luni, 1 septembrie 2014

Absolut diabolicul Shto de pe Victoriei

Absolut diabolicul shtou de pe victoriei"

Mergeam pe toate cararile pe Calea vVictoriei purtand un tricou violet roz julit cu buzunar la piept, o pereche de blugi scurti suflecati imediat sub genunchi si niste mocasini negri cu cusaturi albe. Aproape ca fluieram cand mi-au rasarit in fata trei mandre parca picate din coperta unei reviste despre sex, cu niste miscari din alea dansande si strigatoare la cer si cu niste parfumuri imbatatoare pe trotuarul din dreptul cazinoului Platinum. Coboram chiar in spatele lor spre Palatul Regal, le priveam picioarele interminable aurii si perfect arcuite pe toc, scurtele fustite si blugii abia acoperindu-le coapsele, soldurile nestemate si taliile subtiri atat de fascinat de maiestria Tatalul ceresc incat cu o voce ne-mpacata mi-am soptit ca le agat neaparat imediat. Am marit cativa pasi si-am intrat in depasire pe langa umarul absolut al roscatei cu nuante trandafirii fix pe partea cu stradela. Am ajuns inaintea lor cu un pas si ceva si le-am privit peste umar cu un zambet sfidator si totodata intrigant. N-au trecut trei secunde cand am deschis, privind-o in ochi pe satena din mijloc, cu ultima mea replica de agatat:

- Voua trebuie sa va spun ultima mea replica de agatat ca pareti genu ala care-au auzit toate stourile si..

- Trebuie sa fii nebun sa vorbesti cu noi, nu vezi ca suntem curve totale, m-a intrebat roscata cu o privire serioasa, la care am zis:

- Vad, ca noi astea ne recunoastem usor... iar aia dinspre intrarea-n hotel, bruneta, care are niste tate de-ti vine sa te urci cu coaiele pe fata ei si sa i-o dai, imi zice cica:

- Adica zici ca... esti curva tu? I-am zis:

- Nu. Io-s marlan, si cred ca pe tine te-am vazut la intalniri la spitalu noua?

- Esti amuzant, imi zice roscata.

- Tu esti aia amuzanta, ii zic mi-ar placea sa te plimb putin... dar mi-am lasat lesa acasa.

- Boule. Auzi tu, sa-mi zica boule, ce tupeu!

- Vrei sa-mi dau tricoul jos acum sau vrei sa-mi oferi ceva de baut mai intai?

- Nu! Si nici nu-mi place de tine..

- Negatia e un parau in Galati, i-am zis.

- Nu neg nimic, zice.

- Stiu, i-am zis cu o foce de dormitor, ca daca negai era flasca acolo jos. Alealalte erau complet intrigate.

- Ce vrei sa spui?

- C-ar trebui sa te stergi inainte sa te dai la mine asea!

- Esti imposibil, a dat-o la malo, la care i-am dat-o:

- Imposibil de fascinant... stiu.

- Nu asa... vreau sa spun ca esti ca un pusti din ala care se joaca cu aia mica-n nisip.

Atentie ce dume pe ea.

- Stai doua secunde sa gasesc niste nisip sa-ti arunc in par...

- Nu te las.

- Stii, pot deja sa-mi dau seama ca fostul tau iubit nu te-a plesnit destul peste cur...

- Am iubit si-acum...

- Desigur, i-am raspuns, pari genul care se lasa incatusata de alegerile pe care le-a facut in trecut...

- Te bat daca nu incetezi, mi-a zis abtinandu-se sa nu isi umple fata cu zambet, luata de pe picioare de flowul meu,

- Da? De asta te uiti la mine ca un copil gras la un tort de frisca?

- Hai, fa pasi, zice.

- Stii, ii zic, noi doi nu ne-am intelege niciodata... ne-am certa ca cainele cu pisica... dupa care am face partide nebune de sex de impacare... dupa care iar ne-am certa ca cainele cu pisica...

Dupa care m-a intrerupt:

- Fi sigur ca nu, dar am contiunuat cu:

- ...dupa care iar am face partide nebune de sex de impacare... dar... in cele din urma, tot nu ne-am intelece pentru ca nu-mi doresc acest gen ce rollercoaster emotional.

Satena din mijloc, pisata pe ea, mi-a zis:

- Esti smecher tu asa... Cred-ca numa de agatat de tii, nu-i asa?

- Ce desteapta esti, i-am zis, mai ca te-as stoarce ca pe-o lamaie-ntr-un pahar cu miere roz... iti place de mine, nu-i asa?







Z

Ce nasol e cand se termina noaptea si tu esti inca cu party-u-n vene
Cluburile se inchid, barurile la fel, crasmele..
Prietenii cu care te-nvarti sunt cu ochi-n gura de somn
Si tu, tu inca ai mai fi petrecut, caci prostata-ti vibreaza ca un super-motor si iti urca pe sira spinarii absolutul
N-ai stare, n-ai stare nicaieri, dansul mocneste sub talpile tale
Pula ti-e tare ca ciocanul lui Thor
Pizda de langa tine e rupta-n gura si cu rimelul cazut
Stangi coapsa ei pe interior dar parca nu simti nicio viata
Strazile sunt pustii, toti dorm, bate vantul toamnei care-i fix dupa colt
Toti vor la casele lor si tu n-ai somn, toate celulele danseaza pe tine
Privesti cerul si-ti dai seama ca doar ce incepe o zi de cacat.





Toti monarhistii sunt slugi care actioneaza sa ne faca pe toti slugi. Nimic nu e mai josnic pentru conditia umana decat slugarnicia. Decat sluga mai bine mort. Raiul e mereu deschis pentru cei demni, drepti si nesupusi, iar pentru slugi, e evident iadul, caci slugile trebuie purificate de slugarnicie pentru a se ridica la conditia de om.




Un comentariu: