marți, 18 august 2015

Cheia pentru siguranta, prosperitate, propasire spirituala si abundenta


Cand eram stundent la Drept il aveam printre alti distinsi si remarcabili profesori si pe "Parintele Constitutiei" Antonie Iorgovan. Era o placere sa asisti la cursurile domniei sale, atunci cand timpul ii permitea sa ajunga la ele, pentru ca evectiv iti largea campul constiintei cand vorbea. Preda Dreptul Administrativ si o data, dupa un curs, l-am intrebat despre Constitutie. Stiam ca Constitutia Romaniei este inspirata dupa Constitutia Belgiei si mai stiam si ca Belgia este Regat. I-am zis ca, oare Constitutia n-ar fi intr-adevar fezabila daca un Rege ar garanta respectarea si aplicarea ei, un Rege in fata caruia sa raspunda atat Presedintele, cat si Guvernul, Parlamentul si Patriarhul? M-a privit cu condescendenta si mi-a zis: "Ai inteles."
Romania are o Casa Regala, dar respectiva Casa Regala nu este si a romanilor, caci daca ne amintim Istoria, respectivele Altete care pot fi Incoronate care o formeaza nu-s nici din tarana Romaniei plamaditi si n-au nici sangele romanilor prin vene - sunt nemti. Iar daca e sa ma intrebe cineva pe mine, n-au nici sangele albastru al adevaratilor Regi, care este un eter, nu un sange - probabil ca unul sau mai multi stamosi de-ai lor au avut acel eter prin vene... Drept e ca nemtii se trag din daci, doar ca, in raport cu noi, care suntem din mama dacilor, desi fututi si rasfututi de jepcarii care ne-au cotropit, ei pe ei se situeaza plini de trufie si coercitiv pe o treapta superioara, si nici nu practica filosofia daca, pentru ca sunt, asa cum au demonstrat-o, un popor violent, jepcar, barbar. In plus, cand au pierdut Al Doilea Razboi Mondial, ne-au dat drept Dauna. Nu mai putem sa fim exploatati si dati drept dauna cand pierd nemtii vreun Razboi, ca sa ne stoarca si nedreptateasca Castigatorii. Nu mai putem fi nici Guvernati in mod defectuos, insidios, prost, genocidal ca pana acum. Nu mai putem fi nici blocati in a ne manifesta Cultura Ancestrala si Identitatea Magistrala. Si nu mai putem fi nici blocati sa ne creem Tara si Nivelul de Trai pe care Putem si Meritam sa le avem. Ne-ajung Opesiunile la care am fost si suntem supusi, ne-ajunge SubsubCultura si Educatia
Indobitocitoare care ni se administreaza, ba chiar ne ajunge si tratamentul injust si lipsit de respect si consideratie care ni se aplica atat din interior cat si din exterior. Ne-ajung multe, toate cele inechitabile la care suntem supusi. Ne-ajunge sa ne conduca oameni care nu ne reprezinta si nu ne reprezinta interesele, ne-ajunge sa fim piata de desfacere pentru produse lipsite de calitate, ba chiar nocive, alimentare, vestimentare, cosmentice, culturale, ne-ajunge sa ni se fure resursele tarii, tara, ne-ajunge sa platim facturi exorbitante la electricitate, gaze, carburanti, in conditiile in care salariile noastre sunt jalnice, si ne-ajunge sa platim pentru resursele de pe teritoriul tarii noastre preturi exorbitante la straini. Ne-ajunge sa mancam produsele modificate genetic pe care Rusia si Scotia le-a interzis pe motiv ca sunt nocive, ne-ajunge sa bem lapte care nu e lapte, vin care nu e vin, bere care nu e bere, ulei care nu e ulei, apa cu otravuri samd. Ne-ajunge sa fim condusi in detrimentul nostru, cu japca, ne-ajunge sa platim taxele si impozitele care ni se impun si sa nu beneficiem de pe urma lor. Ne-am saturat de Sistemul Sanitar jalnic. Ne-am saturat de Mass-Media de cacat care ne impoasca cu cacat ideologic. Ne-am saturat sa ne plece geniile si desteptii peste hotare ca nu au si nu li se asigura climat propice pentru a se menifesta, pentru a crea, pentru a-si materializa proiectele. Ne-am saturat de uratii din subCultura, de de martalogii din Academie, de Impotentii din Institute. Ne-am saturat de Manipulare si Propaganda. Ne-am saturat de vibratia joasa care ni se impune. Ne-am saturat sa fim campul de bataie al Imperiilor. Ne-am saturat sa fim Capital. Ne-am saturat sa fim Generatii de Sacrificiu.
Ca sa facem Statul un instrument pentru propasire spirituala si sociala, avand in vedere ca Presenditia e pe cararea ei, Guvernul e pe cararea lui, Parlamentul e pe cararea lui, BORu e pe cararea ei samd, este necesar sa producem un Rege, dar si mai bine, un Cuplu Regal. Casa Regala a Romaniei nu ne poate asigura un Rege care sa ne inteleaga spiritul si adevaratele nevoi, ca n-are spiritul nostru prin vene. Regele, desi sharmant, e destul de in varsta, Regina n-ar avea succes caci suntem patriarhali si inca necizelati ca sa o incantam, fiica si ginerele nu prea zambesc, printul Nicolas a fost retras de pe Linie, nici el nu era potrivit, l-am intrebat pe facebook, politicos, cum este sa fi nobil si nu mi-a raspuns.. Pai daca nu mi-a raspuns, n-a dat dovada de Noblete, nici de Intelepciune - cum sa fii viitor Rege si sa taci cand ti se adreseaza cu cel mai nou si briliant Intelepoet al romanilor si-al Lumii intregi, nascut nu facut si facut prin el insusi nu prin titluri mostenite  :D Dar Casa Regala ne poate asigura o printesa frumoasa, gratioasa, sharmanta si virgina, cu care sa regeasca Regele pe care l-a produs si il produce Poporul Roman :D Cu Dumneanoastra
Sau daca are cineva o idee mai geniala ca asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu