luni, 14 ianuarie 2013

Cu picioarele pe pământ

M-am mutat de unde stăteam pe o străduță care pleacă de pe Calea Plevnei. Stau într-o casă. E plăcut să ai pământul sub picioare, nu cine știe câte apartamente puse unele peste altele. Acumulez mai ușor energia telurică când fac yoga. Căci am început să  fac yoga de câteva luni. Pot spune că a practica yoga este una dintre deciziile cele mai importante pe care le-am luat în viață. O recomand cu căldură. Când voi ajunge în fruntea țării, yoga se va preda în școli ca fiecare om să se poată bucura pe parcursul existenței sale de efectele ei superbenefice. Deși lumea  are o impresie extrem de eronată despre această știință. Căci yoga este o știință exactă. După părerea mea este una dintre științele care pot transforma omul în zeu. Când le-am spus unor cunoștințe de-ale mele că m-am apucat de yoga mi-au spus că am înnebunit :) Bine, multă lume zice că-s nebun la ce idei am, iar pe mine asta mă amuză foarte mult, deși mai mult mă întristează pentru că știu că vorbește ignoranța din ea. Printre altele practica yoga te învață autocontrolul total. Yoghinii avansați își pot opri bătăile inimii. Yoghinii avansați pot levita. Yoghinii avansați trăiesc practicând continența și 1000 de ani. Există mărturii scrise că au existat, nu că n-ar mai exista, oameni care au trăit sute de ani, ca atare este posibil așa ceva. Eu cred că sunt nemuritor, spre exemplu, căci dacă regula e că toți mor, excepția e că eu sunt nemuritor. Există și mărturii scrise că există nemuritori, și nu în orice cărțulie, ci în Codexuri rare rare rare și ținute departe de ochii profanilor. Ca atare este posibil și așa ceva. De fapt e posibil orice dacă ai credință, după cum spunea însuși Iisus Christos. Care a mai spus și un lucru esențial a cărui semnificație mi-a venit în cap în timp ce meditam mai acu o săptămână două, a spus: Fericiți cei săraci în duh căci a lor va fi împărăția cerurilor. Vorbă pe care dacă o coroborezi cu cea a lui Moise din Facere: Atunci, luând Domnul Dumnezeu țărână din pământ a făcut pe om și a suflat în nările lui duh de viață și s-a făcut omul ființă vie. - rezultă că, sunt fericiți cei care respiră puțin, căci când respiri puțin în meditație, aerul se duce prin nări prin sinusuri în cap, deci nu se mai duce în plămâni, în stomac, în vintre sau în altă parte, și-ți deschide al treilea ochi, după care coroana, care-i a 7 ceakra, situată deasupra fontanelei, iar acestei ceakra i se mai spune și împărăția cerurilor, chiar de către un apostol de-al lui Christos, Pavel, dacă nu mă înșel. Căci vezi tu, religia e știință, spunea Culianu, și ce știință ar putea fi religia dacă nu știința de a te face una cu Dumnezeu? Oare Iisus nu spunea că este Dumnezeu? Ce citești acum sper că îți dai seama că e informație de informație, informație ascunsă de mintea maselor cu mileniile, așa că fă bine și folosește-o dacă tot o primești de pomană. Când ți-ai deschis coroana, capeți aureolă, de aia vezi sfinții din icoane cu aureole căci a lor este împărăția cerurilor. Și-acum să revenim cu picioarele pe pământ. Ziceam că m-am mutat pe Plevnei, pe lângă  Consiliul Suprem al Magistraturii și Primăria Sectorului 6. Ei, ceea ce mi se pare stupefiant pe strada asta este că fix în fața Primăriei Sectorului 6 și fix în fața CSM, noaptea, nu puține prostituate își vând corpurile... iar asta demonstrează din nou că demnitarii românilor sunt niște... cum să le mai spun? pișa-m-aș în fontanelele lor să mă piș... niște maimuțoi nesimțiți  

2 comentarii:

  1. sgb, o sa-ti puna astia gind rau ca-i demasti. prostimea nu o sa aprecieze niciodata, o sa vina numa sa rida de ce-ai mai scris si-o sa ramina la fel de proasta. eu te urmaresc cu acelasi interes si ma bucur ca n-ai renuntat la blog. nici sa nu renunti

    RăspundețiȘtergere
  2. stai relax, matei, nu mai e mult pana departe, mai e foarte foarte putin.. cei care imi pun gand rau isi imbolnavesc mintea, corpul si spiritul, cei care nu ma apreciaza sunt retardati, cei care ma urmaresc fericiti sunt :D

    RăspundețiȘtergere