marți, 13 septembrie 2011

bucale pline de mine

adica m-am intors in capitala adineauri m-am cazat la un hotel unde platesc 180 euro/luna si tocmai observ pe geam ca sunt langa un liceu asta inseamna ca trebuie sa indes in adancul fiintei pedofilul din mine caruia ii lucesc ochii ca diamantele. am stat vreo luna si, la coimanesti timp in care mi-am finalizat volumul de poezii de agatat STOP ex jazz as sgb si am studiat o chestie care m-a desteptat cu cateva minute fata de 99,99999% din populatia globului care se cheama mind control. ma gandesc sa incep sa postez niste articolase ca sa mai destept si cititorii acestui blog despre si cu ceea ce am studiat. nu stiu daca sa ma indur pentru ca cele cateva carti pe care le-am citit costa zece mii de euro bani pe care evident ca nu i am platit dar totusi... o sa incep zilele astea pana atunci chemati va cateii purceii parintii etcul bla bla

2 comentarii: