vineri, 26 februarie 2016

Nu este necesar să fie important acest anunţ


Este privilegiul meu să te invit să comanzi poate cea mai electrizantă parfumată şi încântătoare carte scrisă mileniul acesta în limba română, supranumită: DRAGOSTE. Aşa o bijuterie lirică numai lordesele primesc cado, iar numai craii de rasă superioară ireproşabil oferă cu preţuire, astăzi acum aici fie că vrei să-ţi oferi, fie că vrei să oferi sau, fie că vrei să ţi se ofere, îţi comunic absolut serios: DORINŢA TA E COMANDA MEA. Iată acele vorbe fără timiditate, iată acele vorbe fără respect pentru rezistenţa feminină, iată acele vorbe care fac femeile să se simtă în largul lor şi le pătrund în spirit.

Am decis să deschid seiful să înfrumuseţez lumea şi ofer prilejul primelor şi primilor 111 doritoare şi doritori să comande DRAGOSTE la aproape jumătate de preţ. Iată oportunitatea de a comanda astăzi la numai doar 57 de lei unul dintre primele 111 exemplare speciale ale albumului de vibraţii psihedelice DRAGOSTE.

Dacă nu te-ai gândit că îi poţi dărui iubitei tale o carte pentru a o fascina şi chiar înrobi cu savoarea expresiilor unui "savant sentimental" iată prilejul perfect să-i oferi ceva pentru care te va răsplăti delicios şi te va considera mereu aparte. Dacă vrei, tu, lordeso, să cunoşti acele cuvinte care fascinează mereu garantat, îndrăzneşte şi comandă. Dacă vrei să-ţi iniţiezi fiul întru a putea insinua sensaţiile cele mai alese în femeile pe care le doreşte, pentru a le putea conduce imaginaţia şi emoţiile, iată oportunitatea pentru a-i oferi ce numai un părinte distins oferă. Iar dacă vrei să-ţi pregăteşti fiica sau sora pentru a nu pica în mrejele seducătorilor care pretinzând că joacă "magic" duc de nas fetele le fut şi dispar, DRAGOSTE este manualul de formule magice mai mult ca perfect.

57 de lei pe ceva ce valorează etern mai mult e îmbogăţire fără justă cauza, de-aceea odată avută-n posesie, cartea DRAGOSTE trebuie ţinută în mare secret. Nu se ştie când ţi-ar putea fi furată, confiscată sau chiar impozitată drept bun de imensă valoare şi importanţă :D Şi, oricum, o aşa tehnologie lingvistică simplă ca un te iubesc şi strălucitoare înmiit nu poate fi lăsată pe mâini şirete.

Intenţionez să ofer spre cumpărare exemplarele ulterioare celor o sută unşpe la preţul de 99 de lei, iar pentru a nu ajunge în gura vreunui neisprăvit aceste formule absolut magice, voi mari preţul oricând va fi necesar. Dacă credeai că comanzi DRAGOSTE află că comanzi totodată un titlu cu putere financiară, un bun exclusivist tot mai valoros în timp - un edict senzuoal. Garantat. Şi dacă eşti întâmplător bâlbâit prin puterea cărţii DRAGOSTE vei putea ora ca profetul care a declamat: Femeile nu trăiesc doar cu sex şi mâncare, ci cu fiecare Cuvânt Al Lui Dumnezeu.

Am creat mărcile semantice care formează cartea DRAGOSTE pentru cele mai excepţionale şi minunate femei care m-au iubit până-n văzduhuri, încântat de farmece şi extaze, dar şi pentru cele mai înţepate să mi le supun, formule hipnotice hoaţe, le-am aşezat într-o ordine care aprinde supercolor acea poveste în care ai vrea să-ţi petreci toate visele, le-am aşezat ca pe lumina unei orbitoare coroane într-un material grafic de cea mai înalta calitate, foi imaculate în coperţi cartonate sclipind. Acum că citesc ce-am scris pan-acum, mai că-mi vine chiar să măresc preţul cu nouă lei :D Nici nu mă gândesc să nu o dau chiar cu 66 de lei. Că 66 face mai bine legătură cu preţul ulterior decât 57. Ha ha, o să-l ofer cu 57 cum am spus că nu mă mai uit la nouă lei io acuma. Şi plăteşti tu taxele de expediere pentru comandă în ţară sau în străinătate. Sigur că exemplarul pe care îl comanzi va conţine în interior cu litere tipografice numele tău sau altul pe care mi-l vei indica, data achiziţiei şi eventual preţul.

Permite-ţi acum să intri în posesia unuia dintre cele 111 exemplare DRAGOSTE la preţul de 57 lei

Dorinţa ta e acum Comanda mea la adresa de mail stoiangbogdan@yahoo.com sau pe facebook în privat la Stoian G. Bogdan - mai târziu s-ar putea ca oferta să fie valabilă deja la un preţ mai piperat, aşadar simte-te liber/ă să apeşi  numele meu şi comandă de la mine direct


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu