMUL OCTAVIAN SOVIANY !!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
5
· 10 octombrie la 14:47
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Niciun elev de-al dvs nu poate să scrie mai bine decât mine și nici nu va putea :D Ca atare în realitate nu a confirmat nimic niciunul. Sigur, în subcultura în care se scufundă această țară, orice ciob pare nestemata :D După ce ai citit marile scrieri ale omenirii, gen Mahabharata, vezi atât de puțini scriitori și atât de puțini poeți încât îți dai seama că în realitate trăiești în țara asta într-o subcultura menținută în această stare prin cenzură și manipulare..
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 14:49
Administrează
Mariana Baicu
Mariana Baicu Și pe tine cine te-a format și Ti-a pus condeiul și vorbele în gura, cenzurate, ca văd ca ești debordant! Asta-i România! Întotdeauna se va naște un Gina contra care va arunca copilul odată cu laturile și nu va vedea pădurea din cauza unor buruieni.
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 14:53
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Pe mine m-a format Bunul Dumnezeu :D Iar în funcție de nivelul de conștiință fiecare rezonează cu ce rezonează. Un om mediocru nu va rezona cu un geniu, și nici un geniu cu un mediocru :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 15:00
Administrează
Diana-Iulia Săsărman
Diana-Iulia Săsărman Off topic: Nu e o întrebare tendenţioasă, mă adresez sincer şi fără viclenie. Dumneavoastră cum sunteţi atât de sigur că sunteţi genial?
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 15:02
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Una e să fii genial și alta e să fii geniu :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 15:25
Administrează
Mariana Baicu
Mariana Baicu Autosatisfactia duce la plafonare. Atenție! Sa nu-ti moara lăudătorii!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 15:55
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Domnul profesor Soviany este unul dintre lăudătorii mei :D Ferească Dumnezeu! Să știi că și satisfacția cu literatura mediocră duce la plafonare, dar și la prostie :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 16:11
Administrează
Mariana Baicu
Mariana Baicu Ei! Glumeam!
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 16:24
Şterge
Diana-Iulia Săsărman
Diana-Iulia Săsărman Iar dumneavoastră vă ştiţi genial, înţeleg. Totuşi, cum aţi dedus asta? Vi s-au deschis ochii brusc, privind în oglindă/recitind un text?
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 16:46
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Dacă o să căutați numele meu pe YouTube și o să ascultați poemele mele muzicale o să înțelegeți și dvs :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 16:52
Administrează
Diana-Iulia Săsărman
Diana-Iulia Săsărman Mă interesa cum aţi ajuns la certitudine. :)
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 16:59
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Prin raționamente foarte complexe. Întâi, când eram adolescent mi-am zis să fiu inteligent, și am fost. Apoi, mi-am dat seama că e mai bine să fiu genial decât inteligent, și mi-am zis să fiu genial, și-am fost. Apoi, mi-am dat seama că e mai bine să fiu geniu decât să fiu genial, că nu eram genial tot timpul și voiam să fiu genial tot timpul, și mi-am zis să fiu geniu, și sunt. Dar asta e doar o etapă pe care mă pregătesc să o depășesc căci mi-am dat seama că pot să fiu mai mult decât geniu :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 10 octombrie la 17:16
Administrează
Mustaria Lui Dan Perşa
Mustaria Lui Dan Perşa Ce vrea să spună Bogdan este că inteligenţa, genialitatea, geniul sunt doar stări tranzitorii până la momentul atingerii Fiinţei. În acel moment ai conştientizat şi ai dobândit starea divină. Fiinţa şi divinitatea sunt una, pentru ele nu mai există devenire. De aici vorbirea lui Dumnezeu: eu sunt cel ce este! Când ai dobândit starea divină, fiind Fiinţă, cunoşti sursa divină nemijlocit. Nu mai ai nevoie de credinţă ca să crezi în Dumnezeu, pentru că ştii. Certitudinea e absolută. Ştii. Bogdan e abia la rolul de geniu şi n-a reuşit să explice prea bine ce şi cum. Doar a sugerat.
Acum, care este diferenţa dintre certitudine şi credinţă, dintre a şti şi a crede? E ultima lecţie a lui Iisus la Ghetsimani. Îi spune lui Petre cam aşa. Sărmane, tu crezi, dar nu eşti conectat la sursa divină şi nu ştii. Şi Petre s-a lepădat de trei ori de Iisus în acea noapte!
Stările tranzitorii sunt doar jocuri, roluri. Nu te identifici cu ele. Dar nu te identifici doar dacă simţi, dacă te atrage spre ea starea finală. Altfel rămâi inteligent, geniu sau idiot – mă rog, depinde de fiecare cu ce se identifică, dacă nu are idee că toate acestea sunt doar roluri.
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 11 octombrie la 16:04
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Greșiți, domnule Perşa, când ești geniu ești deja conectat cu Sursa, cu Dumnezeu, fiind un mesager al Lui, tu însuți Divin. Sigur, dvs, cum sunteți departe de genialitate, fiind un gânditor mediocru, un retor mediocru și un om foarte pervers și de rea credință, nu aveți cum, că nu vă permite lipsa de caracter și nici nivelul redus de înțelegere, să știți ce e un geniu, tre să fi tu însuți un geniu ca să știi ce e un geniu și să recunoști unul. Io, în discuția de sub postarea aceasta a domului Soviany, am confirmat că sunt geniu pentru că distinsele femei cu care am conversat au presupus că sunt geniu, și cum am zis să fiu modest, am găsit se cuviință să nu le spun că de fapt sunt mult mai mult decât geniu. În realitate io sunt ceva ce dvs sau alți oameni cu de cultură și inteligență minore, n-ați putea înțelege, întocmai cum calculatoarele de azi nu pot decoda limbaje de programare din viitor :D Și vă rog respectuos să nu vă mai exprimați despre mine cum v-ați exprimat în comentariul anterior pentru că io mereu zic doar numai ce vreau să zic, iar dacă dvs nu puteți înțelege ce zic, nu este frumos să scrieți ce credeți dvs că am vrut să zic. Mulțumesc :D
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 11 octombrie la 16:47 · Editat
Administrează
Diana-Iulia Săsărman
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 11 octombrie la 16:54
Şterge
Mustaria Lui Dan Perşa
Mustaria Lui Dan Perşa Dacă eu, un mediocru fiind, cuprind tot ce ai gândit şi ai putea gândi tu vreodată şi mai gândesc ce nu vei putea tu gândi vreodată sau măcar visa, înseamnă că geniul tău stă sub mediocritatea mea. Ştacheta genialităţii tale e foarte joasă. Nu cred că distinsele doamne te-au întrebat de certitudinile tale deoarece te considerau măcar un geniu. Şi argumentul cel mai prost pe care puteai să-l dai, a fost cel cu poeziile tale. Acolo se vede, până la urmă, isprava! Înţeleg că te-a supărat traducerea mea ironică la pretenţiile tale de genialitate, geniu şi supra-geniu. Dar tocmai pentru că este ironică, nu poţi spune că am vorbit în numele tău.
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 11 octombrie la 17:54
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Păi asta e iluzia tuturor mediocrilor, ei cred că pot cuprinde și că chiar cuprind.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 11 octombrie la 18:55 · Editat
Administrează
Mustaria Lui Dan Perşa
Mustaria Lui Dan Perşa Stoian G. Bogdan Cineva îmi spunea să nu te bag în seamă, deoarece eşti arogant şi nu meriţi, iar dacă discut cu tine, îţi ridic cota. I-am spus că nu te consider arogant, ci eşti doar un mic mitoman, care face un joc mărunt, atât cât îl duce pe el capul. Şi că, oricât m-aş strădui, chiar cu imensa mea forţă, n-am cum să-ţi ridic cota, deoarece cota fiindu-ţi una aproape de nulitate, orice ai înmulţi cu zero, dă tot zero. Şi i-am mai spus că apreciez la tine două lucruri. Nu, nu e ce te aştepţi, nu faptul că mă distrezi pe mine şi pe ceilalţi cu diverse bufonerii atârnă în balanţă. Ci faptul că, văzând în timp mai multe generaţii literare, fiecare scriitor în parte nutrea acele iluzii despre sine din care te nutreşti şi tu, dar nici unul nu s-a apucat să şi le strige în gura mare. Deci ţi-am apreciat curajul de a fi singurul care să abordeze această temă în fond universal umană. Totuşi, nu cred că e vorba despre curaj în cazul tău, ci doar de câteva potriviri. S-a întâmplat să ai acea mitomanie fără de care discursul tău despre tine nu s-ar fi născut. Dar aici se află poezia ta. Pe această muchie, pe această zonă foarte îngustă. Când vrei să ieşi din ea şi să te avânţi în adevărata poezie, nu-ţi reuşeşte, deoarece poezia cere mari înzestrări artistice şi de comprehensiune, pe care nu le ai. Ele sunt, la poeţi, înnăscute şi nu pot fi suplinite prin strădanie. Aflându-te pe această zonă foarte îngustă, care mai este şi monotonă, monocordă nu ai mare lucru de spus. Eu aş putea, de pildă, să mă apuc şi să scriu în vreo două săptămâni vreo sută şi cincizeci de pagini în care să epuizez această temă a ta. Dar nu ai mai avea ce să scrii după aceea şi nu ţi-ai mai găsi rostul pentru tot restul vieţii, pentru că tot discursul ce îl vei scrie tu în toată viaţa ta ar fi deja scris. Ţi-l las, aşadar, ca să ai şi tu o treabă de făcut pe lume. Aştept totuşi ca, la maturitate, să dai câteva propoziţii sau fraze memorabile, care să dea oarece perenitate însăilărilor, altfel tot ce spui va dispărea la o zi sau două după ce ai vorbit. Asta m-ar mulţumi în ce te priveşte şi aş avea satisfacţia că n-am făcut chiar degeaba efortul să te ridic. Despre cel de-al doilea lucru pe care îl apreciez la tine, n-am vreme să mai scriu acum. Poate altădată.
HahaVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
2
· 12 octombrie la 04:36
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Cu adâncă compasiune și pentru elevarea inteligenței dvs, domnule Perşa, vă aduc la cunoștință că am publicat pe blogul meu traducerea Introducerii epopeei Mahabharata. Cât despre impresiile dvs și ale altor detractori ai mei: este scris în textele sacre că nebunii și proștii se rad depreciativ de înțelepți - ca atare nu mă surprinde atitudinea dvs sau a celor care vă dau sfaturi :D Pentru mine, mai niciunul dintre scriitorii și poeții și alți literați contemporani nu există, nu vă citesc pentru că nu mă interesează ce scrieți pentru că știu că nu aveți ce să scrieți, vă bag în seamă ca să mă mai amuz fix cum bag în seamă pisicile tinere, și ca să vă ajut să vă elevați, cu compasiune. Nu am nevoie nici de atenția nici de considerația domniilor voastre, tot ce credeți despre mine și despre arta mea este o consecință a lipsei dvs de atuuri intelectuale și a degenerarii în care vi se află sufletele. În subcultura în care domniile voastre se lăfăie, monopolizand instrumentele de promovare și manipiland bieții tineri care intră în plasele voastre și cenzurandu-ma din invidie și rea credință și rea voință prin tot felul de calomnii și boicoturi de tip securist, sunt ca un trandafir crescut din căcat. Cu cât mă depreciati și mă ignorați și mă calomniati mai mult și mai mulți, cu atât mai înfloritor și mai strălucitor sunt. Sunteți doar niște Salieri pe lângă marele Mozart, ca niște iude pe lângă Hristos, ca niște purici pe lângă vampir, ca niște muște pe lângă vultur, contemporani cu mine ca să-mi amplificati prestația. Și nu omiteti sa va amintiți că, io vă smecheresc pe dvs, nu invers :D Multa sănătate și virtute!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 12 octombrie la 09:54
Administrează
Mustaria Lui Dan Perşa
Mustaria Lui Dan Perşa Uite încă un lucru care-mi place la tine, umorul involuntar. Nu ştiu, poate pe alţii îi deranjează discursul tău mitoman, dar pe mine mă amuză grozav. Despre faptul că ai avea detractori însă, e o pretenţie mult prea peste nivelul tău. Detractori poate avea o personalitate a literaturii, ori nu e cazul tău. Apoi trebuie să-ţi spun că tot ce am discutat cu tine ţine de coaja lucrurilor, acolo unde te afli tu. N-am intrat în chestiuni de profunzime, pentru că nu îţi sunt accesibile şi nu le-ai înţelege. Nici măcar nu visezi la ele! O să mă întrebi de unde ştiu? Pentru că am citit însăilările tale şi ştiu exact cât eşti, unde eşti, ce eşti. Şi nu eşti măcar o îmbucătură, eşti abia o firmitură. Ba chiar şi visele tale sunt găunoase, de vreme ce afirmi că nu ai citit cărţile celorlalţi şi tot ce zici că ştii se bazează doar pe un delir bolnăvicios. În care, între altele, crezi că tu ai înţeles Mahabharata mai bine ca oricine. Ai entuziasme din astea de şcolar. Ştii, avea Ioan Buduca o vorbă: „stai în banca ta”! Multă sănătate, să avem ce bea!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 12 octombrie la 13:31 · Editat
Şterge
Stoian G. Bogdan
Stoian G. Bogdan Păi, domnule Perşa, v-ați băgat în seamă în această conversație cu scopul vădit de a mă detracta și de a vă pune mai presus decât mine inducând în stilul securist care vă caracterizează, prin denigrare și calomnie și minciuni și exagerări, eventualii cititori ai conversației noaste. N-ați stat dvs în banca dvs și v-ați luat prostește de mine sub imperiul disprețului și dușmăniei specifice mediocrilor pentru superiori pe care le susțineți în dvs pentru mine. Nu sunteți în măsură să vorbiți corect despre mine sau despre arta mea, pentru că nu aveți nici calificările morale, nici intelectuale necesare, și oricum, părerea dvs o pentru cine are vreo relevanță dintre înțelepți? Am o carte a dvs de la un critic literar care îmi dădea la un moment dat cărțile pe care nu avea de ce le ține în bibliotecă, m-am uitat pe ea și m-am plictisit rapid: sunteți un scriitor mediocru, se vede că nu erați făcut pentru literatură. Din punctul meu de vedere, nu avem niciun motiv să mai discutăm în această viață, io oricum nu vă citesc pe dvs și nici nu am nevoie să fiu citit de dvs, iar de conversat cu dvs pe subiecte filosofice, n-am ce să conversez, nu aveți calificarea necesară, iar să ne ținem în acest gen de discuții, nu găsesc nimic interesant. Cu prieteni ca dvs în lista de Facebook nu mai am nevoie de dușmani, ca atare o să vă exclud cu stimă. O viață minunată!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 12 octombrie la 13:48
Administrează
Mustaria Lui Dan Perşa
Mustaria Lui Dan Perşa Aici Share înseamnă să transmiţi bucurii şi plăceri pe care le-ai găsit, ca să se bucure şi alţii de ele. Dar când tu vii cu judecăţi incompetente şi impertinente despre oameni cărora nu le ajungi la gleznă şi nici nu le vei ajunge vreodată, atunci îţi pot arăta ce înseamnă scheunatul tău de căţelandru, pe lângă răgetul unui leu! Vezi că la USR există dosarele tuturor scriitorilor care au fost informatori şi securişti. Dosarele acelea sunt probe indubitabile. Te poţi documenta la sursă. Stil securistic ai tu, poate învăţat din familie, şi-o obrăznicie de găinaţ. În ce priveşte cărţile, ţi-am spus deja că eşti inapt să înţelegi profunzimile omeneşti şi nu ai acces la ele, deci eşti inapt şi să înţelegi o carte. Cărţile mele nu sunt de nasul tău! Crezi că nesimţirea te duce la glorie? N-a dus pe nimeni. Te prosteşti doar. Te cerţi cu unul şi cu altul şi asta este opera ta, cearta. Cum poţi avea tupeul să te iei la harţă cu Gheorghe Iorga, sau cu Mugur Grosu pentru că au altă părere decât tine? Sau să crezi că te iei la harţă cu mine! Nu-ţi dai seama că e ca un fel de milogeală de a fi luat în seamă cumva, oricum, prin orice mijloace? Te-am sfătuit să-ţi vezi de treburi, să lucrezi la proiectul cu Mahabharata, care este proiectul tău şi în care eu am adus oameni valoroşi, dar în loc să faci ceva, să aduci de pildă nişte colegi de generaţie, te-ai ţinut doar de reprezentaţii de saltimbanc, atacând frontal pe unii şi pe alţii, ponegrind scriitori şi literatura română. Literatură care, pentru zeflemeaua care eşti, nici nu există. Cum naiba ai absolvit un liceu? Că nu ai nici cunoştinţe de primară! Îţi mai atrag unii atenţia pe aici că eşti agramat, iar gramatica este pentru literat cum sunt notele muzicale pentru compozitor. Poţi compune o melodie fără să cunoşti notele muzicale? Iar tu o ţii gaia-maţu că eşti geniu. Şi nu s-ar supăra nimeni pentru asta, dacă în micimea ta, n-ai deveni aşa mitocan, încât să dai tu lecţii de literatură, de filozofie şi de morală! Cred că nu îţi sunt toţi boii acasă!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde ·
1
· 12 octombrie la 19:54
Şterge
Stef Mihaela
Stef Mihaela E suficient ! Patru in cariera ta, patru in a lui X, patru in a lui...aveam o tara de scriitori !
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 10 octombrie la 15:43
Şterge
Miki Vieru
Miki Vieru pune-mă si pe mine!!!!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 11 octombrie la 03:03
Şterge
Miruna Budisteanu
Miruna Budisteanu E firesc..
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 11 octombrie la 07:43
Şterge
Ileana Bâja
Ileana Bâja Domnule Octavian Soviany, au confirmat cei care scriau bine? Sau cei care scriau foarte bine?
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 11 octombrie la 21:21
Şterge
Lăcrimioara Iva
Lăcrimioara Iva Da,este bine!
Îmi placeVezi mai multe reacţii
· Răspunde · 12 octombrie la 11:26 · Editat
Şterge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu