sâmbătă, 27 iunie 2015

Dragoste

Cand eram mai pusi asa si mai precoce ieseam la discoteca cu baietii mai mari si-mi placeau fetele, dar eram timid si nici nu prea stiam ce sa le spun. Intr-o zi, printr-a sasea a saptea, m-a vazut tata spargandu-mi cosurile in oglinda din baie si mi-a spus ca-i vremea sa schimb sangele ca sa scap de ele, gen sa ma dau la trup :D I-am zis ca nu prea stiu ce sa vorbesc cu fetele ca sa le fac sa-mi ofere acele comportamente pe care mi le doresc. Mi-a zis sa ma apuc sa citesc poezii... Poezii? am intrebat cu ochi neincrezatori si mirati. Aha, mi-a zis tata zambind cu o privire plina de subintelesuri, poeziile sunt sageti spre mintile si inimile fetelor.. si-a inceput sa-mi recite niste versuri pline de sharmec dintr-o carte pe care aveam s-o citesc chiar in acea zi. Asa mi-am deschis apetitul pentru poezie si imdediat dupa, la cateva zile, sub imperiul unui impuls diabolic, sigur venit din iad, am inceput sa dau primele versuri.. slabe, proaste, pline de un sirop nu prea aromat, evident :D Citeam tot felul de poeti vrajitori din toate timpurile, ma upgradam, doar ca nu reuseam sa vrajesc cu versurile lor, care nu cadrau nici cu spiritul meu, nici cu felul meu de-a fi si de-a vorbi, dar imi facusem totusi o idee despre ce trebuie sa vorbesti si, mai ales, despre cum anume trebuie sa vorbesti cu o femeie, astfel incat s-o seduci. Cum imi doream sa fiu atat de abil incat sa ma pot vorbi pana in chiloteii oricarei femei mi-ar placea, am tot studiat si-am tot practicat... Uneori ma ofticam rau ca nu aveam o replica potrivita pentru fiecare conjunctura in care viata ma aducea si mi-am dorit sa scot la un moment dat o carte cu poezii potrivite pentru orice conjunctura. Cum tot incercam si nu-mi iesea, mi-am dat seama ca undeva greseam si, mi-am dat seama si unde greseam... greseam pentru ca nu reuseam sa-mi intru in starea estentiala pentru a inspira dragostea, gen nu ma lasam indragostit.. caci pentru a inspira dragostea, trebuie mai intai sa simti tu dragostea :D Asa, mai acu cativa ani, fiind foarte indragostit, mi-a venit ideea sa scriu Dragoste... si-am scris primele poezii din Dragoste. Si cum de-atunci am tot fost indragostit si indragostit si indragostit, de nenumarate femei, am reusit sa creez in sfarsit o carte, cartea asta de nestemate pe care inainte s-o public pe hartie, m-am gandit s-o ofer, caci asa o carte este numai buna de oferit si, nu mai putin de citit pe indelete.. singura.. singur.. sau pentru iubita ta :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu