duminică, 18 octombrie 2015

ADN

Stiinta moderna demonstreaza ca evolutia spirituala este identica cu evolutia genetica, cu evolutia ADN-ului uman. Cum ar veni, cu cat esti mai degenerat, cu-atat esti mai inevoluat spiritual, cu-atat tre sa practici mai mult spiritualitatea. Tot stiinta moderna demonstreaza ca ADN-ul omului modern este profund degenerat, in sensul ca, ADN-ul omului modern are doo helixuri dar are "mufe" pentru doispe helixuri. Cum ar veni, suntem varza, suntem sub talpa potentialului nostru latent. Desi nu toti suntem sub aceasta talpa emoticon grin Tot stiinta moderna observa ca exista niste oameni care au mai multe helixuri ADN emoticon grin Iar oamenii aia au mai multe si mai interesante abilitati decat restul oamenilor. Tot stiinta moderna demonstreaza ca poluarea are un efect distructiv asupra ADN-ului uman. Zaharul, nu mai zic. Carnea.. otrava. Sexul fara continenta.. automutilare. Ce sa zic, tot stiinta moderna demonstreaza ca stresul, munca, saracia, inechitatea degenereaza ADNul uman. Cum ar tot ce este bun si de baza in Civilizatia contemporana este nu rau, ci si mai rau, este degenerativ, te strica, te handicapeaza. Si, mare Mare MARE ATENTIE tot stiinta moderna demonstreaza ca atunci cand un membru al speciei se degenereaza, toti membrii speciei se degenereaza intr-o anumita masura, si cand un membru al speciei se regenereaza, evolueaza spiritual, toti membri speciei, dar nu doar noi astia de-aici, ci toti care suntem in Univers si santem mai multi decat stele pe cer, evoluam.
Daca privesti, asa cum spuneam, lumea, si felul cum functioneaza ea, o sa-ti dai seama ca lumea functioneaza intru degenerearea si autodistrugerea noastra, ca noi functionam inspre asta. De ce se intampla asta? Pentru ca ne-am degenerat atat de rau incat am auns atat de lipsiti de intelepciune, de sine, incat practic traim sinucigas, degenerativ. Si suntem in pragul celui de-al treilea Razboi Mondial, mare atentie.
Cunoscand aceasta informatie si multa alta informatie, io, care am printre alte nume titlul Stoian G. Bogdan, am gandit o filosofie politica, un Stat Mondial, o Noua Ordine Mondiala, care sa aiba ca scop regenerarea speciei. Repet, am gandit ceva care sa aiba ca scop regenerarea speciei, adica fluturi din viermii care suntem, printese din broastele care suntem, zei din oamenii care suntem. Io si Isus Hristos suntem omologi, daca el e lama eu sunt manerul. Caci deca Iisus Hristos a dat Calea pentru regenerarea speciei, pentru a-ti autoregenera, tu, individual, ADN-ul, acum doomii de ani, io mi-am dat seama ca nu poti produce evolutia speciei, in ansamblu, decat politic. Si-am gandit Statul Spiritual, Statul care sa produca prima generatie de zei. Ca-i mai usor sa faci din actualii si viitorii copii zei, [ca-n bancul cu creierele, e mai valolos unul gol decat unul ca al lui Einstein] decat adultii actuali, desi e foarte usor si asta. Tesla, marere Tesla, zicea ca el se gendeste sa faca in asa fel incat toti sa ne nastem Cristi, zei, cum ar veni, si daca Tesla a gandit, conform axiomei Tot ce gandesti este posibl, si daca reincarnarea este fapt stiintific dovedit, inseamna ca mai devreme sau mai tarziu toti ne vom naste zei, pentru ca toti am fost si suntem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu