marți, 30 august 2016

Mdea

Mie, unu, actualul Guvern si actualui Presedinte nu-mi folosesc la nimic. Viata mea artistica s-a inrautatit decand cu noul Guvern si cu noul Presedintele . Ca artist, desi sunt Soarele Literaturii Mondiale , mi se interzice accesul la edituri, la reviste, iar celor care vor sa scrie despre cartile mele nu li se aproba articolele si li se spune sa stea linistiti. Nu mai zic ca merit sa mi se ofere o gramada de lucruri, conform legilor in viguare, care nu mi se ofera din reavointa samd. Nu mai zic ca primesc facturi umflate de la astia cu lumina si gazele, caci legile in vigurare permit companiilor care vand electricitate si gaz sa umfle facturile. Nu mai zic ca sunt in proces cu Statul, pe raspundere civila delictuala in calitate de reclamant, de cativa ani deja, si ca Statul a tot refuzat prin hotarari ilegale sa-mi dea suma pe care am solicitat-o si care mi se cuvine cu titlul de daune morale, respectiv suma de o suta treizeci si cinci de milioane de lei , suma cu care chiar vreau sa parasesc tara asta definitiv, pentru ca sunt prea elevat pentru tzarania si subcultura de-aici . Ce sa stau io, vultur, intr-o tara de haini si claponi? Nu mai zic ca sunt singurul autor de Nobel din tara asta, atat prin destin cat si prin opera, si ca nici nu sunt nominalizat la Premiul ala pe care oricum l-am primit acusi. Nu mai zic ca n-am casa in tara asta si nicaieri, ca am fost exlus din profesia de avocat in mod ilegal si abuziv, pe motiv ca nu m-am prezentat la trei sesiuni de examen pentru definitivarea in profesie, in conditiile in care Legea prevede ca excluderea din profesie se face atunci cand stagiarul este respins dupa examen, si nu pentru ca este absent asa cum am fost io. Desi nu ma simt o victima, in realitate sunt o victima a nesimtirii si coruptiei functionarilor statului. Si de ce toate astea? Pentru ca am avut tupeul sa scriu Adevarurile cele mai stanjenitoare si cele mai fantastice despre ce se intampla cu si in tara asta si, pentru ca sunt politician, probabil singurul politician care as putea eradica saracia, coruptia, rasismul, sovinismul si xenofobia, si ceilalti factori care cauzeaza degenerarea indivizilor natiei, inclusiv degenerarea. Cand intentionam sa cadndidez pentru functia de deputat la alegerile parlamentare precedente mi s-a facut o manevra de toata frumusetea: Tatal meu, astazi decedat, a fost arestat in mod abiziv si ilegal si tinut in arest preventiv abuziv timp de saisprezece zile, in conditiile in care starea sanatatii sale era extrem de grava, suferea de Scleroza Laterala Amiotrofica , dupa care a fost trimis in Austria unde era martor intr-un proces . Asta dupa ce unul dintre spansorii mei de-atunci a fost si el arestat in mod ilegal si abuziv . Am inteles atunci ca cu politica in tara asta nu-i asa cum prevede legea, ci asa cum vor mafiile functionaresti si mafiile de partid, ca uratii care guverneaza sunt in stare de orice ca sa-si pastreze functiile si puterea, si ca pot folosi aparatul de stat inclusiv pentru abuzuri . Nu mai spun ca in anul doomii treisprezece, in timp ce locuiam intr-o curte comuna cu un soldat angajat mapn si familia sa impreuna cu iubita mea de-atunci, am fost iradiat intr-o noapte cu microunde sau ceva de m-am trezit a doua zi stramb de niste dureri cumplite, iar iubita mea de-atunci la fel. Am avut noroc ca faceam yoga si ca mi-am revenit repede, desi si in prezent mai am sechele. Nu mai zic ca mi se asculta telefonul de parca cine stie ce mari discutii as avea.
Tara asta, fiind sub ocupatie de sute de ani, fiind ca o mingie de pingpong pe care marile puteri o paseaza de la una la alta, are mai mereu guverne care nu suporta indivizii cu inteligenta superioara, geniile, care au pretentia sa li se respecte dreptul, care au intentii nobile intru elevare spirituala si sociala, care merita tratamante deosebite gen scutiri de taxe si impozite, pensii speciale pentru inalte merite culturale samd. De ce? Pentru ca guvernantii sunt soldati [agenti militari la ordin] nu politicieni, soldati pusi dintre indivizii mediocri, subcultivati, cacanari, perversi, escroci, de alta etnie, tocmai ca indivizii cu inteligenta superioara, geniile, sa nu cumva sa ajunga sa obtina puterea politica, nici sa destepte natia, pentru ca tara sa fie in continuare sub ocupatie, platitoare de tribut , plantatie. Noi tre sa stam la cheremul si la cariciu , cand a liderilor rusilor, cand a liderilor nemtilor, cand a liderilor americanilor, cand a liderilor ungurilor, cand a liderilor evreilor, cand a tuturor la un loc .. fix ca ultimii scalvi. De ce? Ca-s mai haladiti.
Nu-i frumos ce mi se intampla mie in tara asta, nici ce sa intampla in tara asta de atata amar de vreme, nu-i nici drept si nici placut vederii Ochiului Tatalul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu