duminică, 13 martie 2011

Atenție

Ascultându-l pe H. R. Patapievici perorând despre indignare, am ajuns cu ușurință la concluzia lui: că românii nu au simțul aristocratic al indignării, ceea ce-nseamnă și că și-au pierdut respectul față de ei înșiși și față de libertate (dacă le-au avut vreodată) – că altfel nu-mi imaginez de ce nimeni, cu mici excepții cu mine-n frunte, în țara asta, nu face nimic să oprească și să tragă la răspundere șleahta de găinari care conduc în prezent și de vreo 70 de ani, în mod stângaci și opresiv România. M-am gândit că ar fi bine să-mi văd mai bine de femei decât să mă implic și să-mi sacrific acest viciu pentru o nație de idioți, după cum remarca și Petre Țuțea în 1990 când Alegerile au fost câștigate de aceeași indivizi care conduseseră până atunci. Căci se știe că tot cei dinainte sunt și acum: securiștii, activiștii, turnătorii sau copiii respectiv nepoții lor, chiar dacă acum sunt sub steagurile altor partide decât cel comunist, conform dictonului: la vremuri noi tot noi. Dar tot atunci mi-a venit în minte o întrebare: dacă nu eu atunci cine? – și mi-am păstrat poziția: cineva trebuie s-o facă și pe asta... Dacă pe alții nu-i ajută nici spiritul nici boașele, pe mine mă țin ambele. Astfel că, o să detaliez puțin ce-i cu această Ligă a Generației de Sacrificiu, ca, totodată, să relev și superioritatea ei față de celelalte organizații politice. Așadar, LGS este o entitate politică constituită din nevoia mea și-a semenilor mei (pasiviii) de a nu mai fi jepcăriți și luați peste picior de către actuala clasă politică din România. Așadar LGS este o asociație a tuturor cetățenilor români, care cunoaște și respectă învățăturile tuturor doctrinelor politice atât timp cât acestea nu împiedică realizarea scopurilor și obiectivelor LGS. Scopul imediat al LGS este edificarea unei societăți democratice, libere și prospere în România, fără manipularea, îndobitocirea și exploatarea cetățenilor, iar scopul final al LGS este o societate bazată pe o înaltă conştiinţă a oamenilor, fraternitate, libertate și egalitate socială, o societate în care minimul garantat oricărui cetățean este: casă, masă și libertate de mișcare.

ligageneratieidesacrificiu@yahoo.com

2 comentarii:

  1. Buna seara, domnule draga!
    Scuza-mi te rog interventia care nu are nici o legatura cu post-ul tau. Am cascat ochii pe toata pagina, insa nu am reusit sa dau de adresa ta de e-mail. Acum sunt doua posibilitati: ori nu mai vad bine ori nu ai mentionat-o nicaieri.
    Stai linistit! Nu vreau sa te invit la cafea si nici nu vreau sa iti trimit felicitari.Pot sa te felicit si aici!Poftim: Felicitari!:))
    As dori doar sa iti cer o parere,asa ca astept un raspuns...il astept facand ceva,nu stau in fata calculatorului cu mana pe mouse sau mai stiu eu unde!

    Cu respect, EuEvaVisez :)

    RăspundețiȘtergere