duminică, 1 septembrie 2013

Crème brûlée (ultima mea poezee)

Crème brûlée

Căci jazzul era prost și poezia prea puțin decoltată, plecam
și i-am zis dantelatei: Nu mai stau.
Se relaxa pe-un scaun lângă bar
și m-a-ntrebat surprinsă: Pleci?
Da, i-am răspuns c-o undă prefăcută de regret în glas, plec,
o să merg spre casă.
Mai stai! aproape m-a rugat, nici eu nu mai stau mult,
până la zece-unșpe...
Și după mergem împreună la tine? am zis cu ochi de dormitor
iar ea mi-a spus: Nu... Nu, că e jalnic apartamentul.
Da’ stai singură?
Nu, a zis aproape întristată,
și n-am nici uși!

Afară se crăpa de toamnă,
de-acolo vedeam toamna pe dos
și inima-mi era mugure de cannabis.

Aș fi cântat la glezna ei
senzații fiindcă mă privea
ca prin lună
aș fi cântat..

Dar am plecat –
și sânul ei era o dună
pe care-al meu sărut s-ar fi urcat.

Am ieșit afară,
m-am uitat în sus,
a-nceput să plouă:
Pe cer stelele devin peștișori de aur

am gândit
și m-a sunat iubita mea de-acasă –
Cred că simțise ea ceva, la cât e de deșteaptă talentată și frumoasă...

Și-ntre pământ și cer deasupra mea
dansau de aur
cozi de sirenă

Și-n urmă ușile erau încă deschise



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu