marți, 3 iulie 2012

Tehnici Interzise de Seductie

Mai acu o saptamana am fost la Comanesti cu prilejul unui proces in care pledez. Noi nu avem judecatorie la Comanesti, dar avem la Moinesti, asa ca acolo m-am dus acolo, la 5 km. Si ce scria pe cladirea judecatoriei? Ca e cladirea scolii in care a invatat poetul samd Tristan Tzara. M-am interesat si am aflat ca acest poet care are strazi si muzee cu numele lui prin toata lumea nu are in orasul natal nici macar o casa memoriala. De altfel, acceasi problema o au si fostul lider comunist Gheorghe Gheorghiu Dej si alte personalitati locale.
Cum autoritatile locale din zona sunt compuse din indivizi asemanatori cu cei din Uniunea Scriitorilor din Romania, oameni preocupati de interesul lor personal si de existentele lor de rand, doar ca si mai inculti, adica lumpeni din aia pe care '89 i-a scos din inertia normala, bineinteles ca Tristan Tzara, ca mie de el mi-e, nu are o casa memoriala care, cu un marcheting eficient, ar putea aduce beneficii zonei. Dupa cateva zile m-am intalnit cu primarescu Moinestiului si i-am sugerat ca ar putea sa faca cumva sa edifice o casa memoriala in cinstea poetului si un Festival de literatura in zona, caci patrimoniul turistic al zonei este foarte amplu. Nu mai detaliez. Bineinteles ca primarescu m-a intampinat cu un refuz pe masura. Lucru la care ma asteptam, nu toti avutii sunt Lorenzo De Medici. Dar problema persista si trebuie rezolvata. Bineinteles ca o voi rezolva tot eu. Dar sa trec peste asta. In cele cateva zile petrecute acasa am scris o carte la vreo 100 pg intitulata TEHNICI INTERZISE DE SEDUCTIE. Revin cu detalii

4 comentarii:

  1. Pare interesant. Asteptăm detalii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragule Bogdan,

    Am pendulat între dragule şi stimate. Deşi ştiu că formalizarea e ultima şi inexistenţa ta problemă, am optat pentru dragule, fie şi pentru că poate, vreodată ne-am întîlnit pe strada Avram Iancu - unde mi-am petrecut tinereţea - cînd treceai spre Centru. Despre bunic-tu ştiu că era valabil - i-a fost şef maică-mi care lucra în comerţ, iar taică-tu era mai mic cu vreo trei-patru ani decît mine, da-mi-l amintesc de neconformist,blond, cu ochi albaştri. Cred că jucam hochei pe gheaţa Trotuşului în aceeaşi echipă.
    Sper să ai curiozitatea să afli cine-mi sunt, internetul o să te lămurească. Cine eşti, ştiu de pe blogul tău mereu super-viu, şi din nu ştiu cîte zile care mi-a întărit ideea că sub Goanţa nasc oameni puternici, serioşi, deştepţi şi duhnind de viaţă. Te preţuiesc pentru îndemînarea cu care mînuieşti bisturiul vorbei şi pentru amplitudinea schimbărilor pe care le propui. În fine, ţi-am tot vorbit de bine talentul de scrib pe unde-am apucat.
    Mda.
    Uite care-i chestia. Te-am propus spre publicare cu o pagină (plătită) de poezie excepţională în elitista revistă VITRALIU a Centrului Internaţional de Cultură George Apostu, care apare în toamnă.
    Dacă eşti de acord, dă un semnal.

    PS. Un festival TZARA funcţionează anual la Moineşti. Îl organizează prof. Vasile Robciuc, un fanatic, chiar cu sprijinul Primăriei. Mă mir că n-ai aflat.
    Cît despre o casă memorială, te asigur că şi-ar dori şi primarul, doar că sunt ceva legi de respectat. Da putem discuta şi despre asta.

    Salutări plăcute!

    RăspundețiȘtergere
  3. domnule Varanus, spuneti-0mi simplu, Stralucitorul :D ce sa va zic, bunica-miu chiar era valabil, cand venea Ceausescu prin zona il cauta in special pe el, datorita talentelor sale multiple. a fost si primarul orasului, si mult din oras s-a construit in mandatul sau. comunistii au construit tara pe care baietii astia din ultimii 22 de ani au ruinat-o. in fine. tata are ochii verzi. nonconformist, normal. mersi pentru complimente. ma simt flatat :P despre festivalul Tzara habar n-aveam pana acum, nu m-a invitat nimeni... cat despre publicarea poemelor, ce sa zic, sunt de acord. mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. sugi pula boule cu moldovenii tai

    RăspundețiȘtergere