duminică, 20 august 2017

RIP Mircea Tuglea


Pe Mircea Tuglea l-am cunoscut pe cand participam pe la colocvii, și-am găsit în domnia sa un spirit demn și neîntinat. Parcă mi-a și publicat o poezie în revista Tomis acu 10 ani.. Mai  în urmă cu doo trei luni mi-a solicitat pe facebook o expresie pentru o replica a romanului la care lucra, respectiv expresia: miere de albine este clipele cu tine.. I-am oferit-o cu bucurie - mulți scriitori contemporani  de 'vogă' îmi preiau expresii, versuri, atitudini și idei întregi, fără să mă întrebe sau crediteze, profitând de cenzura contondentă care mi se aplică prin voința perversă și hoțească a mai marilor zilei; am fost plăcut surprins  de gestul de a-mi solicita respectiva expresie al domnului Mircea Tuglea, care mi-a confirmat nivelul superior de civilizație și cultură al domniei sale. A murit  înecat în mare.. probabil Varuna, Zeul Apei, a dorit să-l aibă în paradisul său.. Odihnescă-se-n pace !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu