duminică, 11 septembrie 2016

;;;






Am inceput sa alerg de cateva zile iar in seara asta m-am dus pe stadion sa bag niste ture. Sub soarele exuberant al apusului, descult, am demarat pe laturile terenului de fotbal. Prima tura am obosit putin, la a doua am observat ca e mai bine, iar la a treia am inteles ca cu cat alerg mai mult cu-atat obosesc mai putin si cu-atat alerg mai bine. Pe la tura douazeci si ceva penisul mi-a intrat intr-o stare de erectie deosebita incat inspre tura treizeci mi-am descheiat siretul barmudelor roz care s-au prelins pe picioarele mele bronzate pana jos pe iarba frizata care imi extazia talpile. Pe la a treistreia tura mi-am dat seama ca daca n-as mai misca picioarele tot as inainta fix ca-n poemul meu cardel acel calugar tras in zbor spre ceruri de propriul falus . Si-am inceput sa incordez picioarele de la talpi pana-n plex si instantaneu am fost tras intr-un salt de vreo doi metri inainte si le vreo douaj de cm deasupra varfului ierbii prin puterea barbatiei ca un cerb intr-un salt de pe un pisc pe altul. Si cum n-am putut sa ma mentin in a er decat atat, am pasit iar cat sa-mi iau un vant mai bun. Ceea ce-am si facut si barbatia tot doi metri si ceva m-a purtat in aer dar la o inaltime mai mare fata de varful ierbii. Asta nu mi-a cazut bine si m-am gandit ca e execrabila conditia mea fizica in momentul acela. M-am consolat rapid amintindu-mi ca alerg de doar trei zile.
Cand am ajuns in oras, ce-mi zice un prieten? Ca cica m-a vazut cineva fugind ca nebunu pe stadion in curul gol si plin de cacat, de un cacat pe care cica mi-l intindeam pe mine ca pe-o lotiune pretioasa. Am ras sincer si m-am gandit ca mincinosi ca-n orasul asta care sa le infloreasca atat de romantat





Am observat de mai multa vreme ca multi oameni au un dezechilibru facial acut, adica au jumatatile fetei inegale. Am crezut ca e o malformatie specifica natiei noastre, stiind ce experimente s-au tot facut pe pieile noastre, dar am observat-o si la indivizii altor natiuni. Se stie ca omul are doua laturi, una feminina si alta masculina si doi poli, unul pozitiv si celalalt negativ, si se mai stie ca emisfera stanga cerebrala este masculina, logica, empirica, iar emisfera dreapta, feminina, fantastica, poetica, divina. Daca te uiti, o sa vezi ca jumatatea stanga a fetei oamenilor la care fac referire, cat si ochiul stang, sunt mai proeminente, mai mari si uneori chiar mai frumoase decat jumatatea dreapta a fetei si ochiul drept . La unii oameni, daca te uiti atent, o sa vezi ca partea dreapta e hada si ochiul drept mai mic decat cel stang, ba chiar si mai decolorat. Am observat aceasta malformatie si la Presedinti de State, inclusiv la fostul Presedinte al tarii noastre, inclusiv la actualui Presedinte al Rusiei, inclusiv la lideri spirituali din lume. Ce conduce la aceasta malformatie este neutilizarea emisferei cerebrale drepte, manifestarea sociala nedreapta, o gandire eronata bazata pe un set de valori fals, o manifestare nedreapta fata de tine insuti si fata de inima ta, ca sa zic asea, un conflict intre cele doua laturi care formeaza persoana, si altele de acest gen. Am observat aceasta malformatie si la femeile care nu traiesc in acord cu feminitatea lor naturala, nenumarate femei.. Dar cel mai mult am observat asta la oamenii de stanga. Oamenii de stanga, ca de aia li se si zice ca-s de stanga, au parte dreapta a fetei pricajita, flasca, lasata, mai ales batranetul de stanga, care e extrem de numeros. Daca te uiti la Statuile faraonilor o sa vezi ca fetele lor erau perfecte, jumatatea stanga si cea dreapta a statuilor respective, dar si a craniilor lor, fiind simetrice. Faraonii nu erau de stanga :D Uratenia, slutenia, sunt consecintele unui trai disarmonic cu natura, divinul si sinele. Politica mondiala este facuta de oameni foarte urati, iar asta creeaza un mare mers al lucrurilor care urateste si oamenii nevinovati. Intr-un poem spuneam ca Banii au fost inventati de urati ca sa futa si ei ceva, si ca Dragostea a fost promulgata de smecheri ca sa nu mai plateasca pentru sex. Cand Statele vor fi guvernate de oameni frumosi, cu jumatatile fetei simetrice, tineri si supradotati, lumea va fi un loc sigur, iar saracia va fi o veche amintire. Cat vor conduce uratii, care prin starea lor de urati nu agreeaza frumosii pentru ca le iau fatza , lumea va fi si mai si in rau. E o chestiune de estetica.. Uratii nu-s frumosi :D Uratii, chiar daca cine se-aseamana se-aduna, dovada si electoratul masiv al psdului, trebuie sa tine cu frumosii, ca sa ajunga si ei frumosi :D Acuma, ca sa scapi de malformatia respectiva tre sa te uiti crucis la nas, la varful nasului, macar o ora pe zi.






In limba romana, ca in orice alta limba sau poate mai mult ca in orice alta limba, avem cateva cuvinte, extrem de suculente si preferate in exprimarea particulara, care in exprimarea publica si in cea artistica sunt interzise.. sau se vor interzise. Stim cu totii cuvintele acestea si cu totii le-am utilizat si le utilizam cu mai multa sau mai putina placere.. ele sunt: pula, pizda, coaie, futai, muie etc. Pentru ca sunt sau se vor inter zise si pentru ca lumea are o reactie interesanta cand le vede sau le aude in discursuri literare sau publice, mai ales snobimea si semidoctimea, io le utilizez. Nu mai spun ca cuvintul "pizda" mi se pare ca are o rezonanta acustica speciala si o putere magica cand e utilizat oral cu talent in conjuncturi deosebite dar si scris. Gandindu-ma de ce sunt sau se vor aceste minunate cuvinte interzise mi-am adus aminte de Decalogul lui Noam Chomsky despre Manipularea si Controlul cetatenilor. Mai precis, mi-am adus aminte de aceasta a cincea porunca a Decalogului:
"5. Poporul trebuie să aibă o gândire care să nu îi permită sesizarea legăturii dintre cauze și efecte
Pentru aceasta: Să te adresezi oamenilor ca și cum ar avea cu toții o gândire infantilă. În felul acesta, îndrepti mulțimile spre un tip de gândire superficială, naivă și cu predispoziție la intoxicări informaționale."
In tara noastra, de peste cincizeci de ani acest Decalog este respectat cu sfintenie de catre guvernanti, iar asta se poate observa in starea generala a natiunii.
Daca iti amintesti, din copilarie parintii si alti adulti ti-au interzis sa "vorbesti urat" sau "murdar" adica sa utilizezi in exprimare cuvintele enumerate mai sus. Motivul este ca si lor li s-a interzis cand erau copii de catre parinti si alti adulti sa le utilizeze. Ei, si cand ti se interzice cand esti adult de catre tot felul de conventionale si presupuse "autoritati", mai ales cand esti artist sau superartist, se incearca cu tine o regresie temporala infantila si nu poti sa nu iti pui intrebarea daca cineva nu incearca sa te patroneze, sa te normeze, sa-ti impuna o conduita literara sau artistica in baza gandirii sale, sa te cenzureze, sa te discrimineze, sa ti se adreseze ca si gand ai avea o gandire infantila, din moment ce asta ti se intampla si in copilarie. Sunt sigur ca pentru ca poporul sa aiba o gandire care sa nu-i permita sesizarea legaturii dintre cauze si efecte acele conventionale si presupuse "autoritati" ni se adreseaza noua cetatenilor, prin "intelectualii"
formatori de opinie pe care -i rasplatesc, ca si gand am avea cu totii o gandirea infantila, inclusiv noua, superartistilor care, pana la urma, stim ca e o conventie ca traim intr-o tara, ca tara se cheama Romania, ca are statul pe care-l are, ca are guvernanti, ca are guvernantii pe care-i are samd si ca guvintele pula, pizda, coaie, futai sunt "vulgare" "obscene" samd.





Haina ta e sclipirea blitzurilor, ce cauți în dulap?

Ce i cu blugii ăia pe tine tu?
Buci ca ale tale jur că numai în curcubee încap.
Dă i jiosss, încet, încet, încet că te maculează
Cu mișcările tale perfecte ce, inima- mi detone ază


Vaai.. Cinșpe ani îmi luam pentru tine dacă nu cădeai,
Că ntre coapsele astea ai rai.. rai rai.. Tu

Mă instigi cu talentul tău de artistă și cu
Toată dragostea și ardoarea care te coordonează acu

Mmm ce femee poți fi, îmi amplifici luumina ochilor

Vreau să fac cu tine
ce fac brahmanii cu soțiile regilor






Azi era sa ma indragostesc de fosta nevasta a unui vechi amic.
Ceva fin, blond, etarat, angelic si parca translucid
cu lumina curcubeescenta a sephirotilor iradiindu-ma buclat din toate partile.
N-o mai salutam ca n-am mai avut chef
da m-am intersesctat saptamana trecuta cu ea imbracata cu profund stil
si elegant cand chiar am fost placut surprins de feminitatea ei pe trotuarul nou imaculat sclipitor
si n-am ascuns asta cand am privit-o cu o admiratie cumva si ironica
fara sa o salut
iar ea a observat metastarea mea admirativa si-a fost flatata de sinceritate ca
azi cand am salutat-o cu Buna seara pe ea si pe nevasta altui vechi amic
mai ca era sa ma imbratiseze cu ochii fascinati.
Da nu m-am indragostit ca evit sa-mi arunc dragostea aia asea
da fraiera se gandeste vibrant la mine c -o simt






Citesc de cateva zile romanul Calea Victoriei. N-am citit roman mai interesant in literatura asta. Cezar Petrescu e mare. Orator de inalta calitate. Calea Victoriei nu este doar un roman, ci si un almanah al mentalitatilor, o carte de psihologie, dar cel mai mult este un manual care te invata cum sa te comporti in aceasta tara in care totul se repeta si-n care, asa cum zicea si Eminescu, 's alte masti insa aceleasi roluri si aceeasi piesa, asa incat sa pasesti demn, sigur si constient de pericole pe acea cale a victoriei la capatul careia numai cei intelepti ajung. Lirismul frazelor este senzational , cu efect cinematografic, efectiv te teleporteaza in scenele cartii - multi poeti contemporani nu-si ridica versurile la inaltimea frazelor acestui roman care, este atat de smecher incat isi face si autocritica literara . Este frumos sa observi ca in cultura romana exista si oameni ca Cezar Petrescu





Ieri am auzit o poveste foarte interesanta de la bunul meu prieten Chiri . Cica saptamana trecuta, din centrul orasului nostru natal un tiganus l-a vreo douaj si de ani, sau sa-i zic rrom? s-a urcat intr-un taxi spre gara unei comune apropiate. Cand a ajuns la destinatie i-a platit taximetristului cursa, dupa care s-a razgandit si i-a zis amenintator sa-i dea banii inapoi. Acesta s-a supus si i-a dat banii pe cursa inapoi, dar tiganul, vazandu-i slabiciunea si beat fiind, i-a zis amenintator sa-i dea si ceilalti bani pe care-i are. Acesta s-a supus si i-a dat si banii pe care-i mai avea, dar tiganul, vazandu-i slabiciunea si beat fiind, a luat taximetristul la bataie, l-a scos din masina, l-a batut consistent si s-a urcat in locul soferului . A inceput sa faca ture pe-acolo si taximetristul l-a sunat pe patronul sau care-mi e si amic. I-a zis cele petrecute si patronul a sunat la politie. Dispecerul i-a zis ca nu are masina disponibila s-o trimita cu un echipaj la locul incidentului unde tiganul inca isi facea de cap cu taxiul. Patronul i-a zis ca plateste el un taxi numai sa ajung a un echipaj acolo. A platit un taxi pentru un echipaj format dintr-un binecunoscut politist pentru inalta competenta si un jandarm. Cand echipajul a ajuns la locul faptei l-au gasit pe soferul taxiului si victima a infractiunii de talharie batut. Intre timp, tiganul intrase cu taxiul intr-un po d sau, sub un pod. Binecunoscutul politist pentru competenta a primit plangerea orala a taximetristului si, analizand locul si tiganul care nu plecase si care a recunoscut faptele cu tupeu , i-a zis victimei ceva ce numai un politist cu inalta competenta ar putea spune. I-a zis ca crede ca in realitate el, soferul, a intrat cu taxiul in pod sau sub pod si ca s-a inteles cu tiganul sa i a el fapta pentru ca el, taximetristul, sa nu ramana fara permis si ca sa primeasca asigurarea. Nu s-a intocmit dosar penal, talharul a ramas in libertate, iar taximetristul si patronul sau pagubiti . 






Nimic nu-i mai sfasietor in noapte
ca bocetul prelung al unui ciobanesc legat
parca de o eternitate-n lantul lor.

 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu