luni, 31 octombrie 2016

Ieri am implinit treistrei de ani


Am ajuns iata la aceasta venerabila varsta si ma simt foarte bine
Mi-am dat seama ca nu-mi e util sa fac politica in tara asta si-o sa ma abtin sa mai comentez politic
Mi-am dat seama ca numai si a vorbi despre porcime este un act maculator
Si io cum sunt tanar luminat de la tzara arhitalentat n-are rost nici sa mai acord atentie noroiului de pe si din capul natiunii
Ma gandesc ca-i util chiar sa ma abtin de la orice comentarii ca parca mi-am luat prea in serios rolul de invatator
Ma gandesc sa ma si mut intr-o tara mai civilizata din moment ce n-am nicio sansa sa traiesc in civilizatie si omenie in tara asta
Intr-o tara mai solara ca aici e prea multa umbra si se anunta o porceala si-o saracie si mai si
Nici nu votez anu asta ca si asta mi se pare un act maculator - Sa alegi porcinele care ti se par mai putin penale nu-i un act civic
Odata cu mine va pleca soarele de pe cerul tarii asteia
Si dracii se vor inmulti pe strazi
Ce soarta nefericita pe natia asta sa fie guvernata de draci impielitzati si sa decada ea insasi la nivelul dracilor impielitati
Ma uitam ieri dimineata pe cer, treceau pe sub senin niste avioane care lasau niste dare cat te uitai in lung si-n lat, si imediat s-a inourat si n-am mai vazut soarele
Si-un vant geaman cu Mistralul ce aducea din departari tipetele femeilor batute si ale copiilor lihniti
Da am continuat sa ma simt ca si cand ar fi fost foarte senin
Atunci mi-am dat seama ca daca ma simt ca si cand ar fi foarte senin in vant sub nori si fara soare sigur ma pot simti si mai bine sub un azur senin si plin de soare - si m-am simtit chiar si mai bine
La treistrei de ani cunosc raspunsurile la marile intrebari ale filosofiei si traiesc prin lumina lor
Cei inconstienti de marile raspunsuri traiesc in bezna beznei si umbla ca somnambulii
Altfel ce sa mai zic... nu mai zic nimic si ma simt in continuare foarte foarte bine :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu